eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa wyposażenia obiektu JRG Nr 2 w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Gdańsk: Dostawa wyposażenia obiektu JRG Nr 2 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 335992 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297230 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Maurycego Beniowskiego 7, 80-382 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5119570, 7690529, faks 058 5542966.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia obiektu JRG Nr 2 w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakresie zadania Nr 1 dostawa mebli i sprzętu: 1) Rolety okienne kasetowe o wymiarach 130x100 cm szt.12 - tkanina zaciemnienie min50% 130x130 cm szt. 4 - tkanina zaciemnienie min50% 2) Rolety okienne kasetowe o wymiarach 130x130 cm szt. 2 - materiał podgumowany 100% zaciemnienia. 3) Szafy ubraniowe dwudrzwiowe metalowe o wymiarach 800x500x1800 mm - szt.30 4) Szafa metalowa na pościel o wymiarach 300x460x1830 mm - szt.30 5) Szafa dwudrzwiowa (drzwi przesuwane) o wymiarach wys.215 cm szer.205 cm głębokość 60 cm - szt. 1 6) Krzesło konferencyjne szt. 20 7) Stół biurowy szer.100 cm dł 200 cm wys. 80 cm - szt. 7 8) Łóżko ze stelażem 90x200 cm - szt. 20 9) Materac o wym. 90x200x20 cm - szt. 20 10) Kanapa dwuosobowa rozkładana - szt. 1 11) Ława 60x60x 50 cm - szt. 1 12) Lampa biurowa - szt. 4 13) Stolik pod TV szt. 1 14) Wyposażenie siłowni - 1 kpl Szczegółowy opis przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamieścił w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowiący jej integralną część. W zakresie zadania Nr 2 jest dostawa sprzętu elektronicznego wymienionego poniżej: 1) Telewizor 32 cale szt 1. 2) Telewizor 55 cali szt 2. 3) Uchwyt ścienny do TV szt.3 4) Komputer przenośny szt 1 5) Komputer stacjonarny - szt.2 6) Pralka przemysłowa - szt. 1 7) Pralka automatyczna - szt. 1 8) Suszarka - szt.1 9) Kino domowe - szt. 1 10) Projektor multimedialny - szt. 1 11) Imadło - szt.2 Szczegółowy opis przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamieścił w Załączniku Nr 2 do SIWZ stanowiący jej integralną część..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.12.00 - Stoły 39.14.13.00 - Szafy 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.14.31.12 - Materace 39.71.32.10 - Pralki i suszarki 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli i sprzętu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. AS POMORZANKA, Andrzej Szarmach, ul. Prusa 7, 83-220 Skórcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49663,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44544,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44544,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69850,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu elektronicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27018,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33490,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66053,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.