eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wymiana okien oraz modernizacja drzwi w celu wydzielenia strefy bezpieczeństwa w budynku zabytkowym Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58 - ZP/ŁOW NFZ/7/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Łódź: Wymiana okien oraz modernizacja drzwi w celu wydzielenia strefy bezpieczeństwa w budynku zabytkowym Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58 - ZP/ŁOW NFZ/7/2014
Numer ogłoszenia: 323408 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285528 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 275 48 53, faks 42 275 48 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien oraz modernizacja drzwi w celu wydzielenia strefy bezpieczeństwa w budynku zabytkowym Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58 - ZP/ŁOW NFZ/7/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie dla Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Łodzi robót budowlanych w ramach zadania pn. Wymiana okien oraz modernizacja drzwi w celu wydzielenia strefy bezpieczeństwa w budynku zabytkowym Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58 zgodnie z zapisami SIWZ oraz jej załącznikami. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1. wymianę stolarki okiennej na nową nawiązującą do stolarki istniejącej, 2. modernizację drzwi zewnętrznych oraz wstawienie drzwi wewnętrznych wyposażonych w elektrozaczep z możliwością zastosowania kontroli dostępu na kartę lub domofon. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumentacja projektowa zawiera: 1. projekt budowlano-wykonawczy, 2. przedmiar robót, 3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 4. BIOZ. Z zastrzeżeniem, że przedmiotu zamówienia nie stanowią następujące części projektu budowlano- wykonawczego: a) przebudowa toalet rys. A/1, b) renowacja drzwi rys. B/5 poz. DR, c) wymiana okien rys. C/5 poz. D3, d) instalacje wodno-kanalizacyjne, e) instalacje C.O., f) instalacje elektryczne. Przedmiotu zamówienia nie stanowią następujące części przedmiaru robót: a) pkt 4 d.1 - projektowane naświetla do drzwi zewnętrznych D3, b) pkt 5 d.1 - drzwi zewnętrzne drewniane - drzwi D3 po renowacji, c) pkt 14 d.1 - renowacja drzwi istniejących.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WM. Mazurek Sp. z o.o., Studzianki 19A, 97-320 Wolbórz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 631799,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 633608,85

  • Oferta z najniższą ceną: 631908,00 / Oferta z najwyższą ceną: 878850,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.