To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-27
Janów: Świadczenie kompleksowej usługi o podwyższonym standardzie, oświetlenia miejsc publicznych i dróg na terenie gminy Janów
Numer ogłoszenia: 356306 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 422730 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Janów, ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów, woj. śląskie, tel. 034 327 80 48, faks 034 327 80 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi o podwyższonym standardzie, oświetlenia miejsc publicznych i dróg na terenie gminy Janów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Odwrócenie 8 słupów o 180 st. na chodniku od strony Przyrowa Demontaż wysięgników z elewacji budynków - 10 szt. Unieczynnienie kabli do wysięgników na budynkach Rozebranie chodnika i ponowne ułożenie kostki, naprawa elewacji bud. Modernizacja - 4 słupów wysokich od strony wjazdu z Ponika poprzez dospawanie dwóch wysięgników do każdego słupa wraz z ich malowaniem. Modernizacja 2 słupów wysokich od strony UG poprzez dospawanie dwóch wysięgników do każdego słupa wraz z ich malowaniem. Wykonanie dokumentacji techniczno-prawnej związanej z przestawieniem 6 latarń wysokich. Wymiana opraw - 72 szt. w tym: Oprawy 40 szt. x 100 W Oprawy 32 szt. x 70 W Wykonanie czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania oświetlenia drogowego przy zachowaniu podwyższonych standardów organizacji obsługi oświetlenia i standardów technicznych świecenia Standardy organizacji obsługi oświetlenia oraz standardy techniczne świecenia: 1 Okresowe oględziny oświetlenia drogowego - jeden raz na 5 lat 2 Okresowe przeglądy techniczne oświetlenia drogowego według oceny stanu technicznego 3 Dotrzymywanie standardów jakościowych świecenia opraw w zakresie jak niżej, w odniesieniu do: - dróg wojewódzkich - 90%, - dróg powiatowych - 90%, - dróg gminnych - 85% na bieżąco 4 Kontrola stanu świecenia opraw raz na kwartał 5 Wymiana przepalonych lub wyeksploatowanych źródeł światła na bieżąco 6 Wymiana uszkodzonych elementów opraw oświetleniowych na bieżąco 7 Wymiana uszkodzonych: wysięgników, drzwiczek wnęk latarń, przewodów wewnątrz słupów lub wysięgników na bieżąco 8 Wymiana uszkodzonych podstaw bezpiecznikowych i przepalonych wkładek topikowych na bieżąco 9 Zabezpieczanie przed korozją metalowych słupów, wysięgników i szafek oświetleniowych nie rzadziej niż raz na 10 lat 10 Pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej nie rzadziej niż raz na 5 lat 11 Likwidacja awarii linii zasilających i urządzeń sterujących na bieżąco 12 Programowanie urządzeń sterujących oświetleniem według indywidualnych ustaleń z Zamawiającym 2 razy w roku 13 Kompleksowe załatwianie spraw związanych z utylizacją zużytych źródeł światła według potrzeb, na bieżąco 14 Przyjmowanie wszelkich reklamacji w sprawie funkcjonowania oświetlenia według potrzeb, na bieżąco.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TAURON DYSTRYBUCJA S A ODDZIAŁ CZĘSTOCHOWA
jakie przetargi wygrała firma
TAURON DYSTRYBUCJA S A ODDZIAŁ CZĘSTOCHOWA
- TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Częstochowie, al. Armii Krajowej 5, 42-201 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487310,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 480542,40
Oferta z najniższą ceną: 480542,40 / Oferta z najwyższą ceną: 480542,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne finansowanie oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych należy do zadań własnych gminy. W/w obowiązek wiąże się z koniecznością zapewnienia finansowania dostawy energii na potrzeby oświetlenia oraz pokrywania kosztów utrzymania oświetlenia w należytym stanie technicznym. Z uwagi na fakt, iż właścicielem infrastruktury oświetleniowej tj. słupów oświetleniowych oraz szaf pomiarowych jest TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Częstochowie przeprowadzenie powyższej modernizacji jest możliwe tylko przez w/w Firmę
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.