Ogłoszenie z dnia 2010-10-28
Inowrocław: Wykonanie kontroli okresowej stanu technicznego kotłów gazowych z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów oraz ich wielkości do potrzeb użytkowych zgodnie z art. 62 ust.1 pkt. 5b i ust.1b ustawy Prawo budowlane w lokalach oraz w kotłowniach dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 348540 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kontroli okresowej stanu technicznego kotłów gazowych z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów oraz ich wielkości do potrzeb użytkowych zgodnie z art. 62 ust.1 pkt. 5b i ust.1b ustawy Prawo budowlane w lokalach oraz w kotłowniach dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6, ustawy Prawo zamówien publicznych. Zad. I. - kontrole okresowe lokali, obejmuje: 12 sztuk kotłów gazowych do c.o. i c.w. w budynku przy ulicy Działowej 3, Zad. II - kontrole okreswoe kotłowni, obejmuje: 1 kocioł gazowy znajdujący się przy ulicy Toruńskiej 165 w Inowrocławiu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zad. I. - kontrole okresowe lokali
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CALESCO S. A., ul. Tczewska 32, 70-850 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2196,00
Oferta z najniższą ceną: 2196,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2196,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zad. II. - kontrole okresowe kotłowni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CALESCO S. A., ul. Tczewska 32, 70-850 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 341,60
Oferta z najniższą ceną: 341,60 / Oferta z najwyższą ceną: 341,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupelniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
- "Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na budynku A w Sanatorium Uzdrowiskowym "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. o mocy 42 kWp"
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim "Maja" w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- [4WOG.1200-2712.27.2024] Wykonanie kontroli okresowej rocznej obiektów budowlanych w kompleksach administrowanych przez 4 WOG, w podziale na 4 części.
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich dotyczące obiektów przeznaczonych na wystawę otwarcia nowego budynku Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie"
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów na rzecz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
- Wykonanie okresowego, pięcioletniego sprawdzenia eksploatacyjnego instalacji elektrycznej oraz odgromowej w budynkach administrowanych przez Biuro Gospodarczo-Logistyczne UW na terenie Warszawy
- Opracowanie dok. projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa budynku dworca autobusowego ze stacją tankowania CNG oraz bazą transportową w Tarnobrzegu
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.