eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małomice › BUDOWA PRZYSZKOLENEGO PLACU ZABAW DLA DZIECI PRZY ULICY 1000- LECIA W MAŁOMICACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2012-09-15

Małomice: BUDOWA PRZYSZKOLENEGO PLACU ZABAW DLA DZIECI PRZY ULICY 1000- LECIA W MAŁOMICACH
Numer ogłoszenia: 349722 - 2012; data zamieszczenia: 15.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Małomice , Plac Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Małomice, woj. lubuskie, tel. 068 3769027, faks 068 3769051 w. 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PRZYSZKOLENEGO PLACU ZABAW DLA DZIECI PRZY ULICY 1000- LECIA W MAŁOMICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Budowa przyszkolnego placu zabaw dla dzieci przy ulicy 1000-lecia w Małomicach, działka nr 394/22, zgodnie z wytycznymi Ministra Edukacji Narodowej w ramach programu rządowego Radosna Szkoła. W szczególności należy wykonać : 1) Budowę nawierzchni bezpiecznej o ogólnej powierzchni 474,700 m2 Uwaga! Powierzchnia oraz kształt bezpiecznej nawierzchni określone w projekcie budowlanym są wielkościami zmiennymi, uzależnionymi od gabarytów zaproponowanych przez Wykonawcę urządzeń zabawowych, przy zachowaniu właściwych stref bezpieczeństwa pomiędzy poszczególnymi urządzeniami zabawowymi. 2) Dostawę i montaż urządzeń zabawowych typu : - Konstrukcja linowa - grupa wiekowa 3 - 14, wysokość swobodnego upadku <=1,5 m, przestrzeń minimalna - 9,5 m, wysokość minimalna -3 m maksymalna 4,5m Opis urządzenia: Rozbudowana konstrukcja linowa oparta na słupie metalowym posadowionym w gruncie przez zabetonowanie; - Zestaw zabawowy o wysokości podestu minimum 100 cm, grupa wiekowa 3 - 14, wysokość swobodnego upadku <=1,5 m, przestrzeń minimalna 10,3 x8,4 m, maksymalna wysokość 4 m. Opis zestawu: wieża kwadratowa z daszkiem, wieża strażacka, zjeżdżalnia, most linowy, kładka linowa, wejście linowe, koci grzbiet. Opis zastosowanych materiałów i technologii: tworzywo HDPE, drewno klejone, zjeżdżalnia metalowa, stopy stalowe, ocynkowane. - Zestaw zabawowy o wysokości podestu 125-150 cm, grupa wiekowa 3 - 14, wysokość swobodnego upadku <=1,5 m, przestrzeń minimalna 12x11 m, maksymalna wysokość 3,8 m. Opis zestawu: wieża sześciokątna z daszkiem, wieża kwadratowa z daszkiem, 2 ślizgi rurowy i otwarty, wejście linowe. koci grzbiet, drabinka wejściowa. Opis zastosowanych materiałów i technologii: tworzywo HDPE, drewno klejone, zjeżdżalnia metalowa, stopy stalowe, ocynkowane. - Równoważnia , grupa wiekowa 6 - 14,wysokość swobodnego upadku <=0,6m, przestrzeń minimalna 4,2 x 9,1 m, maksymalna wysokość 0,4 m, Opis: trzy elementowy o łącznej długości minimum 7,5m, jeden z elementów zamontowany na sprężynach. Opis zastosowanych materiałów i technologii: Konstrukcja wykonana jest z drewna klejonego o przekroju 90mm x 90mm posadowiona na stopach stalowych ocynkowanych zakotwionych w gruncie. - Zestaw małpi gaj , grupa wiekowa 5 - 14, wysokość swobodnego upadku <=1,5 m, przestrzeń minimalna 5,5 x 4,5 m, maksymalna wysokość 2,20 m. Opis urządzenia: ścianka wspinaczkowa, linka wspinaczkowa, drabinka linowa, wejście linowe. Opis zastosowanych materiałów i technologii: Konstrukcja ma być wykonana jest z drewna klejonego o przekroju 90mm x 90mm posadowiona na stopach stalowych ocynkowanych zakotwionych w gruncie przez zabetonowanie. Górna korona wykonana ze stali malowanej proszkowo. - Huśtawka podwójna, grupa wiekowa 0 - 14, wysokość swobodnego upadku <=1,5 m,przestrzeń minimalna 4,0 x 7,5 m, maksymalna wysokość 2,5 m. Opis urządzenia: belka pozioma ma być wykonana ze stali ocynkowanej, słupy wykonane z drewna klejonego o przekroju 90mm x 90mm, posadowione na stopach stalowych ocynkowanych zakotwionych w gruncie przez zabetonowanie. Zawiesie łożyskowane ze stali nierdzewnej, jedno siedzisko stalowe zabezpieczone gumą, jedno siedzisko zamknięte. - Ścianka wspinaczkowa w preferowanym kształcie słonia, grupa wiekowa 3-14, wysokość minimalna 1,5,00 m, przestrzeń minimalna 3,8 x 6,7 m2, wysokość upadkowa < =1,00 m. Opis urządzenia: całość ma być wykonana z płyt HDPE i płyty HPL ,drewno klejone wraz z uchwytami wspinaczkowymi, stopy stalowe ocynkowane; 3) Budowa ogrodzenia; 4) Zagospodarowanie terenu w tym urządzenia uzupełniające typu: ławki, kosze, wieszak na odzież. 