eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Materiały informacyjno-promocyjne dotyczące budowy III linii metra Etap I Praga



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Materiały informacyjno-promocyjne dotyczące budowy III linii metra Etap I Praga

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: METRO WARSZAWSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wilczy Dół 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-798

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 655-46-73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-eh@metro.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Materiały informacyjno-promocyjne dotyczące budowy III linii metra Etap I Praga

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-321c22c8-03a0-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma Zakupowa Zamawiającego znajdująca się pod adresem:
https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę wraz z załącznikami należy
przesłać w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub e-dowodem (podpisem osobistym) lub
podpisem zaufanym. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt 16.2
Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych osób fizycznych występujących w imieniu Wykonawcy , zwanych dalej „Danymi osobowymi”, jest Miasto St. Warszawa, reprezentowane przez Zarząd Transportu Miejskiego, w imieniu i na rzecz którego działa Metro Warszawskie Sp. z o.o. (dalej: "MW"), z siedzibą w Warszawie (02-798), ul. Wilczy Dół 5, tel. centrala: +48 22 655 40 00;
2) Kontakt do inspektora danych osobowych w MW: e-mail: iod@metro.waw.pl;
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem.
4) Odbiorcami Danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 - dalej „ustawa Pzp”);
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 pełnych lat kalendarzowych liczonych od dnia 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) Obowiązek podania Danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych występujących w imieniu Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Danych Osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Osoby fizyczne występujące w imieniu Wykonawcy mają:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Danych Osobowych ich dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich Danych Osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania Danych Osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy ww. osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie jej Danych Osobowych narusza przepisy RODO lub ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1781);
9) Osobie fizycznej występującej w imieniu Wykonawcy nie przysługuje:
- prawo do usunięcia Danych Osobowych o którym mowa w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
- prawo do przenoszenia Danych Osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania Danych Osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Danych Osobowych dotyczących ww. osoby fizycznej jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 * rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 * rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 (prawo do ograniczenia przetwarzania) rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
* (prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WP.25.00035.2024.K.D.BEDA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących budowy III linii metra etap I Praga, w podziale na zadania.
Zadanie 1 obejmuje wydruk broszury informacyjno – promocyjnej.
Szczegółowy opis oraz wykaz materiałów informacyjno – promocyjnych objętych Przedmiotem Zamówienia w podziale na poszczególne Zadania został wyspecyfikowany w Specyfikacji Technicznej (zwanej dalej „ST”) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ i będącej jej integralną częścią.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej Zadań z zastrzeżeniem, że w przypadku złożenia oferty na dane Zadanie, zakres oferty musi obejmować całe Zadanie, którego dotyczy oferta.
3. Przedmiot Zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją postępowania, tj. SWZ i jej załącznikami, w szczególności z ST oraz ze Wzorem Umowy stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ.
4. W przypadku otrzymania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej, obejmującego Przedmiot niniejszego Zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wymogów związanych z promocją projektu, tj. zamieszczenia na materiałach promocyjno-informacyjnych logo programu oraz informacji
o udziale Unii Europejskiej we współfinansowaniu projektu.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023, poz. 1465 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia.
6. Wykonawca zrealizuje Przedmiot Zamówienia z zachowaniem poniższych terminów:
1) Zamawiający w terminie do 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy, przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną projekty graficzne materiałów informacyjno - promocyjnych;
2) Wykonawca dostarczy broszury do Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych (lub w krótszym terminie zadeklarowanym w ofercie) od daty przekazania przez Zamawiającego projektów graficznych materiałów informacyjno - promocyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w każdym z Zadań wyłącznie na podstawie
kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu, a ich oferty nie zostały odrzucone.
2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie oceniał oferty w każdym Zadaniu na podstawie następujących kryteriów i
przyznanych im wag:
1) Cena brutto za wykonania Zadania 60 %
2) Skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia 40 %
4. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
4.1. W Kryterium nr 1: Cena brutto wykonania Zadania (waga 60%).
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta - 60 pkt
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
K1 = (C min / C obliczana) X 60
gdzie:
K1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach Kryterium nr 1,
Cmin - najniższa „cena brutto za wykonanie Zadania” spośród ofert nieodrzuconych,
Cobliczana – „cena brutto za wykonanie Zadania” oferty badanej.
