eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-05

Ogłoszenie nr 3196 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.

Płońsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 349973-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, REGON 130380186 Naczelnik Wydziału Ogólno-Administracyjnego i Promocji, Anna Goliasz - tel. 23/662 77 64÷66 wew.146,, 2. Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul .Płocka 101, 09-100 Płońsk, REGON 130382558 Dyrektor Marcin Piechocki - tel.23/662 20 44,, 3. Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica, ul. H. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, REGON 000198829, Dyrektor Marzanna Szacherska- tel. 23/ 662 29 87,, 4. Zespół Szkół Nr 2 im. L. Rutkowskiego, ul. ZWM 10, 09-100 Płońsk, REGON 000861707 Dyrektor Wiesława Junczak- 23/ 662 33 77,, 5. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11 A, 09-100 Płońsk, REGON 365166960, Dyrektor Jacek Kostrzewa- tel.23/ 662 46 88,, 6. Zespół Szkół w Raciążu, ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż, REGON 000201106, Dyrektor Alicja Mazurowska - 23/ 679 10 31,, 7. Centrum Kształcenia Praktycznego w Płońsku, ul.H. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, REGON 130377480, Dyrektor Włodzimierz Pająk - tel. 23/ 662 32 50,, 8. Zespół Szkół w Czerwińsku n/ Wisłą, ul. Wł. Jagiełły 24, 09-150 Czerwińsk n/Wisłą, REGON 130921914, P.O. Dyrektor Renata Kozakiewicz - tel.24 / 231 51 87,, 9. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, REGON 130433310, Dyrektor Eugeniusz Demianiuk- tel.23/662 78 01,, 10. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku, ul Płocka 56, 09-100 Płońsk, REGON 130458669, Dyrektor Ryszard Buczyński- tel. 23/662 21 45, 11. Dom Dziecka im. J. Korczaka, ul. Wolności 8/10, 09-100 Płońsk, REGON 000230355 Dyrektor Mirosław Korcz - tel. 23/ 662 25 83,, 12. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu, Joniec 50, 09-131 Joniec, REGON 000970856,Dyrektor Jerzy Michalak- tel. 23/ 661 60 31,, 13. Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto, REGON 130924663, Dyrektor Agnieszka Klimczewska- tel.23/ 661 44 91

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płoński, krajowy numer identyfikacyjny 13037771200000, ul. ul. Płocka  39, 09100   Płońsk, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 023 6627764(66), faks 236 623 816, e-mail urzad@powiat-plonski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-plonski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Starostwo Powiatowe w Płońsku i jednostki organizacyjne powiatu zobowiązane są do wspólnego przygotowania i przeprowadzenia postępowania. Za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia odpowiada Wydział Rozwoju Gospodarczego i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Płońsku.Jednostki Zamawiające ponoszą odpowiedzialność za realizację umowy i jej rozliczenie finansowe,stosownie do zakresu podmiotowego i przedmiotowego właściwego dla danej jednostki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego w okresie 24 miesięcy tj. od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. Zamówieniem niniejszym objęte są: 1) Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk , 2) Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul. Płocka 101, 09-100 Płońsk, 3) Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, 4) Zespół Szkół Nr 2 im. Leona Rutkowskiego, ul. Związku Walki Młodych 10, 09-100 Płońsk, 5) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11/A , 09-100 Płońsk, 6) Zespół Szkół w Raciążu ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż, 7) Centrum Kształcenia Praktycznego w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, 8) Zespół Szkół w Czerwińsku nad Wisła, ul. Władysława Jagiełły 24, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, 9) Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, 10) Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk, 11) Dom Dziecka im. Janusza Korczaka w Płońsku, ul. Wolności 8 m 10, 09-100 Płońsk, 12) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu, Joniec 50, 09-131 Joniec, 13) Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto, 2. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej dla ww. Odbiorców objętych zamówieniem wraz z danymi technicznymi przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia ( Załączniki Nr 1 i Nr 2 do SIWZ). 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. dla wszystkich Odbiorców łącznie wynosi: - grupa taryfowa Cxx - 1 898 602 kWh - grupa taryfowa Gxx- 400 766 kWh 4. Liczba punktów poboru energii elektrycznej objętych niniejszym zamówieniem łącznie wynosi 30. 5. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną nie musi odpowiadać jej rzeczywistemu zużyciu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia i nie stanowi ze strony każdego z Odbiorców zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Każdy z Odbiorców zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości dostaw energii, a Wykonawca jest zobowiązany do jej dostarczania w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem Odbiorcy. Odbiorca dopuszcza możliwość niewykorzystania planowanej ilości energii elektrycznej, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie finansowe lub prawne. Zwiększenie zaś faktycznego zapotrzebowania na energię w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami ze strony Odbiorcy, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii według ceny podanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 6. Ilość pobranej przez Odbiorcę energii ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układu/układów pomiarowo -rozliczeniowego/rozliczeniowych. 7. Ceny jednostkowe netto obowiązywać będą przez cały okres realizacji zamówienia i będą podlegały zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku akcyzowego (akcyzy) na energię elektryczną. Zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe netto obowiązywać będą również dla nowo przyłączonych obiektów do sieci elektroenergetycznej w okresie realizacji zamówienia. 8. Każdy z Odbiorców objętych zamówieniem posiada odrębną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. Umowy te z wyjątkiem Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku obowiązują na czas nieokreślony. W przypadku Powiatowego Urzędu Pracy umowa obowiązuje do dnia 31.12.2016 r. , w miesiącu grudniu 2016 r. zostanie ona przedłużona na czas nieokreślony. Umowa (wspólna dla wszystkich Odbiorców) na zakup energii elektrycznej obowiązuje do 31.12.2016 r. Sprzedawcą energii elektrycznej jest ENERGA-OBRÓT S.A. , Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk. 9. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla lokalizacji Zamawiającego tj. ENERGA -OPERATOR S.A, na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii do wszystkich Odbiorców objętych zamówieniem za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia OSD w imieniu każdego z Odbiorców zgłoszenia o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej, a w przypadku zmiany Sprzedawcy energii elektrycznej do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii elektrycznej stanowiącej przedmiot zamówienia. 12. Energia elektryczna stanowiąca przedmiot zamówienia musi spełniać parametry jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, a w przypadku zmiany przepisów z uwzględnieniem ewentualnych zmian. 13. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz zgodnie z obowiązującymi do niej aktami wykonawczymi. 14. W ramach przeprowadzonego postępowania każda z Jednostek ( Odbiorców) podpisze oddzielnie umowę na zakup energii elektrycznej z wyłonionym Wykonawcą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: zakup nergii elekrycznej dla Odbiorców zaliczonych do grupy taryfowej Cxx
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT486820.54
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BARTON ENERGIA SP. Z O.O.,  obsluga.klienta@bartonenergia.pl,  Janki, Al Krakowska 48,  05-090,  Raszyn,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 507923.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 507923.51
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 507923.51
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: zakup nergii elekrycznej dla Odbiorców zaliczonych do grupy taryfowej Gxx
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT106968.45
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BARTON ENERGIA SP. Z O.O.,  obsluga.klienta@bartonenergia.pl,  Janki, Al Krakowska 48,  05-090,  Raszyn,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107214.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107214.93
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107214.93
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.