eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Na realizację zajęć w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Ciechanów: Na realizację zajęć w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 337034 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie , ul. Wyzwolenia 10a, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 26 73, faks 023 672 26 73.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na realizację zajęć w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zajęć w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Część I. Prowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć stymulujących dla uczniów z klas II szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . Termin realizacji - od czasu podpisania umowy do 30.06.2012 r. Ilość godzin (dla jednego terapeuty): łącznie - 68 godzin , w tym: - spotkanie dla rodziców (wstępne): 1 godzina - diagnoza wstępna (4 dzieci)- 8 godzin - współprowadzenie zajęć stymulujących z dziećmi: 50 godzin, w tym 20 godzin do realizacji do dnia 10 grudnia 2011r. - diagnoza końcowa (4 dzieci) - 8 godzin - spotkanie podsumowujące dla rodziców: 1godzina. Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawców zamówienia publicznego należy : 1) Zorganizowanie i współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas II szkoły podstawowej dla 8 osobowej grupy dzieci. 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców. 4) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 5) Opracowanie wspólnie z drugim terapeutą narzędzi do diagnozy rezultatów określonych w pkt. 10. 6) Przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy 4 dzieci zakwalifikowanych do udziału w zajęciach w oparciu o opracowane przez siebie narzędzia diagnostyczne pozwalające na ocenę wymaganych rezultatów opisanych w pkt. 10 (2 godziny na dziecko) 7) Współprowadzenie 25 zajęć po 2 godziny - przez każdego z terapeutów. 8) Przeprowadzenie diagnozy końcowej (oceny postępów) w oparciu o opracowane przez siebie narzędzia diagnostyczne pozwalające na ocenę wymaganych rezultatów opisanych w pkt. 10 - indywidualnej dla 4 dzieci (2 godziny na dziecko) 9) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców 10) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 11) Osiągnięcie wymaganego rezultatu u minimum 50% dzieci objętych zajęciami polegającego na zwiększeniu sprawności funkcji percepcyjno- motorycznych, poprawie orientacji w schemacie ciała i w przestrzeni, poprawie zdolności operacyjnego rozumowania 12) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami 13) Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 14) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 15) Opracowanie programu pracy z grupą. 16) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz początkowych i końcowych oraz przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż w ciągu 4 dni od zakończenia zajęć 17) Współpraca z kadrą projektu 18) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu 19) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 20) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 21) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom: 1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi 3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę. 4. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć. CZĘŚĆ II. Zorganizowanie i przeprowadzenie przez doradcę zawodowego zajęć zakresu doradztwa zawodowego Moja przyszłość dla gimnazjalistów w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . Termin realizacji - od podpisania umowy do 30.05.2012 r. Ilość godzin- łącznie 58 godzin, w tym: - poprowadzenie 8 spotkań dla rodziców (po 1,5 godziny każde) - 12 godzin , w tym 3 spotkania w 2011r. przeprowadzenie zajęć z młodzieżą na terenie gimnazjów powiatu ciechanowskiego: 46godzin , w tym 16 godzin w 2011r. Realizacja zadania na terenie gimnazjów w powiecie ciechanowskim, w terminach i godzinach ustalonych z dyrektorami szkół. Do Wykonawcy zamówienia publicznego - doradcy zawodowego należy: 1) Przeprowadzenie rozmów z dyrektorami szkół i ustalenie we współpracy z dyrektorami harmonogramu realizacji zajęć. 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Opracowanie programu zajęć dla młodzieży. 4) Zorganizowanie dla 8 grup rodziców spotkań informacyjnych. 5) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 6) Przeprowadzenie zajęć w 23 grupach uczniów i zapewnienie uczestnictwa 410 dzieci w zajęciach (w tym minimum 202 uczennic ) 7) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez wzrost umiejętności poznania swoich predyspozycji zawodowych oraz umiejętności pomocnych przy wyborze szkoły u 45 % objętych zadaniem, w tym u 45% dziewcząt i wykazanie ich w formie pisemnej. 8) Prowadzenie list obecności dla uczestników zajęć. 9) Każdorazowe zbieranie list obecności podpisanych przez gimnazjalistów - uczestniczących w zajęciach 10) Opracowanie ankiet dla uczestników zajęć pozwalających na określenie stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 7. 11) Przeprowadzenie ankiet wśród uczestników pozwalających na ocenę stopnia osiągnięcia rezultatów określonych w pkt. 7. 12) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami. 13) Promowanie projektu w trakcie spotkań z rodzicami. 14) Opracowanie prezentacji multimedialnej wykorzystywanej w trakcie realizacji zajęć i przedłożenie do dokumentacji projektu spełniającej wymagania określone w pkt. 7 i 17. 15) Współpraca z kadrą projektu. 16) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 17) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 18) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 19) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom: 1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Posiadanie kwalifikacji w zakresie doradztwa zawodowego. 3. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 4. Minimum 2- letnie doświadczenie w zakresie doradztwa zawodowego. 5. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć. CZĘŚĆ III. Zorganizowanie i przeprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć stymulujących gotowość szkolną dla dzieci z klas 0 z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . Termin realizacji - 01.01.2012 r. do 30.06.2012 r. Ilość godzin dla jednego terapeuty- łącznie 29 godzin, w tym: - zorganizowanie i współprowadzenie spotkania organizacyjnego dla rodziców: 1godzina - poprowadzenie zajęć dla dzieci- 26 godzin - zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców: 2 godziny Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawców zamówienia publicznego należy : 1) Zorganizowanie i prowadzenie zajęć dla 8 osobowej grupy dzieci po 13 godzin zajęć w grupach 2- osobowych. 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie Zorganizowanie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców. 3) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 4) Poprowadzenie spotkania końcowego dla rodziców. 5) Opracowanie we współpracy z drugim terapeutą narzędzi do diagnozy stopnia osiągnięcia rezultatów określonych w pkt. 8. 6) Zastosowanie co najmniej 2 razy (na początku i na końcu zajęć) opracowanych narzędzi do diagnozy stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 8 7) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 8) Osiągnięcie wymaganego rezultatu poprzez wzrost umiejętności wykorzystywania umiejętności intelektualnych w życiu u 50% dzieci objętych zajęciami oraz poprawa relacji z dorosłymi i rozwój zainteresowań u 25 % dzieci objętych zadaniem 9) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami 10) Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot.. postępów dzieci 11) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 12) Opracowanie programu pracy z każdą 2- osobową grupą. 13) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć. 14) Współpraca z kadrą projektu. 15) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 16) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 17) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 18) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom: 1) Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2) Uprawnienia do pracy z dziećmi młodszymi (studia podyplomowe, kursy - minimum łącznie 100 godzin). 3) Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 4) Minimum 2- letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. 5) Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć CZĘŚĆ IV. Zorganizowanie i przeprowadzenie przez terapeutę terapii logopedycznej dla 8-ga dzieci w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2012 r. Realizacja terapii logopedycznej przez 1 terapeutę w dwóch grupach: 1) I grupa - 4 dzieci - od podpisania umowy do 31.01.2012 roku, 2) II grupa - 4 dzieci - od 01.02.1012 do 30.06.2012 roku. Ilość godzin w sumie dla 2 grup- 76 godzin, w tym: - Dokonanie diagnozy wstępnej dzieci- 8 godzin - Poprowadzenie zajęć z dziećmi- 60 godzin - Dokonanie diagnozy końcowej- 8godzin. Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy: 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć indywidualnych dla 4 dzieci od podpisania umowy do 31.01. 2012 roku i dla 4 dzieci od 01.02.2012 r. do 30.06. 2012 r.. 2. Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3. Zajęcia indywidualne obejmują dla każdej z grup - 10 spotkań po 45 minut. 4. Opracowanie narzędzi do oceny- diagnozy umiejętności dziecka określonych w pkt. 8 5. Przeprowadzenie diagnozy końcowej i początkowej wśród dzieci w oparciu o opracowane narzędzia diagnozy i udokumentowanie tego faktu. 6. Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji 7. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 2 dziewcząt. 8. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez poprawę w realizacji korygowanych głosek i w zakresie percepcji słuchowej u 75% dzieci. 9. Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 10. Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 11. Opracowanie programu pracy z każdym dzieckiem 12. Dokonanie analizy porównawczej diagnoz - sprawdzianów początkowych i końcowych, i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć. 13. Współpraca z kadrą projektu 14. Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 15. Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 16. