eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › kompleksowe ubezpieczenie majątkowe i ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Komunalnego Pegimek sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-23

Świdnik: kompleksowe ubezpieczenie majątkowe i ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Komunalnego Pegimek sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 333143 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o. , ul. Konopnickiej 3, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7512044, faks 081 7512837.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pegimek.swidnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe ubezpieczenie majątkowe i ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Komunalnego Pegimek sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem ubezpieczenia jest kompleksowe ubezpieczenie majątkowe i ubezpieczenie OC firmy obejmujące następujące rodzaje grup ubezpieczeniowych:1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych z rozszerzeniem o ryzyko dewastacji, 2)ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku z rozszerzeniem o ryzyko dewastacji - wandalizmu, 3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4) ubezpieczenie szyb od stłuczenia i rozbicia, 5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 6) ubezpieczenia komunikacyjne OC, AC i NNW.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, do łącznej wartości nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.92.00 - Usługi ubezpieczenia robót inżynieryjnych 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wysokość wadium: 3 000,00 zł (trzy tysiące zł), wadium należy wnieść na etapie składania ofert

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony gdy, wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wydane przez organ nadzoru w zakresie wszystkich grup ubezpieczeń, których dotyczy zamówienie zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (t. jedn. Dz.U. 2010 Nr 11, poz. 66). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełniania powyższego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełniania powyższego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony gdy, Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą odpowiedzialne za likwidację szkód na terenie woj. lubelskiego. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony gdy, Wykonawca wykaże, że: pkt 1) posiada pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100 % (wg stanu na dzień 31.12.2009.), o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (t. jedn. Dz.U. 2010 Nr 11, poz. 66) oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. 2003 Nr 211, poz. 2060). pkt 2) posiada wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami powyżej 100 % (wg stanu na dzień 31.12.2009.). pkt 3) posiada kapitały własne w wysokości nie mniejszej niż 100 000 000 PLN (wg stanu na dzień 31.12.2009.). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie, że Wykonawca posiada pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100 % - wg stanu na dzień 31.12.2009. 2) oświadczenie, że Wykonawca posiada wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami powyżej 100 % - wg stanu na dzień 31.12.2009. 3) informacja o wysokości posiadanych kapitałów własnych - wg stanu na dzień 31.12.2009. (podać liczbowo w PLN)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Wykonawcy, którzy spełnią wymagane warunki udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni do składania ofert. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wymagane warunki będzie większa niż 5 do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania tych warunków. Wykonawcy zostaną uszeregowani wg wysokości posiadanych kapitałów własnych - od kapitału najwyższego (pozycja nr 1) do najniższego (pozycja ostatnia). Wykonawca posiadający najwyższe kapitały własne otrzyma 5 pkt, każdy kolejny Wykonawca otrzyma o 1 pkt mniej od poprzedniego. Wykonawca zajmujący pozycję nr 6 i dalszą otrzyma 0 pkt. W przypadku, gdy 2 lub więcej wykonawców będzie posiadało takie same kapitały własne, wówczas zostaną umieszczeni na takiej samej pozycji i otrzymają jednakową liczbę punktów. W takiej sytuacji zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy otrzymali od 1 do 5 pkt. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Warunki fakultatywne - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: 1) polegające na zmianie ilości nabywanych przez Zamawiającego środków trwałych, związane z modernizacją i ulepszeniem środków trwałych, wdrażaniu nowych inwestycji (poza wysokości rozliczane zgodnie z klauzulą automatycznego pokrycia); 2) polegające na zmianie ilości posiadanego przez Zamawiającego mienia na podstawie umów cywilnoprawnych nakładających na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia; 3) polegające na zmianie wysokości sumy ubezpieczenia/ sumy gwarancyjnej; 4) związane z likwidacją środków trwałych, czy też inwestycji; 5) związane ze zmianą zakresu wykonywanej działalności, w szczególności rodzaju i miejsca działalności - zmiany będą dokonane w przypadku rozszerzenia lub zmniejszenia prowadzonej działalności oraz miejsca jej wykonywania np. w przypadku uzyskania lub utraty zamówienia; 6) polegające na rozszerzeniu zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą wykonawcy - zmiana nastąpi w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SIWZ; 7) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy; 8) polegające na zmianie zakresu ubezpieczenia - w przypadku zmian przepisów prawnych; 9) w przypadkach, o których mowa powyżej (z wyjątkiem pkt 7) dopuszcza się możliwość zmiany wysokości należnego wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek sp. z o.o., ul. Konopnickiej 3, 21-040 Świdnik, pok. nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Informacje dodatkowe: wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien zawierać:nazwę i adres Wykonawcy, jego dane teleadresowe oraz spis załączonych oświadczeń i dokumentów (wg zał. nr 1). Oprócz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty, umowy, składania oświadczeń woli lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą spełniać następujące wymagania: - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone wraz z wnioskiem. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - wniosek musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - wszyscy wykonawcy występujący wspólnie będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, - każdy z wykonawców składających ofertę wspólną oddzielnie musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1. i oddzielnie musi przedstawić dokumenty wymienione w pkt III.4.2. - w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu postawionych przez zamawiającego każdy z wykonawców musi spełniać warunki określone w pkt III.3.1. oraz III.3.5. pkt 1 i 2. Pozostałe warunki wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wzór wniosku oraz załączników do wniosku znajduje się na stronie internetowej zamawiającego: www.pegimek.swidnik.pl. Wszelkie zapytania należy kierować do zamawiającego pisemnie, faksem (na nr 81 751-28-37) lub e-mailem (na adres: przetargi@pegimek.swidnik.pl.).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.