eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jonkowo › Pełnienie funkcji koordynatora projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-22

Jonkowo: Pełnienie funkcji koordynatora projektu
Numer ogłoszenia: 347620 - 2011; data zamieszczenia: 22.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora Projektu Nr WND-POKL.09.01.02-28-051/11 pt. - Sprawdzian szóstoklasisty to pestka! Zajęcia wyrównawcze dla uczniów SP we Wrzesinie - realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Informacje o projekcie: 1) Projekt będzie realizowany w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzesinie, Gmina Jonkowo, pow. olsztyński, województwo warmińsko-mazurskie. 2) Głównym celem projektu jest podniesienie średniego wyniku sprawdzianu 6-klasistów w roku szkolnym 2011)2012 o 0,7 punktów w stosunku do roku 2010, u 10 dziewcząt i 9 chłopców, w roku szkolnym 2012)2013 o 1,4 punktów w stosunku do roku 2010 u 5 dziewcząt i 8 chłopców, w roku szkol.2013)2014 o 2,2 punkty w stosunku do roku 2010, u 5 dziewcząt i 12 chłopców w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzesinie za pomocą dodatkowych zajęć wyrównawczo-dydaktycznych i specjalistycznych w latach 2011-2013. 3) Wsparciem zostanie objętych 49 uczniów SP we Wrzesinie (29 chłopców i 20 dziewcząt). 3. Działania projektowe: 1) Organizacja zajęć wyrównawczych z przyrody pod nazwą - Laboratorium przyrodnicze. Celem zajęć Lab. przyrody jest podniesienie poziomu wiedzy w zakresie biologii, chemii, geografii, fizyki oraz wykształcenie umiejętności omawiania i wyjaśniania zachodzących w życiu codziennym zmian, zrealizowanych zostanie łącznie 159h zajęć. Zajęcia będą realizowane dla 3 grup (kl. IV-17os, V-13os, VI-19 os) 1h tygodniowo lub 2h co 2 tygodnie, (rozkład godz. uzależniony od tematu zajęć) 2) Organizacja zajęć wyrównawczych z matematyki pod nazwą Laboratorium matematyczne. Celem zajęć jest zwiększenie umiejętności matematycznych, stosowania matematyki w życiu codziennym oraz wykształcenie umiejętności myślenia przyczynowo-skutkowego, zrealizowanych zostanie łącznie 159h zajęć. Zajęcia będą realizowane dla 3 grup (kl. IV-17os, V-13os, VI-19 os) 1h tygodniowo lub 2h co 2 tygodnie, (rozkład godz. uzależniony od tematu zajęć). 3) Organizacja zajęć specjalistycznych z efektywnego uczenia się i sprawnego pisania i czytania (usługa zlecona). Celem zajęć jest zwiększenie poziomu efektywnego uczenia się, zapamiętywania oraz sprawnego czytania, zrealizowanych zostanie łącznie 159h zajęć. Zajęcia będą realizowane dla 3 grup (kl. IV-17os, V-13os, VI-19 os) 1h tygodniowo lub 2h co 2 tygodnie, (rozkład godz. uzależniony od tematu zajęć). 4) W każdym z laboratoriów będą organizowane wycieczki i wyjazdy edukacyjne. 4. Wykonawca zamówienia koordynować będzie całością zadań związanych z realizacją projektu i realizować projekt zgodnie z umową o dofinansowanie, w tym odpowiadać za zgodność prowadzonych działań z budżetem oraz harmonogramem projektu oraz zgodnie z zaleceniami Instytucji Wdrażającej, zwłaszcza wytycznymi w zakresie realizacji projektu i zasad jego finansowania. 5. Zakres obowiązków i czynności - do zadań Koordynatora będzie należeć w szczególności: 1) Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach. 2) Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z Asystentem koordynatora. 3) Koordynowanie działań projektowych. 4) Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem 5) Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 6) Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu. 7) Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością. 8) Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi. 9) Prowadzenie Biura Projektu. 10) Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji. 11) Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie odpowiedzialności. 12) Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 13) Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem. 14) Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 15) Rzetelne i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność. 16) Przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych. 17) Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej. 18) Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań miesięcznych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 19) Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników. 20) Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu. 21) Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. 22) Obecność podczas kontroli projektu. 23) Współpraca z wykładowcami/trenerami w zakresie przygotowania szczegółowego programu zajęć. 24) Nadzorowanie przebiegu zajęć. 25) Dbanie o jakość materiałów dydaktycznych. 26) Opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć. 27) Zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi w projekcie. 28) Monitoring i ewaluacja projektu oraz jego promocja. 29) aktualizacja bazy PEFS. 30) Kontrola wydatkowania środków. 31) Dokumentowanie przebiegu i wyniku pracy własnej. 