Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 338703 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Chrzanów: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.221.000 zł,
z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chrzanowski, krajowy numer identyfikacyjny
27628971300000, ul.
ul. Partyzantów
2,
32500
Chrzanów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
326 257 900, e-mail
, faks
326 257 955.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-chrzanowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.powiat-chrzanowski.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.powiat-chrzanowski.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj.Chrzanów ul. Partyzantów 2, Starostwo Powiatowe w Chrzanowie - Dziennik podawczy (parter) do dnia 18.11.2016 r., do godziny 10:00 i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale 11 SIWZ.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Chrzanowie, ul.Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.221.000 zł,
z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów.
Numer referencyjny: ZP.7.U.PN.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.221.000 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów. 1. Wykorzystanie kredytu i jego spłata w walucie polskiej. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w całości w terminie do 7 dni od podpisania umowy. 3. Okres kredytowania 10 lat budżetowych - od 2016 r. do 2025 r. 4. Pierwsza spłata kapitału nastąpi do dnia 31.03.2020 r., po czym kolejne spłaty kredytu będą się odbywały w okresach kwartalnych. Planowany harmonogram spłaty kredytu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Oprocentowanie wg zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie zgodnie z niżej wymienionymi zasadami: a/ stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR 3M (trzymiesięcznej), liczonej jako średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego kwartalny okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku, określonej w punktach procentowych, b/zmiana oprocentowania skutkuje z pierwszym dniem kwartału kalendarzowego, c/ odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. 6. Spłata odsetek liczonych z chwilą uruchomienia kredytu, od faktycznie wykorzystanej kwoty będzie następowała w okresach kwartalnych. Przy czym za okres obrachunkowy przyjmuje się kwartał kalendarzowy. Naliczone odsetki będą płatne w terminie pierwszego dnia roboczego po zakończeniu kwartalnego okresu obrachunkowego. 7. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że rok trwa 365 dni, a miesiąc i kwartał rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych. 8. Prowizja Banku od udzielanego kredytu nie może przekroczyć 1% kwoty zaciąganego kredytu. 9. Prowizja określona w % od kwoty wykorzystanego kredytu, będzie płatna w terminie uruchomienia kredytu. 10. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 11. Zagwarantowanie przez Bank na rzecz Zamawiającego - w zależności od woli Zamawiającego przyjęcia przedterminowej spłaty części lub całości kredytu po uprzednim powiadomieniu Banku o zamiarze spłaty w terminie 7 dni przed jej realizacją. 12. Dopuszcza się możliwość zmiany harmonogramu spłat kredytu na wniosek zamawiającego. 13. Kredytobiorca zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia przez jego skrócenie lub wydłużenie oraz możliwość zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu. Za wydłużenie bądź skrócenie okresu kredytowania, jak również zmianę harmonogramu spłat kredytu Bank kredytujący nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji poza kosztami obsługi kredytu przedstawionymi w ofercie wykonawcy. W celu umożliwienia wstępnego zbadania zdolności kredytowej zamawiającego, do specyfikacji dołącza się następujące dokumenty: 1. Sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu powiatu chrzanowskiego za rok 2015 (zestawienie tabelaryczne) - zał. nr 6 2. Uchwała Nr S.O. XIV/423/04/16. Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie z dnia 12 kwietnia 2016 r. w sprawie: zaopiniowania sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu Chrzanowskiego za 2015 rok oraz informacji o stanie mienia Powiatu Chrzanowskiego na dzień 31 grudnia 2015 r. - zał. nr 7 3. Sprawozdania według stanu na koniec roku budżetowego 2013 - zał. nr 8 4. Sprawozdania według stanu na koniec roku budżetowego 2014 - zał. nr 9 5. Sprawozdania według stanu na koniec roku budżetowego 2015 - zał. nr 10 6. Bilans z wykonania budżetu Powiatu Chrzanowskiego za rok 2015 - zał. nr 11 7. Sprawozdanie finansowe łączne powiatu chrzanowskiego za rok 2015 - zał. nr 12 8. Uchwała Nr XVI/87/2015 Rady Powiatu Chrzanowskiego z dnia 30 grudnia 2015 r. w sprawie: przyjęcia budżetu Powiatu Chrzanowskiego na rok 2016 - zał. nr 13 9. Uchwała Nr XVI/86/2015 Rady Powiatu Chrzanowskiego z dnia 30 grudnia 2015 r. r. w sprawie: wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Chrzanowskiego na lata 2016 -2026 zał. nr 14 10. Uchwała Nr S.O.XIV/426-2/08/2016 Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie z dnia 3 lutego 2016 r. w sprawie opinii dotyczącej prawidłowości planowanej kwoty długu Powiatu Chrzanowskiego - zał. nr 15 