Ogłoszenie z dnia 2010-10-25
Szczecin: Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń organizowanych przez Regionalny Ośrodek Szkolenia Oddziału ZUS w Szczecinie oraz wszelkich imprez masowych organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 343362 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 4596207, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń organizowanych przez Regionalny Ośrodek Szkolenia Oddziału ZUS w Szczecinie oraz wszelkich imprez masowych organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie we własnym imieniu oraz na własną odpowiedzialność obsługi gastronomicznej: a) pełna obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń organizowanych przez ROS dla ok. 3500 pracowników ZUS, w okresie 14 miesięcy - 10.500 osobodni, (przypuszczalny średni czas pobytu 1 osoby wynosi 3 dni). Wydawanie posiłków w następujących godzinach: - śniadanie godz. 7.00 - 8.00, - serwis kawowy godz. 10.00 - 10.30 - obiad godz. 12.30 - 13.30, - kolacja godz. 18.00 - 19.00, - poczęstunek okolicznościowy zgodnie z odrębnym zleceniem, wg zapotrzebowań Zamawiającego. b) pełna obsługa gastronomiczna imprez masowych, wraz z obsługą kelnerską, w okresie 14 miesięcy - 1.300 osobodni - takich jak m.in.: - wypoczynek sportowo - rekreacyjny, sobotnio - niedzielny, itp. dla ok. 100 osób rocznie (przypuszczalny średni czas pobytu 1 osoby wynosi 3 dni), - spotkania kulturalno - oświatowe dla ok. 200 osób rocznie (przypuszczalny średni czas pobytu 1 osoby wynosi 1 dzień), - pobyt wypoczynek emerytów i rencistów ok. 200 osób rocznie (przypuszczalny średni czas pobytu 1 osoby wynosi 5 dni). Wykonawca będzie prowadził całodzienne wyżywienie we wszystkie dni tygodnia: a) w siedzibie Zamawiającego, w Oddziale ZUS w Szczecinie, ul. Matejki 22, b) w Ośrodku Kolonijno - Wypoczynkowym ZUS w Lubinie k. Międzyzdrojów, ul. Główna 7, na warunkach wynikających z umowy dzierżawy sprzętu i pomieszczeń Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń orga-nizowanych przez Regionalny Ośrodek Szkolenia Oddziału ZUS w Szczecinie oraz wszelkich imprez masowych organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J & B II Elita s.c. Catering i Gastronomia Jolanta Zagrodny - Kuczer, Grzegorz Zagrodny - Kuczer, ul. Jagiellońska 71, 70-365 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 479800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 448920,00
Oferta z najniższą ceną: 448920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 496900,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, tj. 125 000 euro. Za usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych można uznać usługi restauracyjne będące przedmiotem niniejszego postępowania. Przesłanka usług powszechnie dostępnych została tu spełniona przez możliwość realizacji typowych w danej branży zamówień, przez większość podmiotów tej branży. O powszechnej dostępności świadczy m.in. wielość podmiotów występujących na rynku i zajmujących się świadczeniem usług, które spełniają określone wymogi. Ustalone standardy jakościowe przedmiotowej usługi nie wymagają skomplikowanego opisu ani szczególnych kwalifikacji ze strony wykonawcy. Obowiązek skierowania zapytania o cenę do co najmniej 5 wykonawców oznacza spełnienie warunku konkurencyjności oraz możliwość wyboru najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- ZZ.26-24/2 Wynajem, montaż i demontaż hali namiotowej na potrzeby organizacji Lodowiska
- Konserwacja i naprawa instalacji sygnalizacji pożarowej, oddymiania klatek schodowych i klap ppoż. w wentylacji
- Zakup i dostawa chemicznych źródeł zasilania - baterii i akumulatorów
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
- Realizacja robót budowlanych pn. "Naprawa elementów dachu oraz usunięcie szkód w budynku Szkoły Podstawowej nr 46 w Szczecinie"
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa w dn. 04-06/06/2024 r. podczas konferencji odbywającej się na terenie Uczelni (Budynek A-0, U-2, D-17) - DE-dzp.272-236/24
- Organizacja wyjazdów integracyjno - krajoznawczych dla uczestników projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" - CZĘŚĆ I
- Organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji i partycypacji społecznej
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i usługi gastronomicznej na potrzeby szkoleniowe dla ROPS w Poznaniu
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.