eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Dostawa materiałów budowlanych do celów remontowych budynku Centrum Integracji Społecznej w Gminie Pobiedziska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Pobiedziska: Dostawa materiałów budowlanych do celów remontowych budynku Centrum Integracji Społecznej w Gminie Pobiedziska
Numer ogłoszenia: 3559 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246725 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych do celów remontowych budynku Centrum Integracji Społecznej w Gminie Pobiedziska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do celów remontowych budynku Centrum Integracji Społecznej w Gminie Pobiedziska. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Oferowany asortyment ma być fabrycznie nowy, gatunku I-go i spełniać normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Dostawa oferowanego asortymentu będzie na koszt wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Rozładunek towaru i wniesienie w miejsce przeznaczenia odbywa się na koszt Wykonawcy i przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązany jest zzapewnić bezpieczne opakowanie materiałów, zabezpieczając tym samym przed zniszczeniem. 6. Dostarczane przez Wykonawcę materiały, które mają określony termin przydatności muszą w dniu dostawy mieć nie mniej niż 5/6 terminu ważności okresu przydatności określonego przez producenta oraz muszą posiadać na opakowaniu trwały nadruk określający datę produkcji i okres ważności 7. Na materiały nieobjęte określonym terminem przydatności wykonawca udzieli 12-miesiecznej gwarancji jakości za wyjątkiem sprzętu elektromechanicznego, grzejników, okien, drzwi i pieca, na które Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieodpłatną wymianę wadliwego asortymentu w terminie trzech dni od zgłoszenia reklamacji na piśmie. W przypadku pogorszenia w okresie gwarancji parametrów jakościowych i użytkowych dostarczonych materiałów w stopniu uniemożliwiającym lub znacznie ograniczającym wykorzystanie ich zgodnie z przeznaczeniem Wykonawca, na żądanie Zamawiającego wymieni wadliwą ilość materiałów na wolne od wad, spełniając wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny, w terminie 3 dni roboczych od powiadomienia przez Zamawiającego. 9. Wadliwą ilość materiałów Wykonawca wymienni na własny koszt, pokrywając koszty zwrotu reklamowanego, wadliwego towaru do Wykonawcy oraz koszty dostarczenia wymienionych materiałów. Wymiana wadliwej ilości materiałów zostanie potwierdzona dokumentem odbioru. Okres gwarancji wymienionych materiałów liczy się od dnia dokonania odbioru wymienionych materiałów...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.14.00.00 - Produkty związane z materiałami budowlanymi 44.17.00.00 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi 44.19.20.00 - Inne różne materiały budowlane 44.22.00.00 - Stolarka budowlana 44.30.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 44.42.00.00 - Wyroby stosowane w budownictwie 21.23.00.00 - 21.23.00.00 43.00.00.00 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 44.22.11.00 - Okna 44.22.12.00 - Drzwi 39.22.42.10 - Pędzle malarskie 44.51.00.00 - Narzędzia 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 44.81.00.00 - Farby 44.62.10.00 - Grzejniki i kotły grzewcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TEST Kłoda W. i Olejnicka D. Spółka Jawna, ul. Ludowa 24,, 71-700 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95171,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87731,10

  • Oferta z najniższą ceną: 87731,10 / Oferta z najwyższą ceną: 104102,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.