eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Udzielenie kredytu długoterminowego lub pożyczki długoterminowej w kwocie 5000000,00 zł (słownie złotychpięć milionów) na pokrycie zobowiązań wymagalnych dla Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-01

Łódź: Udzielenie kredytu długoterminowego lub pożyczki długoterminowej w kwocie 5000000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów) na pokrycie zobowiązań wymagalnych dla Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 325838 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291376 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego lub pożyczki długoterminowej w kwocie 5000000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów) na pokrycie zobowiązań wymagalnych dla Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego lub pożyczki długoterminowej dalej zwanych kredytem/pożyczką na pokrycie zobowiązań wymagalnych w kwocie 5 000 000,00 zł /słownie złotych: pięć milionów 00/100/. Zamawiający wymaga, żeby kredyt/pożyczka były udzielone w walucie: PLN. Zamawiający wymaga, żeby karencja w spłacie kredytu/pożyczki na kapitał obejmowała okres od uruchomienia kredytu/pożyczki do dnia 31.05.2016 r. Wykonawca stawia do dyspozycji Zamawiającego kredyt/pożyczkę najpóźniej w ciągu 3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy przez Strony w formie przelewu środków z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Środki zostaną przelane jednorazowo na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego Spłata kapitału rozpocznie się po okresie karencji w 48 równych ratach płatnych co miesiąc /na ostatni dzień miesiąca/ Zamawiający nie przewiduje żadnych prowizji bankowych ani żadnych innych opłat z tytułu zawarcia lub wykonywania umowy kredytu/pożyczki, w szczególności prowizji przygotowawczej lub prowizji/opłat od zaangażowania niewykorzystanych środków, uruchomienia kredytu/pożyczki lub poszczególnych transz, obsługi umowy kredytu/pożyczki, /w tym z tytułu dokonywania przelewów lub innych dyspozycji Zamawiającego w związku z udzielonym kredytem/pożyczką, wysyłania zawiadomień, wystawiania zaświadczeń/itp. Oprocentowanie składa się z marży i stawki WIBOR 1M. Oprocentowanie zmienne wg stawki WIBOR 1M /stawka bazowa/ powiększona o marżę zaproponowaną przez Wykonawcę w ofercie. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu/pożyczki dokonywana będzie na podstawie stawki bazowej /WIBOR 1M/ ustalanej na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który naliczane są odsetki. Marża Wykonawcy nie może zostać podwyższona w okresie obowiązywania umowy kredytu/pożyczki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Siemens Finance Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 611897,44

  • Oferta z najniższą ceną: 611897,44 / Oferta z najwyższą ceną: 697308,13

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.