eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz eksploatacyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie na potrzeby realizowanych projektów unijnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-03

Warszawa: Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz eksploatacyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie na potrzeby realizowanych projektów unijnych
Numer ogłoszenia: 328420 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246854 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5784400 centrala, 5784489, faks 022 5784418.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz eksploatacyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie na potrzeby realizowanych projektów unijnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie jest podzielone na sześć niżej wymienionych części: Część 1 Radom (ZP.D.326-96/12/EN) przedmiot zamówienia obejmuje: zakup materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby biura projektu w ramach projektu: Radomski Biznes III, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 2 Warszawa (ZP.D.326-102/12/EN) przedmiot zamówienia obejmuje: zakup artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do realizacji Projektu (m.in. sporządzania dokumentacji projektu, prowadzenia Biura Projektu) Kierunek - Własna Firma III, realizowanego przez WUP w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2, Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 3 Ostrołęka (ZP.D.326-113,127/12/EN) przedmiot zamówienia obejmuje: zakup papieru, materiałów biurowych i wyposażenia oraz zakup tonerów wraz z dostawą (zgodnie z wykazem wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ) niezbędnych do realizacji projektu: Załóż firmę z WUP III realizowanego przez WUP w Warszawie Filię w Ostrołęce w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 4 Płock (ZP.D.326-116/12/EN) przedmiot zamówienia obejmuje: zakup materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Płocka Szkoła Małej Przedsiębiorczości VII, realizowanego przez WUP w Warszawie Filię w Płocku w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2, Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 5 Ciechanów (ZP.D.326-123/12/EN) przedmiot zamówienia obejmuje: zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektu: Akademia Przedsiębiorczości VI realizowanego w ramach Działania 6.2 ,Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia , Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 6 Siedlce (ZP.D.326-130/12/EN) przedmiot zamówienia obejmuje: zakup artykułów biurowych w ramach projektu: Czas na biznes V, Działania 6.2 PO KL realizowanego przez siedlecką Filię WUP, Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Priorytet VI Rynek otwarty dla wszystkich Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dotyczy wszystkich części zamówienia: wszędzie tam gdzie został podany typ artykułu i użyto jego nazwy własnej np. poprzez wskazanie nazwy producenta zamawiający dopuszcza artykuły równoważne jednak oferowane produkty muszą być identycznej lub lepszej jakości jak wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania równoważnych artykułów biurowych lub materiałów eksploatacyjnych Wykonawca udowodni, iż ich jakość, parametry techniczne są identycznej lub lepszej jakości od produktów wskazanych przez Zamawiającego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że oferowane przez niego produkty typu równoważne odpowiadają wymaganym cechom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) dla wszystkich części stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekty realizowane przez WUP w Warszawie i jego Filie w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2, Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 Radom (ZP.D.326-96/12/EN)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Office Media - Biuro Partner Sp. z o.o., ul. Towarowa 22, 00-839 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16684,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11595,71

  • Oferta z najniższą ceną: 9335,20 / Oferta z najwyższą ceną: 14451,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 Warszawa (ZP.D.326-102/12/EN)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO PLUS Zbigniew Jakubczyk, ul. Tartaczna 3/5, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13141,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12228,38

  • Oferta z najniższą ceną: 11802,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13144,03

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część 3 Ostrołęka (ZP.D.326-113,127/12/EN)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6735,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6329,85

  • Oferta z najniższą ceną: 6329,85 / Oferta z najwyższą ceną: 6833,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część 4 Płock (ZP.D.326-116/12/EN)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4655,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3824,78

  • Oferta z najniższą ceną: 3824,78 / Oferta z najwyższą ceną: 4141,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część 5 Ciechanów (ZP.D.326-123/12/EN)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15947,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14190,10

  • Oferta z najniższą ceną: 14190,10 / Oferta z najwyższą ceną: 15240,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.