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 17. Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom zamówienia publicznego: 1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny w zakresie logopedii szkolnej. 3. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z wadami wymowy. 4. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy logopedycznej dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę. 5. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć CZĘŚĆ V. Zorganizowanie i przeprowadzenie przez terapeutę zajęć usprawniających percepcję wzrokową dla 6 grup dzieci z klas O i z klas I szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . Termin realizacji zajęć - od daty podpisania umowy do 30.06.2012 r. Ilość godzin: łącznie 174 godziny, w tym: - dokonanie diagnozy wstępnej- 12 godzin - przeprowadzenie zajęć z dziećmi- 150 godzin, w tym 54 godziny do realizacji do 10 grudnia 2011r. - Dokonanie diagnozy końcowej- 12 godzin. Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy : 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla 12 dzieci z klas O oraz klas I w grupach 2-osobowych 25 godzin zajęć (po 1godzinie z każdą dwuosobową grupą). 2. Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3. Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 4. Przeprowadzenie diagnozy wstępnej testem psychologicznym FROSTIG - 1 godzina na każde dziecko 5. Przeprowadzenie diagnozy końcowej testem psychologicznym FROSTIG - 1 godzina na każde dziecko. 6. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 12 dzieci, w tym 4 dziewczęta. 7. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez zwiększenie sprawności koordynacji wzrokowo- ruchowej oraz orientacji w stosunkach przestrzennych u 70 % objętych zajęciami i udokumentowanie tego faktu. 8. Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć i odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 9. Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 10. Opracowanie programu pracy z każdą grupą. 11. Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć 12. Współpraca z kadrą projektu 13. Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 14. Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 15. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 16. Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienia publicznego: 1.Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę. 4. Umiejętność stosowania testu FROSTIG 5. Znajomość programu Frostig- Horn usprawniającego percepcję wzrokową. 6. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stciechanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie, 06-400 Ciechanów, ul. Wyzwolenia 10 A-Sekretariat, pokój nr 201, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas II szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć stymulujących dla uczniów z klas II szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . Termin realizacji - od czasu podpisania umowy do 30.06.2012 r. Ilość godzin (dla jednego terapeuty): łącznie - 68 godzin , w tym: - spotkanie dla rodziców (wstępne): 1 godzina - diagnoza wstępna (4 dzieci)= 8 godzin - współprowadzenie zajęć stymulujących z dziećmi: 50 godzin, w tym 20 godzin do realizacji do dnia 10 grudnia 2011r. - diagnoza końcowa (4 dzieci) - 8 godzin - spotkanie podsumowujące dla rodziców: 1godzina. Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawców zamówienia publicznego należy : 1) Zorganizowanie i współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas II szkoły podstawowej dla 8 osobowej grupy dzieci. 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców. 4) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 5) Opracowanie wspólnie z drugim terapeutą narzędzi do diagnozy rezultatów określonych w pkt. 10. 6) Przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy 4 dzieci zakwalifikowanych do udziału w zajęciach w oparciu o opracowane przez siebie narzędzia diagnostyczne pozwalające na ocenę wymaganych rezultatów opisanych w pkt. 10 (2 godziny na dziecko) 7) Współprowadzenie 25 zajęć po 2 godziny - przez każdego z terapeutów. 8) Przeprowadzenie diagnozy końcowej (oceny postępów) w oparciu o opracowane przez siebie narzędzia diagnostyczne pozwalające na ocenę wymaganych rezultatów opisanych w pkt. 10 - indywidualnej dla 4 dzieci (2 godziny na dziecko) 9) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców 10) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 11) Osiągnięcie wymaganego rezultatu u minimum 50% dzieci objętych zajęciami polegającego na zwiększeniu sprawności funkcji percepcyjno- motorycznych, poprawie orientacji w schemacie ciała i w przestrzeni, poprawie zdolności operacyjnego rozumowania 12) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami 13) Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 14) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 15) Opracowanie programu pracy z grupą. 16) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz początkowych i końcowych oraz przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż w ciągu 4 dni od zakończenia zajęć 17) Współpraca z kadrą projektu 18) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu 19) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 20) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 21) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom: 1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi 3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę. 4. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowania i prowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego Moja przyszłość dla gimnazjalistów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie przez doradcę zawodowego zajęć zakresu doradztwa zawodowego Moja przyszłość dla gimnazjalistów w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . Termin realizacji - od podpisania umowy do 30.05.2012 r. Ilość godzin- łącznie 58 godzin, w tym: - poprowadzenie 8 spotkań dla rodziców (po 1,5 godziny każde) = 12 godzin , w tym 3 spotkania w 2011r. przeprowadzenie zajęć z młodzieżą na terenie gimnazjów powiatu ciechanowskiego: 46godzin , w tym 16 godzin w 2011r. Realizacja zadania na terenie gimnazjów w powiecie ciechanowskim, w terminach i godzinach ustalonych z dyrektorami szkół. Do Wykonawcy zamówienia publicznego - doradcy zawodowego należy: 1) Przeprowadzenie rozmów z dyrektorami szkół i ustalenie we współpracy z dyrektorami harmonogramu realizacji zajęć. 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Opracowanie programu zajęć dla młodzieży. 4) Zorganizowanie dla 8 grup rodziców spotkań informacyjnych. 5) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 6) Przeprowadzenie zajęć w 23 grupach uczniów i zapewnienie uczestnictwa 410 dzieci w zajęciach (w tym minimum 202 uczennic ) 7) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez wzrost umiejętności poznania swoich predyspozycji zawodowych oraz umiejętności pomocnych przy wyborze szkoły u 45 % objętych zadaniem, w tym u 45% dziewcząt i wykazanie ich w formie pisemnej. 8) Prowadzenie list obecności dla uczestników zajęć. 9) Każdorazowe zbieranie list obecności podpisanych przez gimnazjalistów - uczestniczących w zajęciach 10) Opracowanie ankiet dla uczestników zajęć pozwalających na określenie stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 7. 11) Przeprowadzenie ankiet wśród uczestników pozwalających na ocenę stopnia osiągnięcia rezultatów określonych w pkt. 7. 12) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami. 13) Promowanie projektu w trakcie spotkań z rodzicami. 14) Opracowanie prezentacji multimedialnej wykorzystywanej w trakcie realizacji zajęć i przedłożenie do dokumentacji projektu spełniającej wymagania określone w pkt. 7 i 17. 15) Współpraca z kadrą projektu. 16) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 17) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 18) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 19) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom: 1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Posiadanie kwalifikacji w zakresie doradztwa zawodowego. 3. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 4. Minimum 2- letnie doświadczenie w zakresie doradztwa zawodowego. 5. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie i prowadzenie zajęć stymulujących gotowość szkolną dla dzieci z klas O z terenu powiatu ciechanowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć stymulujących gotowość szkolną dla dzieci z klas 0 z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . Termin realizacji - 01.01.2012 r. do 30.06.2012 r. Ilość godzin dla jednego terapeuty- łącznie 29 godzin, w tym: - zorganizowanie i współprowadzenie spotkania organizacyjnego dla rodziców: 1godzina - poprowadzenie zajęć dla dzieci- 26 godzin - zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców: 2 godziny Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawców zamówienia publicznego należy : 1) Zorganizowanie i prowadzenie zajęć dla 8 osobowej grupy dzieci po 13 godzin zajęć w grupach 2- osobowych. 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie Zorganizowanie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców. 3) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 4) Poprowadzenie spotkania końcowego dla rodziców. 5) Opracowanie we współpracy z drugim terapeutą narzędzi do diagnozy stopnia osiągnięcia rezultatów określonych w pkt. 8. 6) Zastosowanie co najmniej 2 razy (na początku i na końcu zajęć) opracowanych narzędzi do diagnozy stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 8 7) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 8) Osiągnięcie wymaganego rezultatu poprzez wzrost umiejętności wykorzystywania umiejętności intelektualnych w życiu u 50% dzieci objętych zajęciami oraz poprawa relacji z dorosłymi i rozwój zainteresowań u 25 % dzieci objętych zadaniem 9) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami 10) Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot.. postępów dzieci 11) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 12) Opracowanie programu pracy z każdą 2- osobową grupą. 13) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć. 14) Współpraca z kadrą projektu. 15) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 16) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 17) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 18) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom: 1) Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2) Uprawnienia do pracy z dziećmi młodszymi (studia podyplomowe, kursy - minimum łącznie 100 godzin). 3) Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 4) Minimum 2- letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. 5) Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zorganizowanie i prowadzenie terapii logopedycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie przez terapeutę terapii logopedycznej dla 8-ga dzieci w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2012 r. Realizacja terapii logopedycznej przez 1 terapeutę w dwóch grupach: 1) I grupa - 4 dzieci - od podpisania umowy do 31.01.2012 roku, 2) II grupa - 4 dzieci - od 01.02.1012 do 30.06.2012 roku. Ilość godzin w sumie dla 2 grup- 76 godzin, w tym: - Dokonanie diagnozy wstępnej dzieci- 8godzin - Poprowadzenie zajęć z dziećmi- 60 godzin - Dokonanie diagnozy końcowej- 8godzin. Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy: 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć indywidualnych dla 4 dzieci od podpisania umowy do 31.01. 2012 roku i dla 4 dzieci od 01.02.2012 r. do 30.06. 2012 r.. 2. Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3. Zajęcia indywidualne obejmują dla każdej z grup - 10 spotkań po 45 minut. 4. Opracowanie narzędzi do oceny/ diagnozy umiejętności dziecka określonych w pkt. 8 5. Przeprowadzenie diagnozy końcowej i początkowej wśród dzieci w oparciu o opracowane narzędzia diagnozy i udokumentowanie tego faktu. 6. Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji 7. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 2 dziewcząt. 8. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez poprawę w realizacji korygowanych głosek i w zakresie percepcji słuchowej u 75% dzieci. 9. Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 10. Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 11. Opracowanie programu pracy z każdym dzieckiem 12. Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć. 13. Współpraca z kadrą projektu 14. Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 15. Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 16. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 17. Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom zamówienia publicznego: a. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. b. Studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny w zakresie logopedii szkolnej. c. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z wadami wymowy. d. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy logopedycznej dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę. e. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zorganizowanie i prowadzenie zajęć usprawniających percepcję wzrokową dla dzieci z klas O i I szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie przez terapeutę zajęć usprawniających percepcję wzrokową dla 6 grup dzieci z klas O i z klas I szkół podstawowych z terenu powiatu ciechanowskiego w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . Termin realizacji zajęć - od daty podpisania umowy do 30.06.2012 r. Ilość godzin: łącznie 174 godziny, w tym: - dokonanie diagnozy wstępnej- 12 godzin - przeprowadzenie zajęć z dziećmi- 150 godzin, w tym 54 godziny do realizacji do 10 grudnia 2011r. - Dokonanie diagnozy końcowej- 12 godzin. Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy : 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla 12 dzieci z klas O oraz klas I w grupach 2-osobowych 25 godzin zajęć (po 1godzinie z każdą dwuosobową grupą). 2. Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3. Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 4. Przeprowadzenie diagnozy wstępnej testem psychologicznym FROSTIG - 1 godzina na każde dziecko 5. Przeprowadzenie diagnozy końcowej testem psychologicznym FROSTIG - 1 godzina na każde dziecko. 6. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 12 dzieci, w tym 4 dziewczęta. 7. Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez zwiększenie sprawności koordynacji wzrokowo- ruchowej oraz orientacji w stosunkach przestrzennych u 70 % objętych zajęciami i udokumentowanie tego faktu. 8. Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć i odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 9. Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 10. Opracowanie programu pracy z każdą grupą. 11. Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć 12. Współpraca z kadrą projektu 13. Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 14. Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 15. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 16. Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienia publicznego: 1.Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę. 4. Umiejętność stosowania testu FROSTIG 5. Znajomość programu Frostig- Horn usprawniającego percepcję wzrokową. 6. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.