eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przedmiotem zamówienia jest dostawa terminarzy książkowych na rok 2012 dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa terminarzy książkowych na rok 2012 dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
Numer ogłoszenia: 321214 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa terminarzy książkowych na rok 2012 dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa terminarzy książkowych na rok 2012 dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. 2. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się do dostawy terminarzy książkowych na 2012 rok w łącznej ilości 2550 sztuk (dwa tysiące pięćset pięćdziesiąt sztuk), zwane dalej terminarzami. 3. Zamawiający wymaga, aby terminarze posiadały następujące parametry: l.p Charakterystyka terminarza Ilość sztuk i kolor oprawy Departament Oznakowania do nadruku na każdej okładce terminarza książkowego 1 -Oprawa : piankowana całopapierowa -Narożnik okładki : prosty -Obszycie : nie ma zastosowania -Łączenie : nie -Tłoczenie : nie -Format: 210 x 260 mm -Ilość stron : minimum 144 strony -Układ: tydzień na rozkładówce -Kalendarzyki skrócone : bieżący i przyszły -Kalendarium: PL-GB-D + imieniny i święta, sobota i niedziela na jednej stronie -Druk: 2-kolorowy, druk offsetowy wysokiej jakości -Papier: 80 g/m2, bezchlorowy, chamois lub biały -Wykończenie: oprawa szyta, kapitałka, zakładka 850 szt. Oprawa z elementami w kolorze pomarańczowym. DEFS Nadruk następujących oznakowań na przedniej i tylnej okładce: herb z logotypem Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Pomorskie w Unii, Kapitał Ludzki (Narodowa Strategia Spójności), Unia Europejska (Europejski Fundusz Społeczny), hasło -Człowiek - najlepsza inwestycja, Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2 500 szt. Oprawa z elementami w kolorze żółtym. DPR Nadruk następujących oznakowań na przedniej i tylnej okładce: Pomorskie w Unii, herb z logotypem Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Program Regionalny (Narodowa Strategia Spójności), Flaga Unii Europejskiej z napisem Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego * informacja na wkładce reklamowej o treści Publikacja finansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz egzemplarz bezpłatny. 3 1000 szt. Oprawa z elementami w kolorze niebieskim. DPR-GPI Nadruk następujących oznakowań na przedniej i tylnej okładce: Pomorskie w Unii, herb z logotypem Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Punkt Informacyjny (Narodowa Strategia Spójności), Flaga Unii Europejskiej z napisem: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 4 200 szt. Oprawa z elementami w kolorze czerwonym. Dodatkowo 4 zakładki w kolorach : niebieskim, czerwonym, zielonym i żółtym. DT Nadruk następujących oznakowań na przedniej i tylnej okładce: Pomorskie w Unii, herb z logotypem Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Program Regionalny (Narodowa Strategia Spójności), Flaga Unii Europejskiej z napisem Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego * informacja na wkładce reklamowej o treści Publikacja finansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz egzemplarz bezpłatny. 4. Ponadto terminarze, o których mowa w ust. 3 będą posiadały uzupełnienie reklamowe o następujących parametrach: l.p Wkładka -opis Departament Ilość sztuk Rodzaje oznakowań 1 wkładka reklamowa, 4 strony, druk 4/4 na papierze kredowym DEFS 850 szt. herb z logotypem Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Pomorskie w Unii, Kapitał Ludzki (Narodowa Strategia Spójności), Unia Europejska (Europejski Fundusz Społeczny), adres internetowy www.defs.pomorskie.eu, hasło -Człowiek - najlepsza inwestycja, Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , egzemplarz bezpłatny 2 wkładka reklamowa, 4 strony, druk 4/4 na papierze kredowy DPR 500 szt. Pomorskie w Unii, herb z logotypem Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Program Regionalny (Narodowa Strategia Spójności), Flaga Unii Europejskiej z napisem Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Publikacja finansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz egzemplarz bezpłatny. 3 wkładka reklamowa, 4 strony, druk 4/4 na papierze kredowym DPR-GPI 1000 szt. Pomorskie w Unii, herb z logotypem Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Punkt Informacyjny (Narodowa Strategia Spójności), Flaga Unii Europejskiej z napisem: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Publikacja finansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna oraz egzemplarz bezpłatny 4 wkładka reklamowa, 4 strony, druk 4/4 na papierze kredowym DT 200 szt. Pomorskie w Unii, herb z logotypem Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Program Regionalny (Narodowa Strategia Spójności), Flaga Unii Europejskiej z napisem Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Publikacja finansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz egzemplarz bezpłatny. 5. Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 20 dni od podpisania umowy gotowe materiały do 4-stronicowych wkładek w postaci pliku PDF, oraz projekty graficzne oznakowań wraz z rozmieszczeniem w/w oznakowań. 6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia jednorazowo przedmiotu zamówienia wraz z wniesieniem terminarzy do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. Miejsca dostawy: Gdańsk ul. Augustyńskiego 2, (500 szt. dla DPR oraz 1000 szt. dla DPR-GPI, 850 szt. dla DEFS), Gdańsk ul. Długi Targ 1-7 (200 szt. dla DT)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia - na dowód posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę odpowiadającą rodzajem dostawie przedmiotu zamówienia tzn. dostawę terminarzy książkowych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto; Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 2 (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 70.000,00 zł. Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 3 oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, 2) zmiany warunków i terminów płatności, 3) zmiany sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynia się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy; 2. zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, tj: a) w przypadku wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. b) gdy zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, c) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 4a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.