eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Wyposażenie nowego budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego i Ośrodka Wczesnej Interwencji w Żorach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Żory: Wyposażenie nowego budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego i Ośrodka Wczesnej Interwencji w Żorach
Numer ogłoszenia: 320402 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256852 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie nowego budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego i Ośrodka Wczesnej Interwencji w Żorach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wyposażenie budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego i Ośrodka Wczesnej Interwencji w Żorach. Zamówienie zostało podzielone na 7 części: - Część 1: Wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar, - Część 2: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego systemowego, - Część 3: Zakup, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia rehabilitacyjnego, wyposażenia sali integracji sensorycznej, wyposażenia sali terapii światłem, - Część 4: Zakup i dostawa sprzętu RTV i AGD, - Część 5: Wykonanie, dostawa i montaż wydruków wielkoformatowych, - Część 6: Zakup, dostawa i montaż elementów dodatkowych i dekoracyjnych, - Część 7: Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego. Przeprowadzający postępowanie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia zawierają załączniki do SIWZ, odrębnie dla każdej części zamówienia. Załącznikiem do SIWZ jest również projekt aranżacji wnętrz, gdzie znajdują się rysunki poszczególnych pomieszczeń - projekt ma charakter poglądowy. 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Część 1: Wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar: Część ta obejmuje wykonanie, dostawę i montaż następujących elementów: 1) aneksy kuchenne, 2) montaż w wykonanych meblach kuchennych lodówek, zmywarek i zlewozmywaków, będących przedmiotem zamówienia w części 4 (wraz z zakupem wężyków do wody) 3) meble rejestracyjne, 4) szafy z drzwiami przesuwnymi, 5) stelaże pod materace, z szufladami i składanymi ramami zabezpieczającymi wraz z zakupem materacy łóżkowych i pokrowców na materace, 6) panele z wieszakami, 7) półki wiszące otwarte, 8) system drzwi przesuwnych. Część 2: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego systemowego: Część ta obejmuje zakup, dostawę i montaż następujących elementów: -biurka, -dostawki do biurek, -kontenery biurkowe, -stoły owalne konferencyjne i stoły kwadratowe, -szafy aktowe i aktowo-ubraniowe, jednodrzwiowe, dwudrzwiowe i z drzwiami żaluzjowymi, -regały stojące otwarte, z wsuwanymi koszami, -fotele obrotowe biurowe, -krzesła konferencyjne/dostawne, -fotele gościnne obrotowe i zwykłe, -sofy i fotele modułowe, przeznaczone do łączenia w ciągi, -sofy wolnostojące, -sejf, -szafa kartotekowa metalowa, -szafki pracownicze BHP, -metalowe uchwyty na stacje komputerowe. Część 3: Zakup, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia rehabilitacyjnego, wyposażenia sali integracji sensorycznej, wyposażenia sali terapii światłem: Część ta obejmuje zakup, dostawę i montaż następujących elementów: -pufy/sakwy -kozetki, -stół do terapii manualnej, -stół rehabilitacyjny do ćwiczeń z dziećmi, -stołki obrotowe, -lustro korekcyjne na kółkach, -bieżnia, -rowerek treningowy, -mini rowerek treningowy, -maty rehabilitacyjne, -materace 3 częściowe składane, -waga niemowlęca/dziecięca, -drabinki gimnastyczne, -schody do nauki chodzenia dwustronne, -zestaw z aparatem do ćwiczeń montowany do sufitu, stacjonarny, -platforma podwieszana prostokątna, -platforma podwieszana okrągła, -wiszący fotel kojec, -deskorolka z linką, -huśtawka belka do poziomego zawieszenia na suficie, -huśtawka platforma i walec do pionowego zawieszenia na suficie, -wałek w kształcie tunelu, -deska rotacyjna, -deska równoważna bujana, -hamak, -hamak klasyczny i z blatem, -zestaw piłek terapeutycznych, -wałek do pionowego zawieszenia na suficie, -trampolina z poręczą, -kocyk obciążeniowy, -siatki podwieszane na piłki gimnastyczne, -ścieżka sensoryczna, -zestaw uprząż z gumami, -przewijak, -urządzenie do zabiegów laseroterapii, -projektor z rotatorem i tarczami, -lampa wodna do aromaterapii z zestawem olejków eterycznych, -tapeta