eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, realizowanych w ramach projektu /Czas na pracę/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoCZĘŚĆ I zamówienia - /Obsługa komputera z programem do fakturowania FPP i obsługą kasy fiskalnej/, CZĘŚĆ II zamówienia - /Pracownik dozoru i obsługi monitoringu/, CZĘŚĆ III zamówienia - /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135)/, CZĘŚĆ IV zamówienia - /AutoCAD -projektowanie 2D,3D/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, realizowanych w ramach projektu /Czas na pracę/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: CZĘŚĆ I zamówienia - /Obsługa komputera z programem do fakturowania FPP i obsługą kasy fiskalnej/, CZĘŚĆ II zamówienia - /Pracownik dozoru i obsługi monitoringu/, CZĘŚĆ III zamówienia - /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135)/, CZĘŚĆ IV zamówienia - /AutoCAD -projektowanie 2D,3D/
Numer ogłoszenia: 166001 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie , pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, realizowanych w ramach projektu /Czas na pracę/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: CZĘŚĆ I zamówienia - /Obsługa komputera z programem do fakturowania FPP i obsługą kasy fiskalnej/, CZĘŚĆ II zamówienia - /Pracownik dozoru i obsługi monitoringu/, CZĘŚĆ III zamówienia - /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135)/, CZĘŚĆ IV zamówienia - /AutoCAD -projektowanie 2D,3D/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. /Obsługa komputera z programem do fakturowania FPP i obsługą kasy fiskalnej/ dla 20 osób, w dwóch grupach po 10 osób, - szkolenie realizowane jest w ramach projektu /Czas na pracę/ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - szkolenie winno obejmować minimum 150 godzin zegarowych, w tym minimum 110 godzin zajęć praktycznych, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: obsługę programów komputerowych, zastosowanie komputerów i ich elementów, obsługę systemu Windows, pakietu MS Office, korzystanie z Internetu (podłączenie komputera do Internetu, obsługa przeglądarki internetowej, wyszukiwanie informacji, poczta elektroniczna, komunikatory internetowe), obsługę programu do fakturowania FPP, zagadnienia z gospodarki magazynowej, obsługę kasy fiskalnej, - na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu ma przypadać 1 osoba, tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji jedno stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem oraz kasę fiskalną, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki /Człowiek najlepsza inwestycja/, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL, wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8 OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. /Pracownik dozoru i obsługi monitoringu/ dla 10 osób, - szkolenie realizowane jest w ramach projektu /Czas na pracę/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - szkolenie winno obejmować minimum 100 godzin zegarowych, w tym minimum 70 godzin zajęć praktycznych, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: przepisy regulujące zasady wykonywania usług ochrony osób i mienia, wybrane zagadnienia prawa karnego, procesowego, administracyjnego, cywilnego, zasady organizacji ochrony mienia, środki ochrony w ochronie, wybrane elementy kryminalistyki, postępowanie na miejscu zdarzenia, podstawy organizacji łączności, wybrane elementy psychologii, etyka pracownika ochrony, pomoc przedlekarska, pokaz samoobrony, systemy monitoringu wizyjnego (funkcja nadzoru, umiejętności obserwacji, rozpoznanie zdarzenia, techniki wyświetlania obrazu, ujęcia ludzi i obiektywów, filmowanie sytuacji niebezpiecznych), - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki /Człowiek najlepsza inwestycja/, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL, wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8 OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. /AutoCAD - projektowanie 2D, 3D/ dla 5 osób, - szkolenie realizowane jest w ramach projektu /Czas na pracę/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - szkolenie winno obejmować minimum 80 godzin zegarowych, w tym minimum 60 godzin zajęć praktycznych na komputerze, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: wprowadzenie do ogólnych zasad działania programu, tworzenie inżynierskich wielowarstwowych rysunków płaskich, zasady wymiarowania na rysunku technicznym i nanoszenie wymiarowania, tworzenie i posługiwanie się obiektami blokowymi, projektowanie 3D, - na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu ma przypadać jedna osoba, tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji jedno stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia), - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki /Człowiek najlepsza inwestycja/, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL, wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), - absolwent szkolenia winien otrzymać również międzynarodowy certyfikat ukończenia szkolenia firmy Autodesk (Certificate of Competition) - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135)/ dla 10 osób, - szkolenie realizowane jest w ramach projektu /Czas na pracę/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - szkolenie winno obejmować minimum 290 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 226 godzin zajęć praktycznych, - szkolenie musi być realizowane zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, - przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu mogą pracować maksymalnie 2 osoby, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki /Człowiek najlepsza inwestycja/, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL, wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), - absolwent szkolenia otrzymuje również książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: W celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2012 rok. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: W celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2012 rok. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: W celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2012 rok. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: W celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2012 rok.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 10 osób z zakresu obsługi komputera i obsługi kasy fiskalnej. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 5 osób z zakresu pracownika ochrony fizycznej lub pracownika dozoru. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 5 osób z zakresu AutoCAD - projektowanie 2D, 3D. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 10 osób z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Wykonawca musi posiadać: salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia, minimum 10 stanowisk komputerowych z odpowiednim oprogramowaniem do przeprowadzenia szkolenia oraz minimum 10 kas fiskalnych. