To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-22
Wielgie: Dostawa pelletu opałowego do Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem
Numer ogłoszenia: 349978 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293756 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem, ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2897122, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pelletu opałowego do Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu opałowego do Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem. Pellet musi spełniać następujące parametry: -wartość opałowa nie niższa niż 18Mj/kg, -wilgotność nie większa niż 10,0%, -zawartość popiołu nie większa niż 0,5%, -zawartość siarki nie większa niż 0,08%, -gęstość od 1,0 do 1,4 kg/dm3, -długość od 10 do 40mm, -średnica od 6 mm-8mm. Dostawa pelletu będzie następować etapowo. O ilościach pelletu i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę za trzydniowym wyprzedzeniem telefonicznym. Dostawy pelletu odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z rozładunkiem w godzinach od 8:00 do 14:00(silos wielkości 32m3).Planowana jednorazowa ilość pelletu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w dniu dostawy wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet . Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy (na warunkach podanych w projekcie umowy) lub ograniczenia planowanej wielkości zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie (na własny koszt) oraz do uzyskania wszelki09ch niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny oferty i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.14.00 - Paliwa drzewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biomasa Partner Sp. z.o.o, Plac Wolności 2, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 731,85
Oferta z najniższą ceną: 731,85 / Oferta z najwyższą ceną: 824,10
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI WIELGIE
więcej: przetargi WIELGIE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.