6. Praca własna koordynatora: 1) Wymagany, wynikający z Projektu wymiar czasu pracy koordynatora: a) w 2011 r. - 320 godzin w tym: - w miesiącu listopadzie - 160 godz. - w miesiącu grudniu - 160 godz. b) w 2012 r. - 960 godz. - po 80 godz. miesięcznie, c) w 2013 r. - 960 godz. - po 80 godz. miesięcznie, d) w 2014 r. - 400 godz. - po 80 godz. miesięcznie, 2) Praca własna koordynatora dokumentowana będzie kartami czasu pracy określonymi przez PO KL. 3) Miejsce pracy: Biuro Projektu w Publicznej Szkole Podstawowej we Wrzesinie - Wrzesina 43, 11-042 Jonkowo. Pomieszczenie, dostęp do Internetu, biurka oraz telefon zapewni szkoła. 7. Koordynator projektu zobowiązany będzie wykonywać przedmiot zamówienia osobiście. Nie dopuszcza się podzlecania całości lub części zamówienia osobom trzecim. Wykonawca winien dysponować sprzętem komputerowym pozwalającym na prawidłową realizację projektu - co najmniej jeden komputer stacjonarny lub przenośny oraz drukarkę. 21. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Zadanie realizowane będzie na podstawie zawartej z Wykonawcą umowy cywilnoprawnej. 2) Wynagrodzenie za świadczenie usług płatne będzie miesięcznie z dołu po przedłożeniu za przepracowany miesiąc Karty czasu pracy potwierdzonej przez Dyrektora Szkoły Podstawowej we Wrzesinie oraz rachunku lub faktury. 3) Podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy będzie stanowiła zaoferowana stawka jednostkowa za 1 godzinę rozliczeniowa czasu pracy Koordynatora projektu. 4) Rachunek lub faktura winna zostać złożona Zamawiającemu nie później niż do 15 dnia miesiąca następnego. 5) Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na konto Wykonawcy podane na rachunku w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia rachunku lub faktury przez Wykonawcę i stwierdzeniu przez Zamawiającego wykonania pracy za dany okres rozliczeniowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do godziny 1100 dnia 31.10.2011 r. wadium w wysokości 1.500,00 zł - słownie: jeden tysiąc pięćset złotych. 2. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm., 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Urzędu Gminy Jonkowo Nr 51885700023001000001010014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie. 5. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podane konto przed upływem terminu określonego w ust. 1. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu można załączyć do oferty lub złożyć poza ofertą u Skarbnika Gminy Jonkowo - Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo - pok. 20 I piętro, a w przypadku nieobecności Skarbnika w sekretariacie Urzędu - pok. 16 I piętro. 7. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno być wniesione na cały okres związania ofertą, o którym mowa w ust. 1 rozdziału XIII oraz zawierać w treści dokumentu: a) dokładne określenie nazwy zamówienia, b) kwotę zabezpieczenia, c) termin ważności, d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 wymienionej ustawy, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Suma gwarancyjna winna być określona walutą i wyrażona w złotych polskich. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie niezwłocznie zwrócone po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium powinien być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia polegające na koordynacji i lub zarządzania projektem z udziałem środków UE. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunku wyszczególnionych w rozdz. IX SIWZ tj: wykazu wykonanych usług i załączonych dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba, która będzie pełniła funkcję koordynatora projektu posiada: ­ wykształcenie wyższe magisterskie, ­ doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora/kierownika projektu tj: wykonała lub/i wykonuje jako koordynator/kierownik co najmniej trzy projekty współfinansowane ze środków EFS w tym co najmniej jeden skierowany do dzieci lub młodzieży. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w dokumencie złożonym na potwierdzenie spełniania warunku, o który mowa w rozdz. IX SIWZ tj: wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. W przypadku jeżeli Wykonawcą będzie osoba prawna, podmiot ten zobowiązany będzie do wydelegowania do pełnienia zadania osobę spełniające powyższe warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć z ofertą dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku podpisania oferty przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu umowy, w zakresie zmiany osoby koordynatora wskazanego w złożonym z ofertą przez Wykonawcę Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zmiana może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego akceptującą kandydata na to stanowisko - kandydat musi co najmniej spełniać wymagania określone w rozdz. VIII ust. 2 pkt. 2 SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jonkowo-ug.bip-wm.pl zakładki: Zamówienia publiczne Ogłoszenia przetargów
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jonkowo ul. Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 9 parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 16 piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.