eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Wykonanie i dostawa gadżetów promujących ideę projektu pn.Karkonosze i Łużyce Górne - aktywnie przez cztery pory roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-16

Jelenia Góra: Wykonanie i dostawa gadżetów promujących ideę projektu pn.: Karkonosze i Łużyce Górne - aktywnie przez cztery pory roku
Numer ogłoszenia: 333715 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jeleniogórski , ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 6473103, faks 75 7526419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa gadżetów promujących ideę projektu pn.: Karkonosze i Łużyce Górne - aktywnie przez cztery pory roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promujących ideę projektu pn.: Karkonosze i Łużyce Górne - aktywnie przez cztery pory roku, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilościowe zestawienie zamawianych produktów: 1) 200 kompletów kijów do Nordic Walking; 2) 400 sztuk polarów; 3) 400 sztuk koszulek; 4) 400 sztuk peleryn przeciwdeszczowych; 5) 400 sztuk czapek z daszkiem; 6) 200 sztuk bidonów; 7) 200 sztuk apteczek turystycznych; 8) 10.000 sztuk torebek ekologicznych; 9) 5.000 sztuk smyczy z karabińczykiem. Loco Zamawiający. Specyfikacja merytoryczna przedmiotu zamówienia została zawarta w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, udostępnionym do wglądu w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 10A (parter) w godzinach pracy Urzędu oraz na stronie internetowej: www.starostwo.jgora.pl//zamowienia.html. Dostawa zamawianych produktów przebiegać będzie w dwóch etapach: 1) ETAP I - polega na dostawie do siedziby Zamawiającego do dnia 25.01.2012r. produktów według poniższego ilościowego zestawienia: a) 50 kompletów kijów do Nordic Walking; b) 150 sztuk polarów; c) 150 sztuk koszulek; d) 100 sztuk peleryn przeciwdeszczowych; e) 100 sztuk czapek z daszkiem; f) 50 sztuk bidonów; g) 50 sztuk apteczek turystycznych; h) 1.000 sztuk torebek ekologicznych; i) 1.000 sztuk smyczy z karabińczykiem. Szczegółowe zasady dostaw ETAPU I zostały zawarte w Załączniku Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) ETAP II - polega na dostawie do siedziby Zamawiającego do dnia 29.02.2012r. produktów według poniższego ilościowego zestawienia: a) 150 kompletów kijów do Nordic Walking; b) 250 sztuk polarów; c) 250 sztuk koszulek; d) 300 sztuk peleryn przeciwdeszczowych; e) 300 sztuk czapek z daszkiem; f) 150 sztuk bidonów; g) 150 sztuk apteczek turystycznych; h) 9.000 sztuk torebek ekologicznych; i) 4.000 sztuk smyczy z karabińczykiem. Szczegółowe zasady dostaw ETAPU II zostały zawarte w Załączniku Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR): Inwestujemy w waszą przyszłość - w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską. Wszelkie działania informacyjne i promocyjne muszą zawierać następujące elementy: a) emblemat Unii Europejskiej, spełniający normy graficzne, określone w załączniku I do Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006r. ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - w aktualnie obowiązującym brzmieniu oraz odniesienie do Unii Europejskiej; b) odniesienie do EFRR: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego wraz z hasłem Inwestujemy w waszą przyszłość, podkreślającym wartość dodaną pomocy Wspólnoty; c) logo Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013. 2) Cena zamówienia musi uwzględniać koszty wszystkich materiałów i procesów towarzyszących wykonaniu przedmiotu zamówienia, a także opakowanie, dostawę do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek przez Wykonawcę. 3) Zamówione przedmioty muszą posiadać stałe oznaczenia (logo), których wizerunki zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Projekt i umiejscowienie oznaczeń (logo), których wizerunki zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - do uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego. 5) Okres gwarancyjny produktów od dnia protokolarnego odbioru przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 12 miesięcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) - na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać w w/w dokumencie, że wykonał co najmniej dwie dostawy polegające na wykonaniu i dostawie artykułów promocyjnych/reklamowych wraz z logo (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w wymaganym dokumencie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) Dowód wniesienia wadium; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.jgora.pl//zamowienia.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Wydział Rozwoju i Obsługi Technicznej, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra (parter, pok. 10A).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Wydział Rozwoju i Obsługi Technicznej, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra (pokój nr 6, parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR): Inwestujemy w waszą przyszłość - w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.