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Wykonawca musi posiadać: salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA:Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, tj. salą wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz minimum 5 stanowiskami komputerowymi z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, tj. salą wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia, oraz minimum 5 stanowisk spawalniczych do przeprowadzenia szkolenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone przez osoby posiadające: - wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć, - co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, - przygotowanie pedagogiczne. Zajęcia teoretyczne jak zarówno zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez minimum 2 osoby spełniające powyższe warunki. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez osoby posiadające: - wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć, - co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, - przygotowanie pedagogiczne. Zajęcia prowadzone przez minimum 1 osobę. Zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez osoby posiadające: - wykształcenie minimum średnie zgodne z zakresem prowadzonych zajęć, - co najmniej pięcioletni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, - przygotowanie pedagogiczne. Zajęcia prowadzone przez minimum 1 osobę. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Zajęcia teoretyczne i praktyczne na szkoleniu muszą być prowadzone przez minimum jedną osobę posiadającą wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć, co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć oraz przygotowanie pedagogiczne. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: Zajęcia teoretyczne na szkoleniu muszą być prowadzone przez osoby posiadające: - wykształcenie wyższe kierunkowe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć, - co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z kierunkiem kształcenia, - przygotowanie pedagogiczne. Zajęcia winny być prowadzone przez minimum 2 osoby spełniające powyższe warunki. Zajęcia praktyczne na szkoleniu muszą być prowadzone przez osoby posiadające: - minimum średnie wykształcenie kierunkowe, - co najmniej 5 letni staż pracy zgodny z kierunkiem kształcenia, - przygotowanie pedagogiczne, Zajęcia winny być prowadzone przez minimum 2 osoby spełniające powyższe warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I, II, III, IV ZAMÓWIENIA: Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 1. Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4). 2. Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5). 3. Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6). 4. Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 5. Program szkolenia pn. Obsługa komputera z programem do fakturowania FPP i obsługą kasy fiskalnej zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3). 6. Wykaz zasobów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (załącznik nr 12). 7. Zaakceptowany wzór ankiety anonimowej dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13). 8. Zaakceptowany wzór ankiety zakończenia udziału w projekcie (załącznik nr 14). 9. Dokument, z którego będzie wynikało uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut, rejestr handlowy, itp. Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli dokumenty są poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 1. Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4). 2. Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5). 3. Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6). 4. Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 5. Program szkolenia pn. Pracownik dozoru i obsługi monitoringu zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3). 6. Wykaz zasobów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (załącznik nr 12). 7. Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13). 8. Zaakceptowany wzór ankiety zakończenia udziału w projekcie (załącznik nr 14). 9. Dokument, z którego będzie wynikało uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut, rejestr handlowy, itp. Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli dokumenty są poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: 1. Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4). 2. Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5). 3. Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6). 4. Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 5. Program szkolenia /AutoCAD - projektowanie 2D, 3D/ zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3). 6. Wykaz zasobów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (załącznik nr 12). 7. Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13). 8. Zaakceptowany wzór ankiety zakończenia udziału w projekcie (załącznik nr 14). 9. Dokument, z którego będzie wynikało uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut, rejestr handlowy, itp. Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli dokumenty są poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: 1. Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4). 2. Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5). 3. Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6). 4. Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 5. Program szkolenia /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135)/ zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3). 6. Wykaz zasobów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (załącznik nr 12). 7. Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13). 8. Zaakceptowany wzór ankiety zakończenia udziału w projekcie (załącznik nr 14). 9. Dokument, z którego będzie wynikało uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut, rejestr handlowy, itp. 10. Aktualny atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub jednorazową zgodę na prowadzenie kursu dla spawaczy wydaną przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli dokumenty są poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.80
  • 2 - Efektywność/Współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10
