eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Świadczenie usług edukacyjnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu w roku akademickim 2012/2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Wałcz: Świadczenie usług edukacyjnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu w roku akademickim 2012/2013
Numer ogłoszenia: 358720 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu , ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2500187, faks 67 2500187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu w roku akademickim 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przygotowanie oraz przeprowadzenie zajęć i zaliczeń oraz konsultacji dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu w roku akademickim 2012/2013. Miejsce wykonywania usługi: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 99/ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części od 1 - 11, 13-24 warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. przeprowadzenie zajęć z przedmiotów z zakresu odpowiedniego do każdej części na uczelniach wyższych w wysokości równej co najmniej wymiarowi godzin w stosunku do usług będących przedmiotem zamówienia. z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. Dla części 12 ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnego z treścią załącznika nr 4. Dla części od 1 - 11, 13 - 24 ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 i 5 - na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, należy wypełnić załącznik nr 5 dla każdej części osobno.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi: dla części 1 - stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa angielskiego; dla części 2 - ukończone studia magisterskie na kierunku filologia angielska,tytuł zawodowy magistra filologii angielskiej; dla części 3 - ukończone studia magisterskie na kierunku filologia angielska,tytuł zawodowy magistra filologii angielskiej; dla części 4 - ukończone studia magisterskie na kierunku filologia niemiecka, tytuł zawodowy magistra filologii niemieckiej; dla części 5 - ukończone studia magisterskie na kierunku filologia klasyczna (specjalność: filologia łacińska), tytuł zawodowy magistra filologii klasycznej; dla części 6 - ukończone studia magisterskie na kierunku Prawo, tytuł zawodowy magistra prawa; dla części 7 - stopień naukowy doktora nauk prawnych, ukończone studia historyczne w zakresie nauczania historii (kierunek pedagogiczny); dla części 8 - ukończone studia magisterskie w zakresie nauk ekonomicznych lub nauk o zarządzaniu, tytuł zawodowy magistra, dla części 9 - stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych w zakresie o zarządzaniu, ukończone studia magisterskie na kierunku marketing i zarządzanie, dla części 10 - tytuł naukowy doktora nauk technicznych, ukończone studia magisterskie na kierunku mechanika i budowa maszyn lub pokrewne; dla części 11 - tytuł naukowy doktora nauk technicznych, ukończone studia magisterskie na kierunku mechanika i budowa maszyn lub pokrewne; dla części 12 - ukończone studia magisterskie na kierunku elektronika i telekomunikacja, tytuł zawodowy magistra inżyniera; dla części 13 - ukończone studia inżynierskie na kierunku mechanika i budowa maszyn lub pokrewne, tytuł zawodowy inżyniera; dla części 14 - stopień naukowy doktora nauk o kulturze fizycznej, ukończenie studia podyplomowe z fizjoterapii, gimnastyki korekcyjnej i odnowy biologicznej; dla części 15 - ukończone studia magisterskie na kierunku wychowanie fizyczne, tytuł zawodowy specjalista odnowy biologicznej, ukończone studia podyplomowe w zakresie fizjoterapii i masażu w odnowie biologicznej i rehabilitacji; dla części 16 - ukończone studia magisterskie na kierunku wychowanie fizyczne, instruktor nordic walking; dla części 17 - ukończone studia magisterskie, instruktor tańca; dla części 18 - dyplom doktora habilitowanego nauk biologicznych; dla części 19 - ukończone studia magisterskie na kierunku Pedagogika, ukończone studia podyplomowe w zakresie Logopedii z Emisją Głosu; dla części 20 ukończone studia magisterskie na kierunku wychowanie fizyczne, uprawnienia trenera piłki siatkowej minimum II klasy; dla części 21 - stopień naukowy doktora nauk o kulturze fizycznej, tytuł zawodowy magistra biologii; dla części 22 - ukończone studia magisterskie, tytuł zawodowy magistra biologii, dla części 23 - ukończone studia magisterskie, tytuł zawodowy magistra, ukończony kurs przygotowania pedagogicznego w zakresie prowadzenia procesu dydaktycznego z BHP, co najmniej dwuletenie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy; dla części 24 - stopień naukowy doktora nauk humanistycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, 3) pełnomocnictwo do złożenia oferty w imieniu Wykonawcy tj. oświadczenie woli mocodawcy upoważniające ściśle określoną osobę lub osoby do dokonywania w jego imieniu czynności prawnych określonych w pełnomocnictwie (tj. do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - podpisania oferty albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoba wystawiająca pełnomocnictwo jest do tego uprawniona. Pełnomocnictwo składane do oferty winno być podpisane przez osoby upoważnione (upełnomocnione) do reprezentowania wykonawcy. Dokument ten może Wykonawca złożyć w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, bądź uwierzytelnionej przez notariusza, 3) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków), zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4a do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Dopuszczalne istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, mogą dotyczyć: a) zmniejszenia o max. 30% wartości realizowanego zamówienia w wyniku zmniejszenia ilości godzin dydaktycznych, b) zmiany terminu wykonania umowy wynikającego z organizacji procesu dydaktycznego lub choroby Wykonawcy, c) zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pwsz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, pok. 129.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 08:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, Rektorat (pok. 108).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.