Ogłoszenie z dnia 2011-10-30
Gliwice: Świadczenie obsługi księgowej dla podmiotów ekonomii społecznej współpracujących z Inkubatorami Społecznej Przedsiębiorczości - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 358246 - 2011; data zamieszczenia: 30.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych, ul. Jagiellońska 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 238 24 55, faks 0-32 231 19 56.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi księgowej dla podmiotów ekonomii społecznej współpracujących z Inkubatorami Społecznej Przedsiębiorczości - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi księgowej dla 2 podmiotów ekonomii społecznej współpracujących z Inkubatorem Społecznej Przedsiębiorczości w Gliwicach i Tychach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00 - Usługi księgowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. ,,Sieć Inkubatorów Społecznej Przedsiębiorczości,, jest finansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - Działanie 7.2 ,,Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. /Wsparcie ekonomii społecznej/..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie obsługi księgowej dla 2 podmiotów ekonomii społecznej współpracujących z Inkubatorem Społecznej Przedsiębiorczości w Gliwicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Finansowo - Szkoleniowe UNION Sp. z o.o., Al. Korfantego 2, 40-004 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13176,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16074,72
Oferta z najniższą ceną: 16074,72 / Oferta z najwyższą ceną: 16074,72
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie obsługi księgowej dla 2 podmiotów ekonomii społecznej współpracujących z Inkubatorem Społecznej Przedsiębiorczości w Tychach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Finansowo - Szkoleniowe UNION Sp. z o.o., Al. Korfantego 2, 40-004 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13176,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16074,72
Oferta z najniższą ceną: 16074,72 / Oferta z najwyższą ceną: 16074,72
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówień uzupełniających, które były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, będzie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego wyłonionego w przetargu nieograniczonym. Powyższe wskazuje na spełnienie wszystkich przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych koniecznych do udzielenia zamówienia uzupełniającego.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej. Znak sprawy IA1.283.26.2024.AG
- Sukcesywne świadczenie usług pralniczych dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej w Zabrzu. IA1.283.25.2024.DM
- Termomodernizacja budynku przy ul. Noakowskiego 4 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Noakowskiego 3 w Gliwicach - pełna nazwa zamówienia - w dokumentach zamówienia
- ZP/G/30/24Dost.4rodz.drutu:AgSnO10śr. 1,8mm+/-0,04(st. tw.)il. 25kg (+/-10%);AgSnO10 śr.2,6mm+/-0,04; (st. tw.)il.10kg (+/-10%);AgNi10 śr.4,0mm+/-0,04;(st.m.)il.6kg (+/-10%);Ag0 śr 3,0mm+/-0,04; (st.m.)il5kg (+/-10%)
- "Bezwykopowa renowacja kanalizacji deszczowej".
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.