eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Wykonanie i dostawa gadżetów promujących ideę projektu pn.Karkonosze i Łużyce Górne - aktywnie przez cztery pory roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-17

Jelenia Góra: Wykonanie i dostawa gadżetów promujących ideę projektu pn.: Karkonosze i Łużyce Górne - aktywnie przez cztery pory roku
Numer ogłoszenia: 14910 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333715 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jeleniogórski, ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 6473103, faks 75 7526419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa gadżetów promujących ideę projektu pn.: Karkonosze i Łużyce Górne - aktywnie przez cztery pory roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promujących ideę projektu pn.: Karkonosze i Łużyce Górne - aktywnie przez cztery pory roku, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilościowe zestawienie zamawianych produktów: 1) 200 kompletów kijów do Nordic Walking; 2) 400 sztuk polarów; 3) 400 sztuk koszulek; 4) 400 sztuk peleryn przeciwdeszczowych; 5) 400 sztuk czapek z daszkiem; 6) 200 sztuk bidonów; 7) 200 sztuk apteczek turystycznych; 8) 10.000 sztuk torebek ekologicznych; 9) 5.000 sztuk smyczy z karabińczykiem. Loco Zamawiający. Specyfikacja merytoryczna przedmiotu zamówienia została zawarta w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dostawa zamawianych produktów przebiegać będzie w dwóch etapach: 1) ETAP I - polega na dostawie do siedziby Zamawiającego do dnia 25.01.2012r. produktów według poniższego ilościowego zestawienia: a) 50 kompletów kijów do Nordic Walking; b) 150 sztuk polarów; c) 150 sztuk koszulek; d) 100 sztuk peleryn przeciwdeszczowych; e) 100 sztuk czapek z daszkiem; f) 50 sztuk bidonów; g) 50 sztuk apteczek turystycznych; h) 1.000 sztuk torebek ekologicznych; i) 1.000 sztuk smyczy z karabińczykiem. Szczegółowe zasady dostaw ETAPU I zostały zawarte w Załączniku Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) ETAP II - polega na dostawie do siedziby Zamawiającego do dnia 29.02.2012r. produktów według poniższego ilościowego zestawienia: a) 150 kompletów kijów do Nordic Walking; b) 250 sztuk polarów; c) 250 sztuk koszulek; d) 300 sztuk peleryn przeciwdeszczowych; e) 300 sztuk czapek z daszkiem; f) 150 sztuk bidonów; g) 150 sztuk apteczek turystycznych; h) 9.000 sztuk torebek ekologicznych; i) 4.000 sztuk smyczy z karabińczykiem. Szczegółowe zasady dostaw ETAPU II zostały zawarte w Załączniku Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR): Inwestujemy w waszą przyszłość - w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską. Wszelkie działania informacyjne i promocyjne muszą zawierać następujące elementy: a) emblemat Unii Europejskiej, spełniający normy graficzne, określone w załączniku I do Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006r. ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - w aktualnie obowiązującym brzmieniu oraz odniesienie do Unii Europejskiej; b) odniesienie do EFRR: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego wraz z hasłem Inwestujemy w waszą przyszłość, podkreślającym wartość dodaną pomocy Wspólnoty; c) logo Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013. 2) Cena zamówienia musi uwzględniać koszty wszystkich materiałów i procesów towarzyszących wykonaniu przedmiotu zamówienia, a także opakowanie, dostawę do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek przez Wykonawcę. 3) Zamówione przedmioty muszą posiadać stałe oznaczenia (logo), których wizerunki zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Projekt i umiejscowienie oznaczeń (logo), których wizerunki zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - do uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego. 5) Okres gwarancyjny produktów od dnia protokolarnego odbioru przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 12 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR): Inwestujemy w waszą przyszłość - w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERFEKT - DRUK Maciej Wiśniewski, Długie 3a, 87-337 Wąpielsk, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103979,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71508,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71508,00 / Oferta z najwyższą ceną: 133894,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.