To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-06
Ogłoszenie nr 359955 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.
Chrzanów: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.221.000 zł,
z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 338703
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chrzanowski, krajowy numer identyfikacyjny
27628971300000, ul.
ul. Partyzantów
2,
32500
Chrzanów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
326 257 900, faks
326 257 955, e-mail
przetargi@powiat-chrzanowski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-chrzanowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.221.000 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.221.000 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów. 1. Wykorzystanie kredytu i jego spłata w walucie polskiej. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w całości w terminie do 7 dni od podpisania umowy. 3. Okres kredytowania 10 lat budżetowych - od 2016 r. do 2025 r. 4. Pierwsza spłata kapitału nastąpi do dnia 31.03.2020 r., po czym kolejne spłaty kredytu będą się odbywały w okresach kwartalnych. Planowany harmonogram spłaty kredytu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Oprocentowanie wg zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie zgodnie z niżej wymienionymi zasadami: a/ stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR 3M (trzymiesięcznej), liczonej jako średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego kwartalny okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku, określonej w punktach procentowych, b/zmiana oprocentowania skutkuje z pierwszym dniem kwartału kalendarzowego, c/ odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. 6. Spłata odsetek liczonych z chwilą uruchomienia kredytu, od faktycznie wykorzystanej kwoty będzie następowała w okresach kwartalnych. Przy czym za okres obrachunkowy przyjmuje się kwartał kalendarzowy. Naliczone odsetki będą płatne w terminie pierwszego dnia roboczego po zakończeniu kwartalnego okresu obrachunkowego. 7. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że rok trwa 365 dni, a miesiąc i kwartał rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych. 8. Prowizja Banku od udzielanego kredytu nie może przekroczyć 1% kwoty zaciąganego kredytu. 9. Prowizja określona w % od kwoty wykorzystanego kredytu, będzie płatna w terminie uruchomienia kredytu. 10. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 11. Zagwarantowanie przez Bank na rzecz Zamawiającego - w zależności od woli Zamawiającego przyjęcia przedterminowej spłaty części lub całości kredytu po uprzednim powiadomieniu Banku o zamiarze spłaty w terminie 7 dni przed jej realizacją. 12. Dopuszcza się możliwość zmiany harmonogramu spłat kredytu na wniosek zamawiającego. 13. Kredytobiorca zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia przez jego skrócenie lub wydłużenie oraz możliwość zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu. Za wydłużenie bądź skrócenie okresu kredytowania, jak również zmianę harmonogramu spłat kredytu Bank kredytujący nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji poza kosztami obsługi kredytu przedstawionymi w ofercie wykonawcy. W celu umożliwienia wstępnego zbadania zdolności kredytowej zamawiającego, do specyfikacji dołącza się następujące dokumenty: 1. Sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu powiatu chrzanowskiego za rok 2015 (zestawienie tabelaryczne) - zał. nr 6 2. Uchwała Nr S.O. XIV/423/04/16. Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie z dnia 12 kwietnia 2016 r. w sprawie: zaopiniowania sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu Chrzanowskiego za 2015 rok oraz informacji o stanie mienia Powiatu Chrzanowskiego na dzień 31 grudnia 2015 r. - zał. nr 7 3. Sprawozdania według stanu na koniec roku budżetowego 2013 - zał. nr 8 4. Sprawozdania według stanu na koniec roku budżetowego 2014 - zał. nr 9 5. Sprawozdania według stanu na koniec roku budżetowego 2015 - zał. nr 10 6. Bilans z wykonania budżetu Powiatu Chrzanowskiego za rok 2015 - zał. nr 11 7. Sprawozdanie finansowe łączne powiatu chrzanowskiego za rok 2015 - zał. nr 12 8. Uchwała Nr XVI/87/2015 Rady Powiatu Chrzanowskiego z dnia 30 grudnia 2015 r. w sprawie: przyjęcia budżetu Powiatu Chrzanowskiego na rok 2016 - zał. nr 13 9. Uchwała Nr XVI/86/2015 Rady Powiatu Chrzanowskiego z dnia 30 grudnia 2015 r. r. w sprawie: wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Chrzanowskiego na lata 2016 -2026 zał. nr 14 10. Uchwała Nr S.O.XIV/426-2/08/2016 Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie z dnia 3 lutego 2016 r. w sprawie opinii dotyczącej prawidłowości planowanej kwoty długu Powiatu Chrzanowskiego - zał. nr 15 11. Uchwała Rady Powiatu Chrzanowskiego nr XXII/107/2016 z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie: absolutorium dla Zarządu Powiatu Chrzanowskiego z wykonania budżetu Powiatu Chrzanowskiego w roku budżetowym 2015 - zał. nr 16 12. Uchwała Nr S.O.XIV/429-1/23/15 Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie z dnia 7 grudnia 2015 r. w sprawie opinii do projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Chrzanowskiego - zał. nr 17 13. Uchwała Nr S.O.XIV-420/20/16 Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie z dnia 14 października 2016 r. w sprawie opinii dotyczącej możliwości spłaty kredytu - zał. nr 18 14. Uchwała Nr III/16/99 Rady Powiatu Chrzanowskiego z dnia 19 stycznia 1999 r. w sprawie powołania Skarbnika Powiatu; Uchwała Nr I/3/2014 Rady Powiatu Chrzanowskiego z dnia 1 grudnia 2014 r. w sprawie Wyborów Starosty Chrzanowskiego; Uchwała Nr I/4/2014 Rady Powiatu Chrzanowskiego z dnia 1 grudnia 2014 r. w sprawie wyborów Wicestarosty oraz członków Zarządu Powiatu Chrzanowskiego -zał. nr 19 15. Zaświadczenie o nadaniu numeru NIP i REGON - zał. nr 20 16. Uchwała nr XXV/130/2016 Rady Powiatu Chrzanowskiego z dnia 26 października 2016 r. w sprawie zaciągnięcia zobowiązań z tytułu kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów - zał. nr 21 17. Sprawozdanie finansowe Szpitala Powiatowego w Chrzanowie za 2015 r. - zał. nr 22 18. Sprawozdanie finansowe Zarządu Obiektów Powiatowych Sp. z o.o. za 2015 r. - zał. nr 23 W komplecie dokumentów wyszczególnionych w załącznikach 8-10 do SIWZ dołącza się: a) Rb-NDS - kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie, b) Rb-27S - miesięczne/roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych, c) Rb-28S - miesięczne/roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych, d) Rb-N - kwartalne sprawozdanie o stanie należności, e) Rb-Z - kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we założeniach do umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 66113000-5 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.221.000 zł, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT484299.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 408733.85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- 1-MODERNIZACJA MAŁEJ SALI NARAD ,UL.PARTYZANTÓW 2 2- PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POKOJU 111 NA POTRZEBY POKOJU INFORMATYKÓW WRAZ Z PRZEBUDOWA NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ , UL.PARTYZANTÓW 2
- "Roboty budowlane - Remont i modernizacja przestrzeni, na której powstaną pracownie stacjonarne w Fablab na terenie Małopolski Zachodniej"
- Rozwój systemu zbierania odpadów komunalnych w ramach funkcjonujących Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.