3.1.2. Zamawiający wymaga aby urządzenia zabawowe były wykonane w następującej technologii: - konstrukcja z drewna sosnowego klejonego warstwowo z min 3 - ch warstw lub/i konstrukcja stalowa ( w zależności od preferencji /załączonych kart technicznych) - ocynkowanie stali metoda kąpielową, - płyta HDPE jako wykończenie urządzeń tj. daszki, boki ślizgów, balustrady, korpusy kiwaków - kotwienie urządzeń należy wykonać stalowymi ocynkowanymi kotwami i łącznikami - linaria- stosować liny polipropylenowe na oplocie stalowym. 3.1.3. Zamawiający wymaga aby nawierzchnia bezpieczna posiadała wymagane parametry dla amortyzacji upadku dziecka z wysokości do 1,50m. Kolor nawierzchni bezpiecznej, na której zainstalowane będą urządzenia ma być kolorem pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152CF, RAL: 2011- Tieforange, zgodnie z Polskimi Normami, oraz kolorem niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003- Saphirblau, zgodnie z Polskimi Normami. 3.1.4. Urządzenia zabawowe oraz nawierzchnia bezpieczna powinny być zgodne z Polskimi Normami oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. 3.1.5. Zamawiający wymaga aby urządzenia zabawowe były rozmieszczone na szkolnym placu zabaw w sposób umożliwiający zachowanie bezpiecznych sfer pomiędzy poszczególnymi urządzeniami zabawowymi. 3.1.6. Zamawiający wymaga aby gwarancja na nawierzchnię bezpieczną i urządzenia zabawowe wynosiła min. 3 lata 3.1.7. Zamawiający wymaga aby dla porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej urządzeń Wykonawca załączył : - zdjęcia urządzeń wraz z opisem elementów składowych zestawów, - karty techniczne urządzeń, - certyfikaty na każde urządzenie, wydane przez niezależne jednostki certyfikujące zgodnie z normą PN _EN 1176, - koncepcję rozmieszczenia urządzeń zabawowych na powierzchniach nawierzchni bezpiecznych. 3.2. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie koszt wszystkich robót i prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym : 1) wykonanie planu BIOZ 2) wykonanie i zainstalowanie tablicy informacyjnej z regulaminem - szt.1 Tablica musi zawierać napis następującej treści : Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego -Radosna Szkoła, oraz musi zwierać Regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz wskazujący na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających ze szkolnego placu zabaw, nr telefonu do dyrektora szkoły lub osoby przez niego upoważnionej, nr telefonów alarmowych. 3) tabliczki informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia zabawowego. 3.3. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać: zgodnie z projektem budowlanym pn. Budowa przyszkolnego placu zabaw dla dzieci przy ulicy 1000-lecia w Małomicach, sporządzonym przez Zakład Budowy Dróg i Mostów BEMARK Marek Kuśmierczyk ul. Budowlanych 4, 68-300 Lubsko..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.27.39 - 45.11.27.39 37.35.52.00 - 37.35.52.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg tego Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia polegającą na budowie placu zabaw dla dzieci o powierzchni nie mniejszej jak 400 m2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej : - jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oswiadczenie z art.44 ustawy Prawo zamowień publicznych, Koncepcję rozmieszczenia urządzeń zabawowych na powierzchniach nawierzchni bezpiecznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że: a) zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych - na podstawie art.67 ust.5 Prawa zamówień publicznych - na zadaniu o wykonanie robót budowanych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia, b) prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) wystąpiły nietypowe dla danej pory roku warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, d) zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich lub właściwych organów; 2) w zakresie zmniejszenia przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że: a) z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o roboty budowlane przyczyn, wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka na istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem warunku określonego w punkcie 16.6 SIWZ podlega unieważnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malomice.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na pisemny wniosek Wykonawcy, w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Małomicach 67-320 Małomice, plac Konstytucji 3 Maja 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Małomicach, plac Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Małomice, pok. nr 10- Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.