eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz eksploatacyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie na potrzeby realizowanych projektów unijnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-11

Warszawa: Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz eksploatacyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie na potrzeby realizowanych projektów unijnych
Numer ogłoszenia: 246854 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie , ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5784400 centrala, 5784489, faks 022 5784418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.mazowsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz eksploatacyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie na potrzeby realizowanych projektów unijnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz eksploatacyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie na potrzeby realizowanych projektów unijnych. Zamówienie jest podzielone na sześć niżej wymienionych części: Część 1 Radom (ZP.D.326-96/12/EN) przedmiot zamówienia obejmuje: zakup materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby biura projektu w ramach projektu: Radomski Biznes III, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 2 Warszawa (ZP.D.326-102/12/EN) przedmiot zamówienia obejmuje: zakup artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do realizacji Projektu (m.in. sporządzania dokumentacji projektu, prowadzenia Biura Projektu) Kierunek - Własna Firma III, realizowanego przez WUP w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2, Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 3 Ostrołęka (ZP.D.326-113,127/12/EN) przedmiot zamówienia obejmuje: zakup papieru, materiałów biurowych i wyposażenia oraz zakup tonerów wraz z dostawą (zgodnie z wykazem wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ) niezbędnych do realizacji projektu: Załóż firmę z WUP III realizowanego przez WUP w Warszawie Filię w Ostrołęce w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 4 Płock (ZP.D.326-116/12/EN) przedmiot zamówienia obejmuje: zakup materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Płocka Szkoła Małej Przedsiębiorczości VII, realizowanego przez WUP w Warszawie Filię w Płocku w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2, Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 5 Ciechanów (ZP.D.326-123/12/EN) przedmiot zamówienia obejmuje: zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektu: Akademia Przedsiębiorczości VI, realizowanego w ramach Działania 6.2 ,Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia , Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 6 Siedlce (ZP.D.326-130/12/EN) przedmiot zamówienia obejmuje: zakup artykułów biurowych w ramach projektu: Czas na biznes V, Działania 6.2 PO KL realizowanego przez siedlecką Filię WUP, Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Priorytet VI Rynek otwarty dla wszystkich Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.71.00-7, 30.19.72.20-4, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę : aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    Dla oferowanych tonerów - w przypadku zaoferowania produktów innych niż producenta drukarki Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty odpowiadały jakościowo oryginalnym produktom wskazanego producenta jak i parametrom. W celu potwierdzenia iż oferowane materiały eksploatacyjne odpowiadają parametrom materiałów oryginalnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty zaświadczenie wystawione przez niezależny podmiot posiadający uprawnienia certyfikacyjne ISO potwierdzające, iż ich jakość niezawodność i wydajność jest nie gorsza niż materiałów oryginalnych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że oferowane przez niego produkty odpowiadające w/w cechom. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów Wykonawca udowodni, iż ich jakość, parametry techniczne są identycznej lub lepszej jakości od produktów wskazanych przez Zamawiającego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszwie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 104 lub 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 11:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszwie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, Kancelaria Ogólna Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty realizowane przez WUP w Warszawie i jego Filie w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2, Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 Radom (ZP.D.326-96/12/EN).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby biura projektu w ramach projektu: Radomski Biznes III, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 Warszawa (ZP.D.326-102/12/EN).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do realizacji Projektu (m.in. sporządzania dokumentacji projektu, prowadzenia Biura Projektu) Kierunek - Własna Firma III, realizowanego przez WUP w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2, Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 Ostrołęka (ZP.D.326-113,127/12/EN).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup papieru, materiałów biurowych i wyposażenia oraz zakup tonerów wraz z dostawą (zgodnie z wykazem wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ) niezbędnych do realizacji projektu: Załóż firmę z WUP III, realizowanego przez WUP w Warszawie Filię w Ostrołęce w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 Płock (ZP.D.326-116/12/EN).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Płocka Szkoła Małej Przedsiębiorczości VII, realizowanego przez WUP w Warszawie Filię w Płocku w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2, Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 Ciechanów (ZP.D.326-123/12/EN).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektu: Akademia Przedsiębiorczości VI, realizowanego w ramach Działania 6.2 ,Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia , Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 Siedlce (ZP.D.326-130/12/EN).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup artykułów biurowych w ramach projektu: Czas na biznes V, Działania 6.2 PO KL realizowanego przez siedlecką Filię WUP, Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Priorytet VI Rynek otwarty dla wszystkich Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.