  • 3 - Certyfikat jakości usług - 0.10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru w następujący sposób: a) w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie - pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunki opisane w niniejszej specyfikacji. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie, na co najmniej jeden dzień przed zaistniałą okolicznością; b) w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi być zachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu; c) w uzasadnionych przypadkach za zgodą Wykonawcy Zamawiający może zmienić termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, przy czym warunki dotyczące tygodniowego wymiaru godzin oraz okresu realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie; d) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust 2b ustawy w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wskazany nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, II piętro - sekretariat, pokój nr 214.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego /Człowiek - najlepsza inwestycja/ Projekt /Czas na pracę/ realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, w ramach PO KL 2007-2013, (Priorytet VI, Poddziałanie 6.1.3 - projekty systemowe), zgodnie z umową ramową o dofinansowanie realizacji projektu nr UDA-POKL.06.01.03-12-003/08-00, z dnia 16.04.2008r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia pn. Obsługa komputera z programem do fakturowania FPP i obsługą kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Obsługa komputera z programem do fakturowania FPP i obsługą kasy fiskalnej dla 20 osób, w dwóch grupach po 10 osób, - szkolenie realizowane jest w ramach projektu /Czas na pracę/ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - szkolenie winno obejmować minimum 150 godzin zegarowych, w tym minimum 110 godzin zajęć praktycznych, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: obsługę programów komputerowych, zastosowanie komputerów i ich elementów, obsługę systemu Windows, pakietu MS Office, korzystanie z Internetu (podłączenie komputera do Internetu, obsługa przeglądarki internetowej, wyszukiwanie informacji, poczta elektroniczna, komunikatory internetowe), obsługę programu do fakturowania FPP, zagadnienia z gospodarki magazynowej, obsługę kasy fiskalnej, - na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu ma przypadać 1 osoba, tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji jedno stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem oraz kasę fiskalną, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 800 a 1800, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki /Człowiek najlepsza inwestycja/, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi projektu PO KL, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie; wytyczne dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8 OPIS - Usługi szkolenia zawodowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.80
    • 2. Efektywność/Współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10
    • 3. Certyfikat jakości usług - 0.10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia pn. Pracownik dozoru i obsługi monitoringu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Pracownik dozoru i obsługi monitoringu dla 10 osób, - szkolenie realizowane jest w ramach projektu /Czas na pracę/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - szkolenie winno obejmować minimum 100 godzin zegarowych, w tym minimum 70 godzin zajęć praktycznych, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: przepisy regulujące zasady wykonywania usług ochrony osób i mienia, wybrane zagadnienia prawa karnego, procesowego, administracyjnego, cywilnego, zasady organizacji ochrony mienia, środki ochrony w ochronie, wybrane elementy kryminalistyki, postępowanie na miejscu zdarzenia, podstawy organizacji łączności, wybrane elementy psychologii, etyka pracownika ochrony, pomoc przedlekarska, pokaz samoobrony, systemy monitoringu wizyjnego (funkcja nadzoru, umiejętności obserwacji, rozpoznanie zdarzenia, techniki wyświetlania obrazu, ujęcia ludzi i obiektywów, filmowanie sytuacji niebezpiecznych), - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki /Człowiek najlepsza inwestycja/, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi projektu PO KL, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie; wytyczne dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup- krakow.pl), - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8 OPIS - Usługi szkolenia zawodowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 29.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.80
    • 2. Efektywność/Współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10
    • 3. Certyfikat jakości usług - 0.10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia pn. AutoCAD - projektowanie 2D, 3D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. /AutoCAD - projektowanie 2D, 3D/ dla 5 osób, - szkolenie realizowane jest w ramach projektu /Czas na pracę/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - szkolenie winno obejmować minimum 80 godzin zegarowych, w tym minimum 60 godzin zajęć praktycznych na komputerze, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: wprowadzenie do ogólnych zasad działania programu, tworzenie inżynierskich wielowarstwowych rysunków płaskich, zasady wymiarowania na rysunku technicznym i nanoszenie wymiarowania, tworzenie i posługiwanie się obiektami blokowymi, projektowanie 3D, - na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu ma przypadać jedna osoba, tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji jedno stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia), - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki /Człowiek najlepsza inwestycja/, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi projektu PO KL, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie; wytyczne dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), - absolwent szkolenia winien otrzymać również międzynarodowy certyfikat ukończenia szkolenia firmy Autodesk (Certificate of Competition) - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.80
    • 2. Efektywność/Współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10
    • 3. Certyfikat jakości usług - 0.10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135) dla 10 osób, - szkolenie realizowane jest w ramach projektu /Czas na pracę/, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - szkolenie winno obejmować minimum 290 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 226 godzin zajęć praktycznych, - szkolenie musi być realizowane zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, - przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu mogą pracować maksymalnie 2 osoby, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki /Człowiek najlepsza inwestycja/, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi projektu PO KL, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie; wytyczne dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), - absolwent szkolenia otrzymuje również książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 71.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.80
    • 2. Efektywność/Współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10
    • 3. Certyfikat jakości usług - 0.10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.