eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Pewnym krokiem w przyszłość w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane przez Powiat Gołdapski w Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Pawła II w Gołdapi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-08-19

Gołdap: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Pewnym krokiem w przyszłość w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane przez Powiat Gołdapski w Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Pawła II w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 333862 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gołdapi , ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6154444, faks 087 6154445.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatgoldap.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Pewnym krokiem w przyszłość w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane przez Powiat Gołdapski w Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Pawła II w Gołdapi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Pawła II w Gołdapi, ul. Księdza Popiełuszki 2, 19-500 Gołdap w ramach projektu Pewnym krokiem w przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrekcję placówki. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a. bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć, b. jakość i terminowość prowadzonych zajęć, c. szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest: 1. przygotować program zajęć uwzględniający potrzeby uczniów prowadzonej grupy dydaktycznej. Program będzie realizowany po uzyskaniu aprobaty opiekuna merytorycznego. Na podstawie zaaprobowanego programu zajęć Wykonawca przygotuje wykaz niezbędnych pomocy dydaktycznych na zasadach ustalonych przez kierownika koordynatora projektu, 2. prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć, 3. współpracować z rodzicami lub opiekunami prawnymi oraz wychowawcami, 4. promować projekt - informować o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 5. po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku zmian zasad projektu wprowadzonych przez Instytucje Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w pkt. 6.1 oraz przedstawi dokumenty określone w pkt.6.3.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2.3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2.4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2.4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2.5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Część 1-22 dokumenty osoby wykonującej usługę potwierdzające: a. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b. minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, c. kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późniejszymi zmianami), d. proponowany program zajęć dla części na którą/które Wykonawca składa ofertę, e. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (w załączniku nr 1). Część 23 dokumenty osób wykonujących usługę potwierdzające: a. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b. minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, c. proponowany program zajęć dla części na którą/które Wykonawca składa ofertę, d. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (w załączniku nr 1).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_goldapski/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gołdapi; ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gołdapi; ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap; Biuro Obsługi Mieszkańców.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego pt. W krainie Szekspira i Goethego - grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe z zastosowaniem innowacyjnego, interdyscyplinarnego podejścia oraz interaktywnych pomocy dydaktycznych (tablica interaktywna, projektor, laptop, oprogramowanie edukacyjne). Zajęcia będą prowadzone metodą konwersacyjną. Uczniowie przygotują prezentacje na temat zwyczajów krajów anglojęzycznych, dramy związane z legendami wybranego kraju, prowadzili zajęcia kulinarne - ćwiczenie z prostych przepisów w obcym języku na dania regionalne z wybranego kraju. Zajęcia zostaną zakończone festiwalem Globalna wioska, na który uczniowie przygotują stoiska, w celu zaprezentowania krajów anglojęzycznych, pokażą artefakty kulturowe, mapy, broszury i zdjęcia oraz poczęstują tradycyjnymi potrawami. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 2 prezentacje, 3 broszury informacyjne, 4 dramy, 3 przećwiczone przepisy, przygotowanie i udział w 1 festiwalu. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (1 grupa po 60 godzin w każdym roku szkolnym)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego pt. W krainie Szekspira i Goethego - grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe z zastosowaniem innowacyjnego, interdyscyplinarnego podejścia oraz interaktywnych pomocy dydaktycznych (tablica interaktywna, projektor, laptop, oprogramowanie edukacyjne). Zajęcia będą prowadzone metodą konwersacyjną. Uczniowie przygotują prezentacje na temat zwyczajów krajów anglojęzycznych, dramy związane z legendami wybranego kraju, prowadzili zajęcia kulinarne - ćwiczenie z prostych przepisów w obcym języku na dania regionalne z wybranego kraju. Zajęcia zostaną zakończone festiwalem Globalna wioska, na który uczniowie przygotują stoiska, w celu zaprezentowania krajów anglojęzycznych, pokażą artefakty kulturowe, mapy, broszury i zdjęcia oraz poczęstują tradycyjnymi potrawami. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 2 prezentacje, 3 broszury informacyjne, 4 dramy, 3 przećwiczone przepisy, przygotowanie i udział w 1 festiwalu. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (1 grupa po 60 godzin w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego pt. W krainie Szekspira i Goethego - grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe z zastosowaniem innowacyjnego, interdyscyplinarnego podejścia oraz interaktywnych pomocy dydaktycznych (tablica interaktywna, projektor, laptop, oprogramowanie edukacyjne). Zajęcia będą prowadzone metodą konwersacyjną. Uczniowie przygotują prezentacje na temat zwyczajów krajów anglojęzycznych, dramy związane z legendami wybranego kraju, prowadzili zajęcia kulinarne - ćwiczenie z prostych przepisów w obcym języku na dania regionalne z wybranego kraju. Zajęcia zostaną zakończone festiwalem Globalna wioska, na który uczniowie przygotują stoiska, w celu zaprezentowania krajów anglojęzycznych, pokażą artefakty kulturowe, mapy, broszury i zdjęcia oraz poczęstują tradycyjnymi potrawami. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 2 prezentacje, 3 broszury informacyjne, 4 dramy, 3 przećwiczone przepisy, przygotowanie i udział w 1 festiwalu. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (1 grupa po 60 godzin w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z języka niemieckiego pt. W krainie Szekspira i Goethego - grupa 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe z zastosowaniem innowacyjnego, interdyscyplinarnego podejścia oraz interaktywnych pomocy dydaktycznych (tablica interaktywna, projektor, laptop, oprogramowanie edukacyjne). Zajęcia będą prowadzone metodą konwersacyjną. Uczniowie przygotują prezentacje na temat zwyczajów krajów niemieckojęzycznych, dramy związane z legendami wybranego kraju, prowadzili zajęcia kulinarne - ćwiczenie z prostych przepisów w obcym języku na dania regionalne z wybranego kraju. Zajęcia zostaną zakończone festiwalem Globalna wioska, na który uczniowie przygotują stoiska, w celu zaprezentowania krajów niemieckojęzycznych, pokażą artefakty kulturowe, mapy, broszury i zdjęcia oraz poczęstują tradycyjnymi potrawami. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 2 prezentacje, 3 broszury informacyjne, 4 dramy, 3 przećwiczone przepisy, przygotowanie i udział w 1 festiwalu. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (1 grupa po 60 godzin w każdym roku szkolnym)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z języka polskiego p.t. Piękni siedemnastoletni grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone jako warsztaty dramy oraz dyskusyjny klub polonistyczny. Uczniowie przygotują scenariusze wybranych utworów, prowadzone będą próby aktorskie. Zachowana będzie swoboda interpretacji oraz nowatorskie ujęcie tematu, przy udziale nauczyciela, jako moderatora. Próby wymuszą dyskusje na temat prezentowanych dzieł, postaw bohaterów, osadzenia dzieła w epoce. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja przedstawień. W ramach klubu odbędzie się prezentacja ekranizacji lektur oraz klasyki polskiego kina z panelami dyskusyjnym i dyskusje nad alternatywnym zakończeniem klasyków literatury. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 8 dram i 1 przedstawienie. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (1 grupa po 60 godzin w każdym roku szkolnym)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z matematyki p.t. Z matematyką na ty grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zajęciach zostaną wykorzystane multimedialne narzędzia (tablica interaktywna, projektor, laptop, oprogramowanie edukacyjne, multibaza PWN oraz programy komputerowe do indywidualnej nauki). Każdy z uczniów przygotuje scenariusz najciekawszych zajęć w roku. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 16 indywidualnie przygotowanych przez uczniów lekcji, l wycieczka do Warszawy do Centrum Nauki Kopernik. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (1 grupa po 60 godzin w każdym roku szkolnym)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z matematyki p.t. Z matematyką na ty grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zajęciach zostaną wykorzystane multimedialne narzędzia (tablica interaktywna, projektor, laptop, oprogramowanie edukacyjne, multibaza PWN oraz programy komputerowe do indywidualnej nauki). Każdy z uczniów przygotuje scenariusz najciekawszych zajęć w roku. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 16 indywidualnie przygotowanych przez uczniów lekcji, l wycieczka do Warszawy do Centrum Nauki Kopernik. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (1 grupa po 60 godzin w każdym roku szkolnym)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z informatyki p.t. Laboratorium informatyka grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyką zajęć będą podstawy programowania, praktyczne zastosowanie komputerów w projektach graficznych oraz multimedialnych. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: l wycieczka do Warszawy do Centrum Nauki Kopernik. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (1 grupa po 60 godzin w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z informatyki p.t. Laboratorium informatyka grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyką zajęć będą podstawy programowania, praktyczne zastosowanie komputerów w projektach graficznych oraz multimedialnych. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: l wycieczka do Warszawy do Centrum Nauki Kopernik. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (1 grupa po 60 godzin w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z fizyki p.t. Blok nauk ścisłych grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zajęciach będą wykorzystane nowoczesne pomoce dydaktyczne (n.p. tablica interaktywna, projektor, laptop, oprogramowanie edukacyjne) eksperymenty fizyczne i dyskusje. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: l wycieczka do Warszawy do Centrum Nauki Kopernik, 3 eksperymenty. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 30 godzin lekcyjnych (1 grupa po 15 godzin w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z fizyki p.t. Blok nauk ścisłych grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zajęciach będą wykorzystane nowoczesne pomoce dydaktyczne (n.p. tablica interaktywna, projektor, laptop, oprogramowanie edukacyjne) eksperymenty fizyczne i dyskusje. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: l wycieczka do Warszawy do Centrum Nauki Kopernik, 3 eksperymenty. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 30 godzin lekcyjnych (1 grupa po 15 godzin w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z chemii p.t. Blok nauk ścisłych grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zajęć uczniowie będą zaangażowani w prace laboratoryjne. W zajęciach będą wykorzystane nowoczesne pomoce dydaktyczne (n.p. tablica interaktywna, projektor, laptop, oprogramowanie edukacyjne) eksperymenty chemiczne, dyskusje i prezentacje. Uczniowie podzieleni na zespoły opracują wyniki badań, które przedstawią w formie prezentacji, zakończonej dyskusją. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 3 eksperymenty, 1 badanie, 1 prezentacja. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 30 godzin lekcyjnych (1 grupa po 15 godzin w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z chemii p.t. Blok nauk ścisłych grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zajęć uczniowie będą zaangażowani w prace laboratoryjne. W zajęciach będą wykorzystane nowoczesne pomoce dydaktyczne (n.p. tablica interaktywna, projektor, laptop, oprogramowanie edukacyjne) eksperymenty chemiczne, dyskusje i prezentacje. Uczniowie podzieleni na zespoły opracują wyniki badań, które przedstawią w formie prezentacji, zakończonej dyskusją. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 3 eksperymenty, 1 badanie, 1 prezentacja. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 30 godzin lekcyjnych (1 grupa po 15 godzin w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z biologii p.t. Blok nauk ścisłych grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zajęciach będą wykorzystane nowoczesne pomoce dydaktyczne (n.p. tablica interaktywna, projektor, laptop, oprogramowanie edukacyjne), preparaty biologiczne, dyskusje i prezentacje. Planowane jest prowadzenie edukacji ekologicznej poprzez badania zanieczyszczenia gleby i wody w środowisku lokalnym. Uczniowie podzieleni na zespoły opracują wyniki badań, które przedstawią w formie prezentacji, zakończonej dyskusją. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 badanie, 1 prezentacja. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 30 godzin lekcyjnych (1 grupa po 15 godzin w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z biologii p.t. Blok nauk ścisłych grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zajęciach będą wykorzystane nowoczesne pomoce dydaktyczne (n.p. tablica interaktywna, projektor, laptop, oprogramowanie edukacyjne), preparaty biologiczne, dyskusje i prezentacje. Planowane jest prowadzenie edukacji ekologicznej poprzez badania zanieczyszczenia gleby i wody w środowisku lokalnym. Uczniowie podzieleni na zespoły opracują wyniki badań, które przedstawią w formie prezentacji, zakończonej dyskusją. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 badanie, 1 prezentacja. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 30 godzin lekcyjnych (1 grupa po 15 godzin w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z geografii p.t. Blok nauk ścisłych grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zajęciach będą wykorzystane nowoczesne pomoce dydaktyczne (n.p. tablica interaktywna, projektor, laptop, oprogramowanie edukacyjne) obserwacje geologiczne, dyskusje i prezentacje. Uczniowie podzieleni na zespoły opracują wyniki badań, które przedstawią w formie prezentacji, zakończonej dyskusją. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 prezentacja. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 30 godzin lekcyjnych (1 grupa po 15 godzin w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z geografii p.t. Blok nauk ścisłych grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zajęciach będą wykorzystane nowoczesne pomoce dydaktyczne (n.p. tablica interaktywna, projektor, laptop, oprogramowanie edukacyjne) obserwacje geologiczne, dyskusje i prezentacje. Uczniowie podzieleni na zespoły opracują wyniki badań, które przedstawią w formie prezentacji, zakończonej dyskusją. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 prezentacja. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 30 godzin lekcyjnych (1 grupa po 15 godzin w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z historii p.t. Blok nauk społecznych grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewiduje się prowadzenie zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych programów multimedialnych. W ramach zajęć poruszone będą n.p. tematy związane z archeologią, etnografią i historią sztuki. Uczniowie będą prowadzić badania wzajemnych relacji i wpływów kulturowych zarówno o charakterze lokalnym, jak i interregionalnym oraz przygotowywać wystawy muzealne i projekty związane z historią środowiska lokalnego. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 projekt.1 wystawa. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Innowacyjne zajęcia z wiedzy o społeczeństwie p.t. Blok nauk społecznych grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewiduje się prowadzenie zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych programów multimedialnych. W ramach zajęć uczniowie zapoznają się z funkcjonowaniem organów władzy poziomie lokalnym, odbędą wycieczki do starostwa powiatowego, stworzą zorganizują i poprowadzą w szkole debaty z udziałem przedstawicieli lokalnych władz. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 projekt.1 wycieczka, 1 debata. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia z doradztwa i poradnictwa edukacyjno zawodowego p.t. Szkolne Centrum Kariery grupy 1-5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na zajęciach wykorzystany zostanie program przygotowany przez Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej i przy wykorzystaniu multimedialnych narzędzi. Będą to zajęcia 8- godzinne związane m.in. z wyborem ścieżki edukacyjnej, zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania cv itp. W trakcie zajęć każdy uczeń przygotuje indywidualny planner kariery. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: na każdego ucznia CV i planner. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 80 godzin lekcyjnych (5 grup po 8 godzin = 40 godziny lekcyjne w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zajęcia z doradztwa i poradnictwa edukacyjno zawodowego p.t. Szkolne Centrum Kariery grupy 6-10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na zajęciach wykorzystany zostanie program przygotowany przez Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej i przy wykorzystaniu multimedialnych narzędzi. Będą to zajęcia 8- godzinne związane m.in. z wyborem ścieżki edukacyjnej, zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania cv itp. W trakcie zajęć każdy uczeń przygotuje indywidualny planner kariery. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: na każdego ucznia CV i planner. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 80 godzin lekcyjnych (5 grup po 8 godzin = 40 godziny lekcyjne w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zajęcia z doradztwa i poradnictwa edukacyjno zawodowego p.t. Szkolne Centrum Kariery grupy 11-15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na zajęciach wykorzystany zostanie program przygotowany przez Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej i przy wykorzystaniu multimedialnych narzędzi. Będą to zajęcia 8- godzinne związane m.in. z wyborem ścieżki edukacyjnej, zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania cv itp. W trakcie zajęć każdy uczeń przygotuje indywidualny planner kariery. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: na każdego ucznia CV i planner. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 80 godzin lekcyjnych (5 grup po 8 godzin = 40 godziny lekcyjne w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zajęcia z równości szans kobiet i mężczyzn p.t. On i Ona grupy 1-15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2-godzinne warsztaty na tematy związane ze stereotypowym postrzeganiem płci, normami zachowań, rolą kobiet i mężczyzn w społeczeństwie itp. Na program warsztatów będzie składać się: projekcja filmu (do wyboru: Delikatnie nas zabijają - wizerunek kobiet w reklamach lub Maska twardziela - stereotypy w postrzeganiu roli mężczyzn) dyskusji i realizacji scenek sytuacyjnych Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 scenka sytuacyjna. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (15 grup po 2 godziny= 30 godzin w każdym roku szkolnym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.