11. Uchwała Rady Powiatu Chrzanowskiego nr XXII/107/2016 z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie: absolutorium dla Zarządu Powiatu Chrzanowskiego z wykonania budżetu Powiatu Chrzanowskiego w roku budżetowym 2015 - zał. nr 16 12. Uchwała Nr S.O.XIV/429-1/23/15 Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie z dnia 7 grudnia 2015 r. w sprawie opinii do projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Chrzanowskiego - zał. nr 17 13. Uchwała Nr S.O.XIV-420/20/16 Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie z dnia 14 października 2016 r. w sprawie opinii dotyczącej możliwości spłaty kredytu - zał. nr 18 14. Uchwała Nr III/16/99 Rady Powiatu Chrzanowskiego z dnia 19 stycznia 1999 r. w sprawie powołania Skarbnika Powiatu; Uchwała Nr I/3/2014 Rady Powiatu Chrzanowskiego z dnia 1 grudnia 2014 r. w sprawie Wyborów Starosty Chrzanowskiego; Uchwała Nr I/4/2014 Rady Powiatu Chrzanowskiego z dnia 1 grudnia 2014 r. w sprawie wyborów Wicestarosty oraz członków Zarządu Powiatu Chrzanowskiego -zał. nr 19 15. Zaświadczenie o nadaniu numeru NIP i REGON - zał. nr 20 16. Uchwała nr XXV/130/2016 Rady Powiatu Chrzanowskiego z dnia 26 października 2016 r. w sprawie zaciągnięcia zobowiązań z tytułu kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów - zał. nr 21 17. Sprawozdanie finansowe Szpitala Powiatowego w Chrzanowie za 2015 r. - zał. nr 22 18. Sprawozdanie finansowe Zarządu Obiektów Powiatowych Sp. z o.o. za 2015 r. - zał. nr 23 W komplecie dokumentów wyszczególnionych w załącznikach 8-10 do SIWZ dołącza się: a) Rb-NDS - kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie, b) Rb-27S - miesięczne/roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych, c) Rb-28S - miesięczne/roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych, d) Rb-N - kwartalne sprawozdanie o stanie należności, e) Rb-Z - kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we założeniach do umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 66113000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2025
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, a także realizacje usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe ( tekst jednolity Dz.U. z 2015., poz. 128 z póź. zm.), a w przypadku określonym w art.178 ust.1 ustawy prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24.ust 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, a także realizacje usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe ( tekst jednolity Dz.U. z 2015., poz. 128 z póź. zm.), a w przypadku określonym w art.178 ust.1 ustawy prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust.1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz.U. z 2016r. poz. 1126) - załącznik nr 4a do SIWZ- tylko w przypadku , jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium przetargowego w terminie do składania ofert( datę i godzinę określono w SIWZ) w wysokości w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z pózn. zm).
W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji Zamawiający wymaga, aby w treści takiego dokumentu znalazło się oświadczenie Poręczyciela (Gwaranta), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4 a oraz ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności poręczenia (gwarancji) nie był krótszy niż okres związania ofertą.
W przypadku złożenia wadium w formie, o której mowa w podpunktach b) - e) należy je złożyć w pokoju nr 316 w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do godz. 13:00.
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Chrzanowie nr 23 8444 0008 0000 0080 5429 0007.
Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Za wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uznaje fakt wpływu środków na wyżej podany rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert podanego w specyfikacji.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin uruchomienia kredytu | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: o możliwości zmiany harmonogramu spłat kredytu na wniosek zamawiającego. o zagwarantowanie przez Bank na rzecz Zamawiającego - w zależności od woli Zamawiającego przyjęcia przedterminowej spłaty części lub całości kredytu po uprzednim powiadomieniu Banku o zamiarze spłaty w terminie 7 dni przed jej realizacją. o możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie bądź wydłużenie. o możliwość zmiany wysokości rat kapitałowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Budowa boisk sportowych przy SP6 i przy SP5 oraz placu zabaw przy SP6 w miejscowości Chrzanów.
- Dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Budowa pomnika Św. Mikołaja patrona Miasta Chrzanowa
- Modernizacja Pałacu Starzeńskich w Płazie -tj. budynku A Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Płazie.
- Świadczenie usługi Security Operation Center (SOC) dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa rękawic sterylnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie obsługa kredytu długoterminowehogo dla Gminy Wąsosz
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł dla Gminy Szczytna
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Pyzdry
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.