eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów › Świadczenie kompleksowej usługi o podwyższonym standardzie, oświetlenia miejsc publicznych i dróg na terenie gminy Janów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Janów: Świadczenie kompleksowej usługi o podwyższonym standardzie, oświetlenia miejsc publicznych i dróg na terenie gminy Janów
Numer ogłoszenia: 422730 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Janów, ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów, woj. śląskie, tel. 034 327 80 48, faks 034 327 80 81

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi o podwyższonym standardzie, oświetlenia miejsc publicznych i dróg na terenie gminy Janów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Odwrócenie 8 słupów o 180 st. na chodniku od strony Przyrowa Demontaż wysięgników z elewacji budynków - 10 szt. Unieczynnienie kabli do wysięgników na budynkach Rozebranie chodnika i ponowne ułożenie kostki, naprawa elewacji bud. Modernizacja - 4 słupów wysokich od strony wjazdu z Ponika poprzez dospawanie dwóch wysięgników do każdego słupa wraz z ich malowaniem. Modernizacja 2 słupów wysokich od strony UG poprzez dospawanie dwóch wysięgników do każdego słupa wraz z ich malowaniem. Wykonanie dokumentacji techniczno-prawnej związanej z przestawieniem 6 latarń wysokich. Wymiana opraw - 72 szt. w tym: Oprawy 40 szt. x 100 W Oprawy 32 szt. x 70 W Wykonanie czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania oświetlenia drogowego przy zachowaniu podwyższonych standardów organizacji obsługi oświetlenia i standardów technicznych świecenia Standardy organizacji obsługi oświetlenia oraz standardy techniczne świecenia: 1 Okresowe oględziny oświetlenia drogowego - jeden raz na 5 lat 2 Okresowe przeglądy techniczne oświetlenia drogowego według oceny stanu technicznego 3 Dotrzymywanie standardów jakościowych świecenia opraw w zakresie jak niżej, w odniesieniu do: - dróg wojewódzkich - 90%, - dróg powiatowych - 90%, - dróg gminnych - 85% na bieżąco 4 Kontrola stanu świecenia opraw raz na kwartał 5 Wymiana przepalonych lub wyeksploatowanych źródeł światła na bieżąco 6 Wymiana uszkodzonych elementów opraw oświetleniowych na bieżąco 7 Wymiana uszkodzonych: wysięgników, drzwiczek wnęk latarń, przewodów wewnątrz słupów lub wysięgników na bieżąco 8 Wymiana uszkodzonych podstaw bezpiecznikowych i przepalonych wkładek topikowych na bieżąco 9 Zabezpieczanie przed korozją metalowych słupów, wysięgników i szafek oświetleniowych nie rzadziej niż raz na 10 lat 10 Pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej nie rzadziej niż raz na 5 lat 11 Likwidacja awarii linii zasilających i urządzeń sterujących na bieżąco 12 Programowanie urządzeń sterujących oświetleniem według indywidualnych ustaleń z Zamawiającym 2 razy w roku 13 Kompleksowe załatwianie spraw związanych z utylizacją zużytych źródeł światła według potrzeb, na bieżąco 14 Przyjmowanie wszelkich reklamacji w sprawie funkcjonowania oświetlenia według potrzeb, na bieżąco.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zgodnie z art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne finansowanie oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych należy do zadań własnych gminy. W/w obowiązek wiąże się z koniecznością zapewnienia finansowania dostawy energii na potrzeby oświetlenia oraz pokrywania kosztów utrzymania oświetlenia w należytym stanie technicznym. Z uwagi na fakt, iż właścicielem infrastruktury oświetleniowej tj. słupów oświetleniowych oraz szaf pomiarowych jest TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Częstochowie przeprowadzenie powyższej modernizacji jest możliwe tylko przez w/w Firmę.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Częstochowie, al. Armii Krajowej 5, 42-201 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.