4.2. W Kryterium nr 2: Skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia (waga 40%).
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta - 40 pkt
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona wg poniższej gradacji uwzględniającej skrócenie terminu realizacji
Przedmiotu Zamówienia w stosunku do maksymalnego terminu 10 dni roboczych .
1 Skrócenie terminu o 4 dni robocze 10 pkt
Skrócenie terminu o 5 dni roboczych 20 pkt
Skrócenie terminu o 6 dni roboczych 30 pkt
2 Skrócenie terminu o 7 dni roboczych 40 pkt
5. Zamawiający wybierze w danym Zadaniu jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który uzyska najwyższą łączną liczbę punktów
w ocenie punktowej Kryteriów wskazanych w pkt 23.4 SWZ określoną w wyniku sumowania ilości punktów uzyskanych w każdym z
ww. Kryteriów.
6. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty w danym Zadaniu ze względu na to, że dwie lub więcej ofert uzyska
najwyższą łączną liczbę punktów w ocenie punktowej Kryteriów wskazanych w pkt 23.4 SWZ, Zamawiający wybierze spośród tych
ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 23.6 SWZ, Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli oferty, które uzyskały najwyższą łączną liczbę punktów w ocenie punktowej Kryteriów wskazanych w pkt 23.4 SWZ w
danym Zadaniu, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych ni zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących budowy III linii metra etap I Praga, w podziale na 2 zadania.
Zadanie 2 obejmuje wykonanie ścianki informacyjno – promocyjnej wraz z wydrukiem.
Szczegółowy opis oraz wykaz materiałów informacyjno – promocyjnych objętych Przedmiotem Zamówienia w podziale na poszczególne Zadania został wyspecyfikowany w Specyfikacji Technicznej (zwanej dalej „ST”) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ i będącej jej integralną częścią.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej Zadań z zastrzeżeniem, że w przypadku złożenia oferty na dane Zadanie, zakres oferty musi obejmować całe Zadanie, którego dotyczy oferta.
3. Przedmiot Zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją postępowania, tj. SWZ i jej załącznikami, w szczególności z ST oraz ze Wzorem Umowy stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ.
4. W przypadku otrzymania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej, obejmującego Przedmiot niniejszego Zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wymogów związanych z promocją projektu, tj. zamieszczenia na materiałach promocyjno-informacyjnych logo programu oraz informacji
o udziale Unii Europejskiej we współfinansowaniu projektu.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023, poz. 1465 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia.
6. Wykonawca zrealizuje Przedmiot Zamówienia z zachowaniem poniższych terminów:
1) Zamawiający w terminie do 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy, przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną projekty graficzne materiałów informacyjno - promocyjnych;
2) Wykonawca dostarczy wykonane ścianki wraz z wydrukiem do Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych (lub w krótszym terminie zadeklarowanym w ofercie) od daty przekazania przez Zamawiającego projektów graficznych materiałów informacyjno - promocyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w każdym z Zadań wyłącznie na podstawie
kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu, a ich oferty nie zostały odrzucone.
2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie oceniał oferty w każdym Zadaniu na podstawie następujących kryteriów i
przyznanych im wag:
1) Cena brutto za wykonania Zadania 60 %
2) Skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia 40 %
4. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
4.1. W Kryterium nr 1: Cena brutto wykonania Zadania (waga 60%).
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta - 60 pkt
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
K1 = (C min / C obliczana) X 60
gdzie:
K1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach Kryterium nr 1,
Cmin - najniższa „cena brutto za wykonanie Zadania” spośród ofert nieodrzuconych,
Cobliczana – „cena brutto za wykonanie Zadania” oferty badanej.
4.2. W Kryterium nr 2: Skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia (waga 40%).
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta - 40 pkt
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona wg poniższej gradacji uwzględniającej skrócenie terminu realizacji
Przedmiotu Zamówienia w stosunku do maksymalnego terminu 10 dni roboczych .
1 Skrócenie terminu o 4 dni robocze 10 pkt
Skrócenie terminu o 5 dni roboczych 20 pkt
Skrócenie terminu o 6 dni roboczych 30 pkt
2 Skrócenie terminu o 7 dni roboczych 40 pkt
5. Zamawiający wybierze w danym Zadaniu jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który uzyska najwyższą łączną liczbę punktów
w ocenie punktowej Kryteriów wskazanych w pkt 23.4 SWZ określoną w wyniku sumowania ilości punktów uzyskanych w każdym z
ww. Kryteriów.
6. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty w danym Zadaniu ze względu na to, że dwie lub więcej ofert uzyska
najwyższą łączną liczbę punktów w ocenie punktowej Kryteriów wskazanych w pkt 23.4 SWZ, Zamawiający wybierze spośród tych
ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 23.6 SWZ, Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli oferty, które uzyskały najwyższą łączną liczbę punktów w ocenie punktowej Kryteriów wskazanych w pkt 23.4 SWZ w
danym Zadaniu, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca ZAŁĄCZA DO OFERTY, aktualne na dzień składania ofert:
a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie ustawy, o której mowa w pkt 10.4 SWZ, wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SWZ;
b) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeżeli dotyczy),
2. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ustawy Pzp, WEZWIE WYKONAWCĘ, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (podmiotowe środki dowodowe):
2.1. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
2.2. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą zgodnie z pkt 11.1 lit. a) SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca załącza do oferty pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeżeli dotyczy).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty:
1) oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy,
2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, w rozumieniu art. 58 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm. – dalej „ustawa Pzp”) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, z uwzględnieniem postanowień pkt 16.1.4 SWZ. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.
Oferta składana przez Spółki cywilne (ustawowo zdefiniowane w Tytule XXXI Księgi Trzeciej ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny) zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 06 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 58 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających.
Ilekroć w SWZ znajdują się zapisy dotyczące Wykonawcy, stosuje się je odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) zmiany terminów określonych w Umowie, w przypadku wystąpienia przyczyn wskazanych poniżej w lit. a) -d), maksymalnie o okres ich trwania, o ile ich wystąpienie będzie miało wpływ na terminy określone w Umowie:
a) przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
b) zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy,
c) opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowania należytej staranności,
d) opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2) zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;
3) zmiany zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom, wskazanej w § 7 ust. 2 Umowy;
4) zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy;
5) zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy;
6) zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych;
7) zmiany wynikające ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych;
8) zmiany Umowy w przypadku faktycznie poniesionej przez Wykonawcę i udokumentowanej szkody – z winy Zamawiającego oraz z powodu zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy;
9) zmiany z powodu wystąpienia siły wyższej (dotyczące w szczególności terminów wykonania Przedmiotu Umowy).
2. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne nie dające się przewidzieć, na które strony Umowy nie mają wpływu, i którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przez zachowanie należytej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy lub Zamawiającemu wykonanie w całości lub w części jego zobowiązań zgodnie z treścią Umowy. Są to w szczególności klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem sił przyrody, takie jak: trzęsienia ziemi, powódź, a także zdarzenia pozostające poza kontrolą i wolą Stron Umowy oraz osób, za które Strony ponoszą odpowiedzialność (w tym Podwykonawcami), takie jak: wojna i działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, akty terroryzmu, skażenia radioaktywne, stan epidemii itp.
3. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmian postanowień zawartej Umowy
w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności uzasadniającej zmianę. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
5. Wykonawca nie będzie uprawniony a Zamawiający zobowiązany do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany do Umowy, jeżeli miałaby ona wynikać z niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy przez Wykonawcę lub podmioty za działania lub zaniechania których Wykonawca ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne, co nie wyklucza prawa Zamawiającego do udzielenia zgody na taką zmianę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-27 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest Miasto Stołeczne Warszawa, reprezentowane przez Zarząd Transportu
Miejskiego w Warszawie, w imieniu i na rzecz którego, na podstawie:
- Aktu założycielskiego spółki Metro Warszawskie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, w
szczególności § 39-40,
- Umowy zawartej z m. st. Warszawa z dnia 23.01.2003 r. nr 3653/EH/03 o inwestorstwo zastępcze,
- pełnomocnictwa z dnia 10.01.2014 r. o znakach ZTM-NPZ-OGA-0141-2-1-14,
działa Metro Warszawskie Sp. z o.o. (M.W.), 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół 5, Regon: 015314592, NIP: 526-26-73-576,
KRS 0000146121, Kapitał zakładowy: 328.917.500,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.