eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Dostawa materiałów budowlanych do celów remontowych budynku Centrum Integracji Społecznej w Gminie Pobiedziska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Pobiedziska: Dostawa materiałów budowlanych do celów remontowych budynku Centrum Integracji Społecznej w Gminie Pobiedziska
Numer ogłoszenia: 246725 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych do celów remontowych budynku Centrum Integracji Społecznej w Gminie Pobiedziska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do celów remontowych budynku Centrum Integracji Społecznej w Gminie Pobiedziska. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Oferowany asortyment ma być fabrycznie nowy, gatunku I-go i spełniać normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Dostawa oferowanego asortymentu będzie na koszt wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Rozładunek towaru i wniesienie w miejsce przeznaczenia odbywa się na koszt Wykonawcy i przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązany jest zzapewnić bezpieczne opakowanie materiałów, zabezpieczając tym samym przed zniszczeniem. 6. Dostarczane przez Wykonawcę materiały, które mają określony termin przydatności muszą w dniu dostawy mieć nie mniej niż 5/6 terminu ważności okresu przydatności określonego przez producenta oraz muszą posiadać na opakowaniu trwały nadruk określający datę produkcji i okres ważności 7. Na materiały nieobjęte określonym terminem przydatności wykonawca udzieli 12-miesiecznej gwarancji jakości za wyjątkiem sprzętu elektromechanicznego, grzejników, okien, drzwi i pieca, na które Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieodpłatną wymianę wadliwego asortymentu w terminie trzech dni od zgłoszenia reklamacji na piśmie. W przypadku pogorszenia w okresie gwarancji parametrów jakościowych i użytkowych dostarczonych materiałów w stopniu uniemożliwiającym lub znacznie ograniczającym wykorzystanie ich zgodnie z przeznaczeniem Wykonawca, na żądanie Zamawiającego wymieni wadliwą ilość materiałów na wolne od wad, spełniając wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny, w terminie 3 dni roboczych od powiadomienia przez Zamawiającego. 9. Wadliwą ilość materiałów Wykonawca wymienni na własny koszt, pokrywając koszty zwrotu reklamowanego, wadliwego towaru do Wykonawcy oraz koszty dostarczenia wymienionych materiałów. Wymiana wadliwej ilości materiałów zostanie potwierdzona dokumentem odbioru. Okres gwarancji wymienionych materiałów liczy się od dnia dokonania odbioru wymienionych materiałów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.14.00.00 - Produkty związane z materiałami budowlanymi 44.17.00.00 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi 44.19.20.00 - Inne różne materiały budowlane 44.22.00.00 - Stolarka budowlana 44.30.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 44.42.00.00 - Wyroby stosowane w budownictwie 21.23.00.00 - 21.23.00.00 43.00.00.00 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 44.22.11.00 - Okna 44.22.12.00 - Drzwi 39.22.42.10 - Pędzle malarskie 44.51.00.00 - Narzędzia 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 44.81.00.00 - Farby 44.62.10.00 - Grzejniki i kotły grzewcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BIP.POBIEDZISKA.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CIS w Gminie Pobiedziska przy stowarzyszeniu PATENT Ul. Kaczyńska 26, 62-010 Pobiedziska Gmina Pobiedziska działa jako Pełnomocnik Stowarzyszenia PATENT - zgodnie z art. 15 ust .2 ustawy pzp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.