Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-17
Gdańsk: Dostawa wyposażenia obiektu JRG 2 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 297230 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej , ul. Maurycego Beniowskiego 7, 80-382 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5119570, 7690529, faks 058 5542966.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia obiektu JRG 2 w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla JRG Nr 2 w Gdańsku, którą Zamawiający podzielił na 3 zakresy - zadania według poniższej specyfikacji: w zakresie zadania Nr 1 dostawa mebli i sprzętu: 1) Rolety okienne kasetowe o wymiarach 130x100 cm szt.12 - tkanina zaciemnienie min50% 130x130 cm szt. 4 - tkanina zaciemnienie min50% 2) Rolety okienne kasetowe o wymiarach 130x100 cm szt. 2 - materiał podgumowany 100% zaciemnienia. 3) Szafy ubraniowe dwudrzwiowe metalowe o wymiarach 800x500x1800 mm - szt. 30 4) Szafa metalowa na pościel o wymiarach 300x460x1830 mm - szt. 30 5) Szafa dwudrzwiowa (drzwi przesuwane) o wymiarach wys.215 cm szer.205 cm głębokość 60 cm - szt. 1 6) Krzesło konferencyjne - szt. 20 7) Stół biurowy szer.100 cm dł. 200 cm wys. 80 cm - szt. 7 8) Łóżko ze stelażem 90x200 cm - szt. 20 9) Materac o wym. 90x200x20 cm - szt. 20 10) Kanapa dwuosobowa rozkładana - szt. 1 11) Ława 60x60x 50 cm - szt. 1 12) Lampa biurowa - szt. 4 13) Stolik pod TV - szt. 1 14) Materac treningowy o wymiarach 200x120x10 - szt. 1 15) Wyposażenie siłowni - 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamieścił w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowiący jej integralną część. 3.4 W zakresie zadania Nr 2 jest dostawy sprzętu elektronicznego wymienionego poniżej: 1) Telewizor 32 cale - szt. 1 2) Telewizor 55 cali - szt. 2 3) Uchwyt ścienny do TV - szt.3 4) Komputer przenośny - szt. 1 5) Komputer stacjonarny - szt.2 6) Pralka przemysłowa - szt. 1 7) Pralka automatyczna - szt. 1 8) Kino domowe - szt. 1 9) Projektor multimedialny - szt.1 10) Suszarka - szt.1 Szczegółowy opis przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamieścił w Załączniku Nr 2 do SIWZ stanowiący jej integralną część. 3.5. W zakresie zadania Nr 3 jest dostawa sprzętu wyposażenia warsztatu wg poniższej specyfikacji: 1) Stół warsztatowy o wymiarach 2100x900x740 mm - szt. 1 2) Lampa warsztatowa - szt. 1 3) Szlifierka kątowa - szt. 1 4) Pompa beczkowa - szt. 1 5) Pług do odśnieżania - szt 1. 6) Wkrętarka akumulatorowa - szt 1. 7) Zestaw bitów - kpl. 1. 8) Zestaw kluczy - kpl. 1 9) Wiertarka udarowa - szt. 1. 10) Zestaw wierteł - kpl. 1. 11) Imadło - szt.2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 39.11.20.00-0, 39.12.12.00-8, 39.15.12.00-7, 39.14.13.00-5, 39.14.31.10-0, 39.14.31.12-4, 39.71.32.10-8, 37.40.00.00-2, 32.32.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów 2) Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy - załącznik nr 7 (A,B,C,) stosowny do zadania. 3) Wypełnione przez Wykonawcę (oferta Wykonawcy) Załączniki Nr 1,2,3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
80-382 Gdańsk ul. Beniowskiego 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej 80-382 Gdańsk ul. Beniowskiego - sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli i sprzętu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rolety okienne kasetowe o wymiarach 130x100 cm szt.12 - tkanina zaciemnienie min50% 130x130 cm szt. 4 - tkanina zaciemnienie min50% 2) Rolety okienne kasetowe o wymiarach 130x100 cm szt. 2 - materiał podgumowany 100% zaciemnienia. 3) Szafy ubraniowe dwudrzwiowe metalowe o wymiarach 800x500x1800 mm - szt. 30 4) Szafa metalowa na pościel o wymiarach 300x460x1830 mm - szt. 30 5) Szafa dwudrzwiowa (drzwi przesuwane) o wymiarach wys.215 cm szer.205 cm głębokość 60 cm - szt. 1 6) Krzesło konferencyjne - szt. 20 7) Stół biurowy szer.100 cm dł. 200 cm wys. 80 cm - szt. 7 8) Łóżko ze stelażem 90x200 cm - szt. 20 9) Materac o wym. 90x200x20 cm - szt. 20 10) Kanapa dwuosobowa rozkładana - szt. 1 11) Ława 60x60x 50 cm - szt. 1 12) Lampa biurowa - szt. 4 13) Stolik pod TV - szt. 1 14) Materac treningowy o wymiarach 200x120x10 - szt. 1 15) Wyposażenie siłowni - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy sprzętu elektronicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Telewizor 32 cale- szt. 1 2) Telewizor 55 cali - szt. 2 3) Uchwyt ścienny do TV - szt.3 4) Komputer przenośny - szt. 1 5) Komputer stacjonarny - szt.2 6) Pralka przemysłowa - szt. 1 7) Pralka automatyczna - szt. 1 8) Kino domowe - szt. 1 9) Projektor multimedialny - szt.1 10) Suszarka - szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia warsztatu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Stół warsztatowy o wymiarach 2100x900x740 mm - szt. 1 2) Lampa warsztatowa - szt. 1 3) Szlifierka kątowa - szt. 1 4) Pompa beczkowa - szt. 1 5) Pług do odśnieżania - szt 1. 6) Wkrętarka akumulatorowa - szt 1. 7) Zestaw bitów - kpl. 1. 8) Zestaw kluczy - kpl. 1 9) Wiertarka udarowa - szt. 1. 10) Zestaw wierteł - kpl. 1. 11) Imadło - szt.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056".
- DOSTAWA PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW EKSPLOATOWANYCH PRZEZ POLICJĘ W WOJ. POMORSKIM
- Przebudowa infrastruktury drogowej w obrębie dojść do szkół zlokalizowanych przy ul.: Czajkowskiego, Matki Polki, Hoene, Azaliowa i Rogalińska
- Usługa zabezpieczenia medycznego podczas prowadzenia badań archeologicznych 2024 i 2025 r. związanych z inwestycją- Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939
- Dostawa urządzenia do optycznego pomiaru odkształceń i przemieszczeń oraz rejestracji parametrów dynamicznych ruchu układów biologicznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa PG
- Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Zakup krzeseł obrotowych dla Oddziału ZUS w Toruniu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.