eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, realizowanych w ramach projektu /Czas na pracę/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoCZĘŚĆ I zamówienia - Obsługa komputera z programem do fakturowania FPP i obsługą kasy fiskalnej, CZĘŚĆ II zamówienia - Pracownik dozoru i obsługi monitoringu, CZĘŚĆ III zamówienia - AutoCAD - projektowanie 2D, 3D, CZĘŚĆ IV zamówienia -Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, realizowanych w ramach projektu /Czas na pracę/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: CZĘŚĆ I zamówienia - Obsługa komputera z programem do fakturowania FPP i obsługą kasy fiskalnej, CZĘŚĆ II zamówienia - Pracownik dozoru i obsługi monitoringu, CZĘŚĆ III zamówienia - AutoCAD - projektowanie 2D, 3D, CZĘŚĆ IV zamówienia -Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135)
Numer ogłoszenia: 337180 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166001 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, realizowanych w ramach projektu /Czas na pracę/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: CZĘŚĆ I zamówienia - Obsługa komputera z programem do fakturowania FPP i obsługą kasy fiskalnej, CZĘŚĆ II zamówienia - Pracownik dozoru i obsługi monitoringu, CZĘŚĆ III zamówienia - AutoCAD - projektowanie 2D, 3D, CZĘŚĆ IV zamówienia -Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Obsługa komputera z programem do fakturowania FPP i obsługą kasy fiskalnej dla 20 osób, w dwóch grupach po 10 osób, - szkolenie realizowane jest w ramach projektu /Czas na pracę/ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - szkolenie winno obejmować minimum 150 godzin zegarowych, w tym minimum 110 godzin zajęć praktycznych, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: obsługę programów komputerowych, zastosowanie komputerów i ich elementów, obsługę systemu Windows, pakietu MS Office, korzystanie z Internetu (podłączenie komputera do Internetu, obsługa przeglądarki internetowej, wyszukiwanie informacji, poczta elektroniczna, komunikatory internetowe), obsługę programu do fakturowania FPP, zagadnienia z gospodarki magazynowej, obsługę kasy fiskalnej, - na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu ma przypadać 1 osoba, tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji jedno stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem oraz kasę fiskalną, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki /Człowiek najlepsza inwestycja/, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL, wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8 OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Pracownik dozoru i obsługi monitoringu dla 10 osób, - szkolenie realizowane jest w ramach projektu /Czas na pracę/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - szkolenie winno obejmować minimum 100 godzin zegarowych, w tym minimum 70 godzin zajęć praktycznych, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: przepisy regulujące zasady wykonywania usług ochrony osób i mienia, wybrane zagadnienia prawa karnego, procesowego, administracyjnego, cywilnego, zasady organizacji ochrony mienia, środki ochrony w ochronie, wybrane elementy kryminalistyki, postępowanie na miejscu zdarzenia, podstawy organizacji łączności, wybrane elementy psychologii, etyka pracownika ochrony, pomoc przedlekarska, pokaz samoobrony, systemy monitoringu wizyjnego (funkcja nadzoru, umiejętności obserwacji, rozpoznanie zdarzenia, techniki wyświetlania obrazu, ujęcia ludzi i obiektywów, filmowanie sytuacji niebezpiecznych), - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki /Człowiek najlepsza inwestycja/, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL, wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8 OPIS - Usługi szkolenia zawodowego CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. AutoCAD - projektowanie 2D, 3D dla 5 osób, - szkolenie realizowane jest w ramach projektu /Czas na pracę/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - szkolenie winno obejmować minimum 80 godzin zegarowych, w tym minimum 60 godzin zajęć praktycznych na komputerze, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: wprowadzenie do ogólnych zasad działania programu, tworzenie inżynierskich wielowarstwowych rysunków płaskich, zasady wymiarowania na rysunku technicznym i nanoszenie wymiarowania, tworzenie i posługiwanie się obiektami blokowymi, projektowanie 3D, - na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu ma przypadać jedna osoba, tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji jedno stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia), - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki /Człowiek najlepsza inwestycja/, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL, wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), - absolwent szkolenia winien otrzymać również międzynarodowy certyfikat ukończenia szkolenia firmy Autodesk (Certificate of Competition) - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135) dla 10 osób, - szkolenie realizowane jest w ramach projektu /Czas na pracę/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - szkolenie winno obejmować minimum 290 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 226 godzin zajęć praktycznych, - szkolenie musi być realizowane zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, - przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu mogą pracować maksymalnie 2 osoby, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki /Człowiek najlepsza inwestycja/, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL, wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), - absolwent szkolenia otrzymuje również książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenia realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego /Człowiek najlepsza inwestycja/ Projekt /Czas na pracę/ realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, w ramach PO KL 2007-2013, (Priorytet VI, Poddziałanie 6.1.3 - projekty systemowe), zgodnie z umową ramową o dofinansowanie realizacji projektu nr UDA-POKL.06.01.03-12-003/08-00, z dnia 16.04.2008 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia pn. Obsługa komputera z programem do fakturowania FPP i obsługą kasy fiskalnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnego SA, ul. Szujskiego 66, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Szkolenie pn. AutoCAD - projektowanie 2D, 3D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CADSOFT Tomasz Grzyb, ul. Bema 60, 01-244 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Szkolenie pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Usług Wspólnych, ul. Kopernika 7, 33-100 Tranów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.