eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żuromin › Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu spotkań integracyjnych dla uczestników projektu, ich otoczenia i władz samorządowych z podziałem na dwie części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Żuromin: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu spotkań integracyjnych dla uczestników projektu, ich otoczenia i władz samorządowych z podziałem na dwie części.
Numer ogłoszenia: 323986 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147870 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 0-23 657 35 15, faks 0-23 657 35 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu spotkań integracyjnych dla uczestników projektu, ich otoczenia i władz samorządowych z podziałem na dwie części..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Część 1: 1. Zapewnienie wykwalifikowanej kadry, 2. Zapewnienie miejsca pikniku na terenie Żuromina lub w max. odległości 25 km od Żuromina z terenem zielonym, zapleczem niezbędnym do organizacji imprezy plenerowej, z parkingiem na min, 10 samochodów, 3. W zakresie obsługi technicznej wykonawca zapewni: - dostęp do źródła prądu, - profesjonalne nagłośnienie wraz z okablowaniem, - dostęp do 2 mikrofonów bezprzewodowych - scena dla zespołu (również do występu uczestników pikniku), - miejsce wyznaczone do tańca, - oprawę muzyczną - zadaszone/osłonięte od słońca miejsca siedzące i stoliki dla 130 osób, a w przypadku złej pogody namiot o poszyciu PCV lub lokal zastępczy - stół do rejestracji uczestników - Kosze na odpady komunalne - 5 szt. - sprzątnięcie terenu po pikniku oraz wywiezienie śmieci - dostęp do minimum 2 toalet/kabin toaletowych - zaopatrzone w papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki jednorazowe i wodę - podstawowa opieka medyczna - min. 2 pielęgniarki / ratownicy medyczni 4. zapewnienie usługi cateringowej przez cały czas trwania pikniku, wraz z obsługą; 5. Zapewnienie atrakcji: - występ artystyczny - balony - lateksowe, różne kolory - pokaz olbrzymich baniek mydlanych - 15 min. - stoisko do malowania twarzy wraz z osobą do obsługi - min. 3 rodzaje sprawnych urządzeń rekreacyjnych posiadających atest bezpieczeństwa; 6. Zapewnienie osoby, która poprowadzi piknik zgodnie z harmonogramem oraz wystarczającej liczby animatorów, którzy zorganizuj czas uczestnikom pikniku. - Liczba uczestników spotkania wynosi 130 osób. Część 2: 1. zapewnienie wykwalifikowanej kadry (w sposób zapewniający ciągłość prowadzonych spotkania - np. w razie konieczności zastępstwo), 2. zapewnienie lokalu, który świadczy usługi gastronomiczne, na terenie miasta Żuromin - sala dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, klimatyzowana, 3. sporządzenie dokumentacji fotograficznej ze spotkania (min. 30 zdjęć na płycie CD), 4. oznakowanie miejsca spotkania oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 5. zapewnienie uczestnikom spotkania posiłku 6. zapewnienie osób niezbędnych do obsługi uczestników (podawanie posiłków- kelnerzy, kelnerki), 7. zapewnienie programu artystycznego 10. zapewnienie nagłośnienia, oświetlenia i sprzęty multimedialnego (rzutnik multimedialny i ekran), 8. zorganizowanie konkursów, gier, zabaw integracyjnych, 9. zapewnienie osoby, która poprowadzi spotkanie zgodnie z harmonogramem 10. Przygotowanie i przekazanie uczestnikom spotkania upominku. - Liczba uczestników spotkania wynosi 100 osób..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 1 dniowego pikniku integracyjnego dla 130 osób- w tym niepełnosprawnych - uczestników projektu , ich otoczenia i władz samorządowych w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Recon Paweł Jabłoński, ul. Chopina 51, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29829,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 1 dniowego spotkania integracyjnego dla 100 osób- w tym niepełnosprawnych - uczestników projektu , ich otoczenia i władz samorządowych w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Recon Piotr Jabłoński, ul. Chopina 51, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.