eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usługi asysty technicznej systemu elektronicznego do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-16

Kraków: Świadczenie usługi asysty technicznej systemu elektronicznego do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów
Numer ogłoszenia: 331858 - 2013; data zamieszczenia: 16.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296202 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6344033, faks 12 6188010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi asysty technicznej systemu elektronicznego do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi asysty technicznej systemu elektronicznego GeoMelio do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów. WARUNKI OPIEKI TECHNICZNEJ DEFINICJE 1. PRODUKT oznacza program komputerowy np. GeoMelio. 2. ŚRODOWISKO KOMPUTEROWE oznacza sprzęt komputerowy, na którym zainstalowano Produkty wraz z innym zainstalowanym oprogramowaniem, podłączoną do niego siecią komputerową i jej towarzyszącym osprzętem, a także inne czynniki mające wpływ na funkcjonowanie Produktu. 3. NOŚNIK oznacza komplet płyt CD, albo adres w internecie, służące do pobrania programu umożliwiającego zainstalowanie Produktu. 4. USTERKA Produktu oznacza niekompletność jego dostawy, jego wady ukryte i jego błędy funkcjonalności, które nie wynikają z wad środowiska komputerowego, oraz które nie wynikają z błędnego posługiwania się nim lub środowiskiem komputerowym. 5. BŁĄD Produktu oznacza usterkę, która całkowicie uniemożliwia korzystanie z jego podstawowej funkcjonalności, takiej jak uzyskanie dostępu do zapisanych danych lub dokumentów, ich edycję lub ich publikację. 6. ZGŁOSZENIE usterki, błędu oznacza e-mail, przekazany na formularzu Zgłoszenie serwisowe, zawierający szczegółowy opis sytuacji, w której wystąpiła usterka, w tym również sekwencję postępowania, w której ona powstaje, opis środowiska komputerowego z podaniem wersji i parametrów jego komponentów, nazwisko osoby zgłaszającej. 7. ROZWIĄZANIE ZASTĘPCZE oznacza rozwiązanie o zbliżonych możliwościach, które w czasie występowania Błędu Produktu pozwala na kontynuowanie prac, prowadzonych wcześniej przy pomocy tego Produktu. 8. DZIEŃ ROBOCZY oznacza dowolny dzień z wyłączeniem wszystkich sobót i niedziel oraz innych dni, ustawowo wolnych od pracy. 9. POPRAWNOŚĆ MERYTORYCZNA oznacza zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi, instrukcjami i wytycznymi technicznymi, które określają reguły, jakie powinny spełniać dane zasobów Produktu. PODSTAWOWE ZASADY OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ ORAZ CZAS REALIZACJI USŁUG 10. Podstawowe zasady obsługi Zgłoszenia serwisowego: a. Wszelkie problemy (usterki), zgłoszenia nowej funkcjonalności realizowane są na podstawie Zgłoszenia serwisowego przesłanego za pomocą poczty elektronicznej (e-mail). b. Zgłoszenia po godz. 15:00 traktowane będą jako zgłoszone dnia następnego. 11. Uaktualnienia wersji programu GeoMelio a. Usunięcie Usterki: W przypadku Usterki mającej wpływ na poprawność merytoryczną danych zasobu Produktów, powstałej na skutek złego funkcjonowania Produktu, zostanie usunięta w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty zgłoszenia. W przypadku Usterki będącej Błędem, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż pięć (5) dni roboczych od stwierdzenia tego faktu rozpocznie działania mające na celu jej usunięcie lub zaproponuje Rozwiązanie Zastępcze. b. Rozszerzenie funkcjonalności (dodatkowe funkcje): W przypadku zgłoszenia zapotrzebowania na nową funkcjonalność w systemie GeoMelio, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż siedem (7) dni roboczych poinformuje o możliwości implementacji nowej funkcji lub jej braku np. w przypadku naruszenia struktury programu, lub braku możliwości technicznych. Nowa funkcjonalność zaimplementowana przez Wykonawcę zostaje objęta standardową gwarancją bez konieczności sporządzania dodatkowej umowy. 12. Usługi instalacyjne: a. W przypadku awarii środowiska komputerowego, czego wynikiem będzie konieczność ponownego zainstalowania oprogramowania GeoMelio, dany proces będzie odbywał się za pomocą konsultacji zdalnych tzw. telekonferencji lub telefonicznych w terminie nie dłuższym niż pięć (5) dni roboczych. 13. Konsultacje w miejscu użytkowania programu GeoMelio: a. W przypadku otrzymania zgłoszenia dotyczącego przeprowadzenia konsultacji w miejscu użytkowania programu GeoMelio, Wykonawca wspólnie z Zamawiającym ustali termin konsultacji i wstawi się w wskazanym miejscu nie później niż w ciągu ośmiu (8) dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. 14. Konsultacje zdalne: a. W przypadku pomocy przy podstawowej obsłudze systemu GeoMelio, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż trzy (3) dni robocze dokona połączenia zdalnego - telekonferencji w celu sprawdzenia oraz przeprowadzenia konsultacji, szkolenia (czas jednorazowego połączenia do 1 godz.) b. W przypadku pomocy przy zaawansowanej obsłudze systemu GeoMelio, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż pięć (5) dni roboczych dokona połączenia zdalnego - telekonferencji w celu sprawdzenia oraz przeprowadzenia konsultacji, szkolenia (czas jednorazowego połączenia do 1,5 godz.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.22.10.00 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Intergraph Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80667,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99876,00

  • Oferta z najniższą ceną: 99876,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99876,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.