UV wraz z oświetleniem UV, -kolumna wodna, -laserowy kosmos, -kolorowe lampy plazmowe. Część 4: Zakup i dostawa sprzętu RTV i AGD: Część ta obejmuje zakup i dostawę następujących elementów (bez montażu) -kuchenki mikrofalowe, -zlewozmywaki jedno- i dwukomorowe, -baterie do zlewozmywaków, -lodówki do zabudowy, -zmywarki do zabudowy, -radioodtwarzacze CD, -telewizory. Część 5: Wykonanie, dostawa i montaż wydruków wielkoformatowych: Część ta obejmuje wykonanie, dostawę i montaż następujących elementów: -logo Stowarzyszenia wewnętrzne, -logo Stowarzyszenia zewnętrzne, -fototapety, -obrazy obite na blejtram. Część 6: Zakup, dostawa i montaż elementów dodatkowych i dekoracyjnych: Część ta obejmuje zakup, dostawę i montaż następujących elementów: -zegary ścienne, -dywan okrągły, -tablice informacyjne korkowe, -tablice informacyjne magnetyczne, -dozowniki na płyny do dezynfekcji rąk, -dozowniki na mydło w płynie, -podajnik na ręczniki papierowe, -rolety materiałowe zwykłe, rolety podgumowane i rolety typu dzień-noc, -lustra okrągłe, -lustra naścienne wielkoformatowe, -regały metalowe, -zasłony materiałowe wraz z karniszami, do umieszczenia przy kącikach relaksacyjnych, -wózek do rozwożenia posiłków, -kosze na śmieci, -kosz na odpadki gastronomiczny. Część 7: Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego: Część ta obejmuje zakup, dostawę i montaż następujących elementów: -laptop, -komputery stacjonarne, -motory ciekłokrystaliczne, -UPS przeznaczony do serwera, -UPS przeznaczony do komputerów stacjonarnych, -serwer, -serwer NAS, -switch, -switch POE, -pakiet biurowy, -program antywirusowy, -oprogramowanie do serwera, -Acces Point, -firewall. 2. Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne/ materiały/znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.14.13.00 - Szafy 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.19.00.00 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne 39.19.10.00 - Okładziny ścienne na bazie papieru lub tektury 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STUDIO IDO Magdalena Kowalska ul. Młyńska 6, ul. Młyńska 6, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172524,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218767,80

  • Oferta z najniższą ceną: 218767,80 / Oferta z najwyższą ceną: 293000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego systemowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAKS Sp. z o.o. ul. Kaczyniec 30, ul. Kaczyniec 30, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 241000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 302345,07

  • Oferta z najniższą ceną: 302345,07 / Oferta z najwyższą ceną: 349998,96

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zakup, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia rehabilitacyjnego, wyposażenia sali integracji sensorycznej, wyposażenia sali terapii światłem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BardoMed Sp. z o.o. ul. Konecznego 6/66, ul. Konecznego 6/66, 31-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80652,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 99000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100773,30

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu RTV i AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CYFROWA S.A., ul. Piotrkowska 270/208, 90-361 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26247,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33385,56

  • Oferta z najniższą ceną: 33385,56 / Oferta z najwyższą ceną: 36321,90

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Wykonanie, dostawa i montaż wydruków wielkoformatowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A5 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., ul. Portowa 16L, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21104,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25859,52

  • Oferta z najniższą ceną: 25859,52 / Oferta z najwyższą ceną: 60386,85

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi elektryczne i Informatyczne ROKO S.C., ul. Jarzębinowa 9, 44-207 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82299,00

  • Oferta z najniższą ceną: 82299,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82299,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.