eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie Pikniku rodzinnego dla uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce wraz z ich otoczeniem.



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Wieliczka: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie Pikniku rodzinnego dla uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce wraz z ich otoczeniem.
Numer ogłoszenia: 356660 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 26, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 19 55, faks 12 278 19 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie Pikniku rodzinnego dla uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce wraz z ich otoczeniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie Pikniku rodzinnego dla uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce wraz z ich otoczeniem, według następujących wytycznych: 1) Celem organizacji pikniku jest integracja środowiska połączona z aktywnym spędzeniem czasu wolnego poprzez zorganizowanie zabaw dla dzieci, dorosłych oraz zabaw rodzinnych. Zabawy powinny trwać przez cały okres trwania imprezy i powinny być przeprowadzone przez osoby profesjonalnie do tego przygotowane. 2) Termin realizacji zamówienia: 14 lub 28 września 2013r. w godzinach do 14.00 do 19.00, 3) Miejsce realizacji: miasto Wieliczka - w miejscu zapewnionym przez Wykonawcę. Wykonawca powinien uwzględnić również niekorzystne warunki pogodowe, 4) Ilość osób: 80 osób w różnym przedziale wiekowym, 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zapewnić: 20 kompletów ławostołów, animację zabaw: karaoke, ekran z tekstem, malowanie twarzy, turniej wiedzy o rodzinie i Unii Europejskiej, konkursy sprawnościowe np. turniej przeciągania liny, inne zabawy tematyczne, Grupa dzieci szkolenie dla najmłodszych pn. Mały Ratownik (jak wzywać pierwszej pomocy, gdzie jej szukać, jakie numery należy zapamiętać przy wezwaniach: pogotowia, policji, straży), ćwiczenia sztucznego oddychania na fantomach, zapewnienie dla każdego dziecka legitymacji Mały Ratownik Grupa dorosłych mierzenie ciśnienia, zawartość tłuszczu w organizmie badanie poziomu cukru,ćwiczenia sztucznego oddychania na fantomach. pokaz i warsztaty tworzenia baniek mydlanych oraz zamykanie dzieci w wielkich bańkach mydlanych, oprawę muzyczną, obsługę DJ, zestaw nagłośnieniowy, 3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić catering wraz z obsługą dla 80 uczestników Pikniku rodzinnego w postaci: napoje chłodzące w ilości 50 litrów w tym: wody mineralne gazowane i niegazowane, cocacola, pepsi, 50 sztuk 2-litrowych soków - różne smaki, krokiety w ilości 80 sztuk, pierogi 160 sztuk / 80 sztuk z kapustą i grzybami, 80 sztuk pierogi ruskie/, strogonow w ilości 250 ml x 80 osób, kanapki w ilości 200 sztuk, ciasto w ilości 15 kg różne , kawa, herbata, owoce : jabłka, pomarańcze, banany, mandarynki, w ilości 10 kg łącznie Należy zadbać o estetykę stołów z cateringiem tzn. obrusy, patery na owoce, patery na ciasto, termosy z kawą i herbatą, podgrzewacze z daniami gorącymi, talerze, kubki, sztućce jednorazowe. 3. Warunki dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom zabaw i gier nagrody w ilości nie mniej niż 25 sztuk, wartość nagrody w kwocie minimum 30,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników Pikniku rodzinnego od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Minimalna wymagana suma ubezpieczenia wynosi 10 000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest doręczyć opłaconą polisę Zamawiającemu najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem pikniku. 3)Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dostawy energii i wody na czas trwania pikniku we własnym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany do doprowadzenia placu po zakończeniu imprezy do stanu pierwotnego (sprzątanie). Wykonawca przedstawi szczegółowy program pikniku do akceptacji Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych przed rozpoczęciem pikniku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi przelewem, w terminie do 7 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego faktury, wystawionej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 roku, Nr 68, poz. 360). Zamawiający dopuszcza też możliwość rozliczenia usługi rachunkiem..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać że: posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykażą, że w okresie 3 lat przed upływem składania ofert, jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres zorganizowali co najmniej jedną usługę o charakterze pikniku rodzinnego dla co najmniej 80 osób

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgopswieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 26, sekretariat - dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, pod nazwą CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.