eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Charsznica › Zakup usługi dowozu uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej Nr 3 Dołubowo 35 17-306 Dziadkowice Stowarzyszenia Pomocy Szansa Witowice 60A 32-250 Charsznica od poniedziałku do piątku z miejsca zamieszkania lub punktu zbiorczego (wyznaczonego przez zamawiającego) do WTZ3 w Dołubowie 35, 17-306 Dziadkowice i z powrotem.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-01-23

Charsznica: Zakup usługi dowozu uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej Nr 3 Dołubowo 35 17-306 Dziadkowice Stowarzyszenia Pomocy Szansa Witowice 60A 32-250 Charsznica od poniedziałku do piątku z miejsca zamieszkania lub punktu zbiorczego (wyznaczonego przez zamawiającego) do WTZ3 w Dołubowie 35, 17-306 Dziadkowice i z powrotem.
Numer ogłoszenia: 33066 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Pomocy Szansa Witowice 60A , 32-250 Charsznica, woj. małopolskie, tel. 41 38 36 841, faks 41 38 36 841.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi dowozu uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej Nr 3 Dołubowo 35 17-306 Dziadkowice Stowarzyszenia Pomocy Szansa Witowice 60A 32-250 Charsznica od poniedziałku do piątku z miejsca zamieszkania lub punktu zbiorczego (wyznaczonego przez zamawiającego) do WTZ3 w Dołubowie 35, 17-306 Dziadkowice i z powrotem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi dowozu uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej Nr 3 Dołubowo 35 17-306 Dziadkowice Stowarzyszenia Pomocy Szansa Witowice 60A 32-250 Charsznica od poniedziałku do piątku z miejsca zamieszkania lub punktu zbiorczego (wyznaczonego przez zamawiającego) do WTZ3 w Dołubowie 35, 17-306 Dziadkowice i z powrotem. W okresie od 11 lutego 2013r do 31 stycznia 2014r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.00.00 - Usługi taxi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się oferenci, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zmian.) b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zmian.) c) spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokona powołana do tego celu komisja przetargowa według zasady ujętej w SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie oferenta

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez potencjał techniczny rozumiane jest że oferent dysponuje sprawnymi samochodami (minimum dwoma) do przewozu nie mniej niż 18 osób [pasażerów], w tym zapewnia 1 (w każdym samochodzie) miejsce dla osoby [pasażera] na wózku inwalidzkim wraz z odpowiednim urządzeniem służącym do przemieszczenia osoby na wózku do i z samochodu [ np. winda lub najazdy]. Miejsc przeznaczonych na wózek inwalidzki nie może być mniej niż dwa miejsca. Oferent zobowiązuje się do zapewnienia 40 miejsc siedzących dla pasażerów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do udziału w postępowaniu przetargowym dopuszcza się tylko oferenta, który: 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiada uprawnienia do wykonania usługi objętej niniejszym zamówieniem, 3. dysponuje niezbędną wiedzą, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym [samochody dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach ] oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, 4. znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, 5. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zmian.) 6. zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz z treścią projektu umowy, 7. zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty, 8. jest związany ofertą w okresie 30 dnia od dnia otwarcia ofert, 9. zobowiązuje się do zawarcia umowy w przypadku wygrania przetargu terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu, 10.nie posiada zaległości podatkowych względem właściwego Urzędu Skarbowego oraz zaległości z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od prowadzonej działalności jak i od zatrudnionych pracowników. 11.Dostarczy dokumenty wymienione w SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie oferenta

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaświadczenie Regon Decyzja o nadaniu NIP Potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej [ wyciąg z KRS lub kserokopia zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej ]. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wraz z załącznikiem do licencji i wypisem z licencji na każdy samochód. Prawo jazdy kierowców wykonujących zlecenie do każdego przedstawionego samochodu [kserokopia] Zaświadczenie lub kopia dowodu rejestracyjnego pojazdów poświadczająca dopuszczenie do ruch - tzw. stan technicznyZaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie kursu pierwszej pomocy przez osoby kierujące pojazdami (których prawa jazdy zostały dołączone przez oferenta)Zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdów lub ważny wpis do dowodu rejestracyjnego pojazdów, że samochody są dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. - minimum trzy miejsca dla wózków inwalidzkich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warsztaty Terapii Zajęciowej Nr 3 Dołubowo 35, 17-306 Dziadkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Warsztaty Terapii Zajęciowej Nr 3 Dołubowo 35, 17-306 Dziadkowice Ip.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie jest finansowane ze środków UE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.