eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-22

Ogłoszenie nr 328844 - 2016 z dnia 2016-10-22 r.

Warszawa:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa
Numer ogłoszenia o zamówieniu w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, którego podwykonawstwo dotyczy:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralne Biuro Antykorupcyjne, krajowy numer identyfikacyjny 14061045400000, ul. Al. Ujazdowskie  9, 00583   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 437 13 00, faks 22 437 13 90, e-mail zamowieniapubliczne@cba.gov.pl.


Adres strony internetowej (URL): http://www.cba.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Służba Specjalna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

adres:
Centralne Biuro Antykorupcyjne, ul. Poleczki 3, 02-822 Wrszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne:


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo:
Usługa konserwacji oraz napraw Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w obiektach CBA
Numer referencyjny: 36/ZP/CBA/2016/KK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań): Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń oraz usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiektach Zamawiającego
Krótki opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):

II.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego


II.6) Główny kod CPV:

50610000-4

      Dodatkowe kody CPV:


II.7) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia:
Wartość bez VAT: 
Waluta: 
II.8) Dopuszcza się złożenia oferty wariantowej: nie
II.9) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

II.10) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data zakończenia: 31/12/2019
W przypadku zawierania umowy ramowej na okres dłuższy niż 7 lat należy podać uzasadnienie dla konieczności zawarcia na taki okres umowy ze względu na wystąpienie nadzwyczajnych okoliczności:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w innych państwach niż jedno z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień nie


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
1. Wykonanie zamówienia wiąże się z dostępem do informacji i materiałów niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. 2. W związku z powyższym, Wykonawca musi posiadać zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, zgodnie z art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 1167), oraz musi wykazać, że: a) posiada aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia, potwierdzającego zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, o którym mowa w art. 55 ust. 1 pkt 3) oraz ust. 2 pkt 3) ustawy o ochronie informacji niejawnych; b) dysponuje lub będzie dysponował pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, posiadającym aktualne, odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa oraz aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, o których mowa w art. 14 ust. 3 pkt 3) i 4) ustawy o ochronie informacji niejawnych; 3. Wszystkie osoby, przewidziane do realizacji przedmiotu zamówienia (a przede wszystkim osoby wymienione w pkt. III.2.1) Ogłoszenia) muszą posiadać aktualne poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie informacji niejawnych, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 1) i 2) ustawy o ochronie informacji niejawnych; 4. Wykonawcy zobowiązani są do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, z którymi zapoznają się w trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejawnych o których mowa w art. 131g ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp (załącznik nr 4). 6. Zamawiający informuje, że opisy systemów, wytworzone na potrzeby zamówienia, stanowią materiały niejawne w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 1167) oznaczone klauzulą "ZASTRZEŻONE", jednakże w związku z wykonywaniem zamówienia Wykonawca może mieć dostęp do informacji niejawnych Zamawiającego o klauzuli "POUFNE". 7.Wykonawca zobowiązany jest do: a) zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; b) zobowiązania podwykonawcy, któremu zleci podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia, do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w postępowaniu o udzielenie zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; c) bezzwłocznego dostarczenia informacji dotyczących nowych podwykonawców, w tym podania ich nazwy (firmy) i siedziby oraz danych, które umożliwiają zamawiającemu stwierdzenie, że każdy z nich posiada kwalifikacje wymagane do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, do których mają dostęp lub które zostaną wytworzone w związku z wykonywaniem umowy o podwykonawstwo;


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw związane z realizacja zamówienia:: nie


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:


III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe:
III.2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w zakresie usług konserwacji oraz napraw Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w obiektach o wartości nie mniejszej niż: 1) na zadanie nr 1: 230 000,00 zł brutto; 2) na zadanie nr 2: 25 000,00 zł brutto; 3) na zadanie nr 3: 37 000,00 zł brutto; 4) na zadanie nr 4: 19 000,00 zł brutto; 5) na zadanie nr 5: 37 000,00 zł brutto; 6) na zadanie nr 6: 47 000,00 zł brutto; 7) na zadanie nr 7: 28 000,00 zł brutto; 8) na zadanie nr 8: 19 000,00 zł brutto; 9) na zadanie nr 9: 47 000,00 zł brutto. 2. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: a) co najmniej 1 osobą, wpisaną na listę pracowników zabezpieczenia technicznego o której mowa w art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 1432), zwaną dalej ustawą o ochronie osób i mienia, b) co najmniej 1 osobą, która posiada udokumentowane kwalifikacje z zakresu wiedzy technicznej dotyczącej konserwacji systemów przeciwpożarowych. Zamawiający dopuszcza by powyższe wymagania mogła spełniać jedna i ta sama osoba.
Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników wykonawcy, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Wszystkie osoby, przewidziane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać muszą posiadać aktualne poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie informacji niejawnych, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 1) i 2) ustawy o ochronie informacji niejawnych.


III.3) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.3.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 131e ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 131e ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp: tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia (należy wypełnić w przypadku zaznaczenia odpowiedzi "tak"):
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. a ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. b ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. c ustawy Pzp) w tym:


(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określone w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)


(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp)
III.3.3) Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców:
nie


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP

III.5.1) Wykaz dokumentów i oświadczeń:

Zamawiający wymaga złożenia: 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na arę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7. oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 8. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 9. oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 10. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu


III.5.2) W zakresie wykazania spełniania przez podwykonawcę, o którym mowa w art. 131n ust. 2 ustawy Pzp, wymagań dotyczących realizacji części zamówienia należy przedłożyć:


III.5.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy Pzp, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy przedłożyć:




III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.6.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następującego dokumentu: 1.1.Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 5). Dowodami o których mowa powyżej są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzez którego usługi były wykonywane,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału postępowaniu. 1.2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6) 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający będzie żądał dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków działu w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lu doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca może przedstawić inny dokument, potwierdzający w sposób wystarczający spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku, jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca ne może przedstawić dokumentów dotyczących posiadania wiedzy, doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym lub osobami zdolny do wykonania zamówienia wymaganych przez zamawiającego.


III.6.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

Zamawiający przeprowadzi selekcję na podstawie Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.


III.7) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.8) INNE DOKUMENTY

Zamawiający będzie wymagał również dostarczenia, następujących dokumentów: 1. aktualnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia, potwierdzającego zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, o którym mowa w art. 55 ust. 1 pkt 3) oraz ust. 2 pkt 3) ustawy o ochronie informacji niejawnych; 2. decyzji lub innego dokumentu powołującego pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; 3 aktualnego, odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa, o którym mowa w art. 14 ust. 3 pkt 3) ustawy o ochronie informacji niejawnych, pełnomocnika ochrony Wykonawcy; 4. aktualnego zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, o którym mowa w art. 14 ust. 3 pkt 4) ustawy o ochronie informacji niejawnych, pełnomocnika ochrony Wykonawcy; 5. aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE , o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 1) ustawy o ochronie informacji niejawnych, dla osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienionych w pkt. III.2.1 Ogłoszenia); 6. aktualnego zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2) ustawy o ochronie informacji niejawnych, dla osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienionych w pkt. III.2.1 Ogłoszenia); 7. Wykonawca winien złożyć wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 1), jak również oświadczenie wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 )


III.9) Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, u których % (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:

nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki:


