eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usługi asysty technicznej systemu elektronicznego do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-25

Kraków: Świadczenie usługi asysty technicznej systemu elektronicznego do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów
Numer ogłoszenia: 296202 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6344033, faks 012 6188010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi asysty technicznej systemu elektronicznego do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi asysty technicznej systemu elektronicznego GeoMelio do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów. WARUNKI OPIEKI TECHNICZNEJ DEFINICJE 1. PRODUKT oznacza program komputerowy np. GeoMelio. 2. ŚRODOWISKO KOMPUTEROWE oznacza sprzęt komputerowy, na którym zainstalowano Produkty wraz z innym zainstalowanym oprogramowaniem, podłączoną do niego siecią komputerową i jej towarzyszącym osprzętem, a także inne czynniki mające wpływ na funkcjonowanie Produktu. 3. NOŚNIK oznacza komplet płyt CD, albo adres w internecie, służące do pobrania programu umożliwiającego zainstalowanie Produktu. 4. USTERKA Produktu oznacza niekompletność jego dostawy, jego wady ukryte i jego błędy funkcjonalności, które nie wynikają z wad środowiska komputerowego, oraz które nie wynikają z błędnego posługiwania się nim lub środowiskiem komputerowym. 5. BŁĄD Produktu oznacza usterkę, która całkowicie uniemożliwia korzystanie z jego podstawowej funkcjonalności, takiej jak uzyskanie dostępu do zapisanych danych lub dokumentów, ich edycję lub ich publikację. 6. ZGŁOSZENIE usterki, błędu oznacza e-mail, przekazany na formularzu Zgłoszenie serwisowe, zawierający szczegółowy opis sytuacji, w której wystąpiła usterka, w tym również sekwencję postępowania, w której ona powstaje, opis środowiska komputerowego z podaniem wersji i parametrów jego komponentów, nazwisko osoby zgłaszającej. 7. ROZWIĄZANIE ZASTĘPCZE oznacza rozwiązanie o zbliżonych możliwościach, które w czasie występowania Błędu Produktu pozwala na kontynuowanie prac, prowadzonych wcześniej przy pomocy tego Produktu. 8. DZIEŃ ROBOCZY oznacza dowolny dzień z wyłączeniem wszystkich sobót i niedziel oraz innych dni, ustawowo wolnych od pracy. 9. POPRAWNOŚĆ MERYTORYCZNA oznacza zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi, instrukcjami i wytycznymi technicznymi, które określają reguły, jakie powinny spełniać dane zasobów Produktu. PODSTAWOWE ZASADY OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ ORAZ CZAS REALIZACJI USŁUG 10. Podstawowe zasady obsługi Zgłoszenia serwisowego: a. Wszelkie problemy (usterki), zgłoszenia nowej funkcjonalności realizowane są na podstawie Zgłoszenia serwisowego przesłanego za pomocą poczty elektronicznej (e-mail). b. Zgłoszenia po godz. 15:00 traktowane będą jako zgłoszone dnia następnego. 11. Uaktualnienia wersji programu GeoMelio a. Usunięcie Usterki: W przypadku Usterki mającej wpływ na poprawność merytoryczną danych zasobu Produktów, powstałej na skutek złego funkcjonowania Produktu, zostanie usunięta w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty zgłoszenia. W przypadku Usterki będącej Błędem, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż pięć (5) dni roboczych od stwierdzenia tego faktu rozpocznie działania mające na celu jej usunięcie lub zaproponuje Rozwiązanie Zastępcze. b. Rozszerzenie funkcjonalności (dodatkowe funkcje): W przypadku zgłoszenia zapotrzebowania na nową funkcjonalność w systemie GeoMelio, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż siedem (7) dni roboczych poinformuje o możliwości implementacji nowej funkcji lub jej braku np. w przypadku naruszenia struktury programu, lub braku możliwości technicznych. Nowa funkcjonalność zaimplementowana przez Wykonawcę zostaje objęta standardową gwarancją bez konieczności sporządzania dodatkowej umowy. 12. Usługi instalacyjne: a. W przypadku awarii środowiska komputerowego, czego wynikiem będzie konieczność ponownego zainstalowania oprogramowania GeoMelio, dany proces będzie odbywał się za pomocą konsultacji zdalnych tzw. telekonferencji lub telefonicznych w terminie nie dłuższym niż pięć (5) dni roboczych. 13. Konsultacje w miejscu użytkowania programu GeoMelio: a. W przypadku otrzymania zgłoszenia dotyczącego przeprowadzenia konsultacji w miejscu użytkowania programu GeoMelio, Wykonawca wspólnie z Zamawiającym ustali termin konsultacji i wstawi się w wskazanym miejscu nie później niż w ciągu ośmiu (8) dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. 14. Konsultacje zdalne: a. W przypadku pomocy przy podstawowej obsłudze systemu GeoMelio, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż trzy (3) dni robocze dokona połączenia zdalnego - telekonferencji w celu sprawdzenia oraz przeprowadzenia konsultacji, szkolenia (czas jednorazowego połączenia do 1 godz.) b. W przypadku pomocy przy zaawansowanej obsłudze systemu GeoMelio, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż pięć (5) dni roboczych dokona połączenia zdalnego - telekonferencji w celu sprawdzenia oraz przeprowadzenia konsultacji, szkolenia (czas jednorazowego połączenia do 1,5 godz.)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.22.10.00 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi doświadczenie w prowadzeniu opieki technicznej systemu do ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 grudnia 2004r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów ( tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 7, poz. 55 ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY i wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami oraz na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia budowlane. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz - WYKAZ OSÓB

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 3 wraz z załącznikiem nr 1 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 4. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, pokój 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, Sekretariat V piętro (pokój nr 55).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.