eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gierzwałd › Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-19

Gierzwałd: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 333860 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229512 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Grunwald z/s w Gierzwałdzie, Gierzwałd 7, 14-107 Gierzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 647 21 47, faks 0-89 647 21 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Asystent rodziny.Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie pracy asystenta rodziny dla 6 rodzin w wymiarze 432 godzin w okresie 6 miesięcy, po 12 godzin w miesiącu, w terminie od lipca 2013 r. do grudnia 2013 r. Część druga przedmiotu zamówienia Kurs prawa jazdy kat.B.Szkoleniem zostanie objętych 15 uczestników projektu. Część trzecia przedmiotu zamówienia: Warsztaty aktywizacji zawodowej i indywidualne doradztwo zawodowe. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie pracy doradcy zawodowego dla 21 uczestników projektu w wymiarze 84 godzin w terminie od lipca 2013 r. do 31 sierpnia 2013 r. Część czwarta przedmiotu zamówienia: Trening kompetencji społecznych i indywidualne konsultacje psychologiczne. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie pracy psychologa dla 21 uczestników projektu w wymiarze 60 godzin w terminie od lipca 2013 r. do 31 sierpnia 2013 r.Część piąta przedmiotu zamówienia: Warsztaty profilaktyczno-edukacyjne. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie pracy terapeuty dla 15 uczestników projektu w wymiarze 18 godzin w terminie od sierpnia 2013 r. do 30 września 2013 r. Część szósta przedmiotu zamówienia: Zajęcia socjoterapeutyczne. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie pracy socjoterapeuty dla 15 uczestników projektu w wymiarze 18 godzin w terminie od lipca 2013 r. do 31 sierpnia 2013 r.Część siódma przedmiotu zamówienia: Trening kompetencji wychowawczych. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie pracy psychologa rodziny dla 6 uczestników projektu w wymiarze 30 godzin w terminie od lipca 2013 r. do 30 września 2013 r. Część ósma przedmiotu zamówienia: Warsztaty z zakresu profilaktyki zdrowia i zdrowego stylu życia. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów dla 6 uczestników projektu w wymiarze 18 godzin w terminie od sierpnia 2013 r. do 30 września 2013 r. Część dziewiąta przedmiotu zamówienia: Warsztaty zarządzania gospodarstwem domowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów dla 6 uczestników projektu w wymiarze 12 godzin w terminie od września 2013 r. do 30 października 2013 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.41.10.00 - Usługi szkół jazdy 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Asystent rodziny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Patrycja Siwy, Dylewo, 14-107 Gierzwałd, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11664,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Warsztaty aktywizacji zawodowej i indywidualne doradztwo zawodowe. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie pracy doradcy zawodowego dla 21 uczestników projektu w wymiarze 84 godzin w terminie od lipca 2013 r. do 31 sierpnia 2013 r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONSULTING Firma Doradczo-Szkoleniowa Julia Orłowska-Szczepańska, ul. Piłsudskiego 30a/206, 89-620 Chojnice, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11403,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10336,20 / Oferta z najwyższą ceną: 14690,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Trening kompetencji społecznych i indywidualne konsultacje psychologiczne. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie pracy psychologa dla 21 uczestników projektu w wymiarze 60 godzin w terminie od lipca 2013 r. do 31 sierpnia 2013 r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Olsztyńska Szkoła Biznesu s.c., ul. Warszawska 105/4H, 10-701 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9345,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8265,60 / Oferta z najwyższą ceną: 13476,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Warsztaty profilaktyczno-edukacyjne. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie pracy terapeuty dla 15 uczestników projektu w wymiarze 18 godzin w terminie od sierpnia 2013 r. do 30 września 2013 r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Olsztyńska Szkoła Biznesu s.c. Bożena Ziomek i Adam Ziomek, ul. Warszawska 105/4H, 10-701 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3945,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3945,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4940,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zajęcia socjoterapeutyczne. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie pracy socjoterapeuty dla 15 uczestników projektu w wymiarze 18 godzin w terminie od lipca 2013 r. do 31 sierpnia 2013 r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Olsztyńska Szkoła Biznesu s.c. Bożena Ziomek i Adam Ziomek, ul. Warszawska 105/4H, 10-701 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2923,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3945,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2844,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5745,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Trening kompetencji wychowawczych. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie pracy psychologa rodziny dla 6 uczestników projektu w wymiarze 30 godzin w terminie od lipca 2013 r. do 30 września 2013 r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Olsztyńska Szkoła Biznesu s.c. Bożena Ziomek i Adam Ziomek, ul. Warszawska 105/4H, 10-701 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4410,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3332,70 / Oferta z najwyższą ceną: 4410,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.