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni odpowiednio do składania ofert, do składania ofert wstępnych lub do udziału w dialogu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  20
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 2. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 3. Kryterium wyboru wykonawców: W przypadku złożenia przez Wykonawców większej liczby wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niż przewidziana maksymalna liczba tj. 20, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, Zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Podczas oceny warunków udziału w postępowaniu szczególne znaczenie będzie miał warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, w postaci zrealizowanych usług, o których mowa w pkt. III.2.3 Ogłoszenia, który stanowić będzie podstawę sporządzenia listy rankingowej. Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów. Wykonawcy zostaną poddani ocenie na podstawie której zostaną przyznane im punkty. Zamawiający oceni właściwość Wykonawcy w następujący sposób: Za każdą wykonaną, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę spełniającą wymagania Zamawiającego (ponad wymaganiami minimalnymi) zostanie przyznany 1 punkt. W przypadku równej ilości wykonanych usług, o których mowa powyżej, Zamawiający przyzna wyższą pozycję rankingu temu Wykonawcy, którego łączna wartość brutto usług spełniających warunki Zamawiającego będzie wyższa.
IV.1.4 Przewidziane jest prowadzenie postępowania w następujących po sobie etapach
(dotyczy negocjacji z ogłoszeniem oraz dialogu konkurencyjnego)

Należy podać informacje na temat etapów dialogu (kryteria kwalifikacji do kolejnych etapów):

IV.1.5 Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek odrzucenia ofert, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp

Określenie przesłanek odrzucenia ofert:

IV.1.6 Przewidziane jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek unieważnienia postępowania, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy Pzp

Określenie przesłanek unieważnienia postępowania:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena pojedynczej konserwacji 45
Cena jednej roboczogodziny dla usług naprawy15
Czas naprawy systemów od momentu zgłoszenia awarii (nie węcej niż 192 h)15
Czas przywrócenia sprawności systemów od momentu zgłoszenia awarii (nie więcej niż 72 h)20
Termin gwarancji na wymienione urządzenia lub ich podzespoły (nie mniej niż 6 miesięcy)5


IV.2.2) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.3) NEGOCJACJE Z OGŁOSZENIEM I DIALOG KONKURENCYJNY
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji:

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji:

Informacje dodatkowe:

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Czy przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia dialogu:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań :

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany lokalizacji wykonywania przedmiotu zamówienia przy zachowaniu wartości przedmiotu umowy oraz warunków wykonywania przedmiotu zamówienia; 2) zmiany osób, przy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki udziału; 3) zmiany wynagrodzenia: - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, - w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania przez Wykonawcę, a Wykonawca złoży nie później niż 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, wniosek o dokonanie zmiany treści umowy oraz należycie udokumentuje, że wprowadzone zmiany mają wpływ na koszty realizacji umowy przez Wykonawcę.

IV.6) PODWYKONAWSTWO
Przewidziane jest zobowiązanie wykonawcy do zawarcia umowy o podwykonawstwo

Przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo


IV.7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.7.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
03/11/2016 godzina: 10:30,
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.7.2) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.7.3) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 2, 3 ustawy, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Zamawiający jednocześnie informuje, że "stosowna sytuacja", o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 3.1. Zamiast dokumentów wymienionych w pkt III.5.1) Ogłoszenia ppkt.1 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 3.2. Zamiast dokumentu wymienionego w pkt. III.5.1) ogłoszenia ppkt. 2,3,4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1 i 3.2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 3.2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis z par.7 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. (Dz. U z 2016r poz. 1126), w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żąda zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Konserwacja oraz naprawy Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w siedzibie Centrali CBA w Al. Ujazdowskich 9 w Warszawie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Centrali CBA przy Al. Ujazdowskich 9 w Warszawie, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Centrali CBA przy Al. Ujazdowskich 9 w Warszawie. Przedmiot zamówienia w zakresie punktów 1.a., 1.b., będzie w okresie od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50610000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie

6) INFORMACJE DODATKOWE:
Kryteria zgodnie z pkt. IV.2.1) Ogłoszenia


Część nr: 2    Nazwa: Konserwacja oraz naprawy Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w siedzibie Delegatury CBA przy ul. Wspólnej 1 w Rzeszowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: a. wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Wspólnej 1 w Rzeszowie, b. usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Wspólnej 1 w Rzeszowie. Przedmiot zamówienia w zakresie punktów 1.a., 1.b., będzie wykonywany w okresie od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50610000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie

6) INFORMACJE DODATKOWE:
Kryteria zgodnie z pkt. IV.2.1) Ogłoszenia


Część nr: 3    Nazwa: Konserwacja oraz naprawy Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w siedzibie Delegatury CBA przy ul. Żołnierskiej 4D w Szczecinie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: a. wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Żołnierskiej 4d w Szczecinie, b. usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Żołnierskiej 4d w Szczecinie. Przedmiot zamówienia w zakresie punktów 1.a., 1.b., będzie wykonywany w okresie od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50610000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie

6) INFORMACJE DODATKOWE:
Kryteria zgodnie z pkt. IV.2.1) Ogłoszenia


Część nr: 4    Nazwa: Konserwacja oraz naprawy Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w siedzibie Delegatury CBA przy ul.ławickiej 58 w Krakowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: a. wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Racławickiej 58 w Krakowie, b. usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Racławickiej 58 w Krakowie. Przedmiot zamówienia w zakresie punktów 1.a., 1.b., będzie wykonywany w okresie od 29.01.2017 r. do 31.12.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50610000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie

6) INFORMACJE DODATKOWE:
Kryteria zgodnie z pkt. IV.2.1) Ogłoszenia


Część nr: 5    Nazwa: Konserwacja oraz naprawy Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w siedzibie Delegatury CBA przy ul. Glinianej 7 w Lublinie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: a. wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Glinianej 7 w Lublinie, b. usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Hempla 6 w Lublinie. Przedmiot zamówienia w zakresie punktów 1.a., 1.b., będzie wykonywany w okresie od 30.04.2017 r. do 31.12.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50610000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie

6) INFORMACJE DODATKOWE:
Kryteria zgodnie z pkt. IV.2.1) Ogłoszenia


Część nr: 6    Nazwa: Konserwacja oraz naprawy Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w siedzibie Delegatury CBA przy ul. Poleczki 3 w Warszawie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: a. wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Poleczki 3 w Warszawie, b. usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Poleczki 3 w Warszawie. Przedmiot zamówienia w zakresie punktów 1.a., 1.b., będzie wykonywany w okresie od 06.05.2017 r. do 31.12.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50610000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie

6) INFORMACJE DODATKOWE:
Kryteria zgodnie z pkt. IV.2.1) Ogłoszenia


Część nr: 7    Nazwa: Konserwacja oraz naprawy Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w siedzibie Delegatury CBA przy ul. Wichrowej 20 w Poznaniu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: a. wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Wichrowej 20 w Poznaniu, b. usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Wichrowej 20 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia w zakresie punktów 1.a., 1.b., będzie wykonywany w okresie od dnia 14.05.2017 r. do 31.12.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50610000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie

6) INFORMACJE DODATKOWE:
Kryteria zgodnie z pkt. IV.2.1) Ogłoszenia


Część nr: 8    Nazwa: Konserwacja oraz naprawy Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w siedzibie Delegatury CBA przy ul. Rodakowskiego 6 we Wrocławiu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: a. wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Rodakowskiego 6 we Wrocławiu, b. usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Rodakowskiego 6 we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia w zakresie punktów 1.a., 1.b., będzie wykonywany w okresie od dnia 01.06.2017 r. do 31.12.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50610000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie

6) INFORMACJE DODATKOWE:
Kryteria zgodnie z pkt. IV.2.1) Ogłoszenia


Część nr: 9    Nazwa: Konserwacja oraz naprawy Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w siedzibie Delegatury CBA przy ul. Żeromskiego 87 w Łodzi

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: a. wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Żeromskiego 87 w Łodzi, b. usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Żeromskiego 87 w Łodzi. Przedmiot zamówienia w zakresie punktów 1.a., 1.b., będzie wykonywany w okresie od 05.09.2017 r. do 31.12.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50610000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie

6) INFORMACJE DODATKOWE:
Kryteria zgodnie z pkt. IV.2.1) Ogłoszenia


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.