To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-05
Ogłoszenie nr 3196 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.
Płońsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie
przetargu nieograniczonego na zakup energii elektrycznej na potrzeby
Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
Płońskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349973-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, REGON
130380186 Naczelnik Wydziału Ogólno-Administracyjnego i Promocji, Anna
Goliasz - tel. 23/662 77 64÷66 wew.146,,
2. Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul .Płocka 101, 09-100 Płońsk, REGON
130382558 Dyrektor Marcin Piechocki - tel.23/662 20 44,,
3. Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica, ul. H. Sienkiewicza 8, 09-100
Płońsk, REGON 000198829, Dyrektor Marzanna Szacherska- tel. 23/ 662 29 87,,
4. Zespół Szkół Nr 2 im. L. Rutkowskiego, ul. ZWM 10, 09-100 Płońsk,
REGON 000861707 Dyrektor Wiesława Junczak- 23/ 662 33 77,,
5. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11
A, 09-100 Płońsk, REGON 365166960, Dyrektor Jacek Kostrzewa- tel.23/ 662
46 88,,
6. Zespół Szkół w Raciążu, ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż, REGON
000201106, Dyrektor Alicja Mazurowska - 23/ 679 10 31,,
7. Centrum Kształcenia Praktycznego w Płońsku, ul.H. Sienkiewicza 8,
09-100 Płońsk, REGON 130377480, Dyrektor Włodzimierz Pająk - tel. 23/
662 32 50,,
8. Zespół Szkół w Czerwińsku n/ Wisłą, ul. Wł. Jagiełły 24, 09-150
Czerwińsk n/Wisłą, REGON 130921914, P.O. Dyrektor Renata Kozakiewicz -
tel.24 / 231 51 87,,
9. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, REGON
130433310, Dyrektor Eugeniusz Demianiuk- tel.23/662 78 01,,
10. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku, ul Płocka 56, 09-100
Płońsk, REGON 130458669, Dyrektor Ryszard Buczyński- tel. 23/662 21 45,
11. Dom Dziecka im. J. Korczaka, ul. Wolności 8/10, 09-100 Płońsk, REGON
000230355 Dyrektor Mirosław Korcz - tel. 23/ 662 25 83,,
12. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu, Joniec 50, 09-131
Joniec, REGON 000970856,Dyrektor Jerzy Michalak- tel. 23/ 661 60 31,,
13. Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe
Miasto, REGON 130924663, Dyrektor Agnieszka Klimczewska- tel.23/ 661 44 91
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płoński, krajowy numer identyfikacyjny
13037771200000, ul.
ul. Płocka
39,
09100
Płońsk, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
023 6627764(66), faks
236 623 816, e-mail
urzad@powiat-plonski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-plonski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Starostwo Powiatowe w Płońsku i jednostki organizacyjne powiatu zobowiązane są do wspólnego przygotowania i przeprowadzenia postępowania. Za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia odpowiada Wydział Rozwoju Gospodarczego i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Płońsku.Jednostki Zamawiające ponoszą odpowiedzialność za realizację umowy i jej rozliczenie finansowe,stosownie do zakresu podmiotowego i przedmiotowego właściwego dla danej jednostki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego w okresie 24 miesięcy tj. od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. Zamówieniem niniejszym objęte są: 1) Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk , 2) Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul. Płocka 101, 09-100 Płońsk, 3) Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, 4) Zespół Szkół Nr 2 im. Leona Rutkowskiego, ul. Związku Walki Młodych 10, 09-100 Płońsk, 5) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11/A , 09-100 Płońsk, 6) Zespół Szkół w Raciążu ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż, 7) Centrum Kształcenia Praktycznego w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, 8) Zespół Szkół w Czerwińsku nad Wisła, ul. Władysława Jagiełły 24, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, 9) Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, 10) Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk, 11) Dom Dziecka im. Janusza Korczaka w Płońsku, ul. Wolności 8 m 10, 09-100 Płońsk, 12) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu, Joniec 50, 09-131 Joniec, 13) Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto, 2. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej dla ww. Odbiorców objętych zamówieniem wraz z danymi technicznymi przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia ( Załączniki Nr 1 i Nr 2 do SIWZ). 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. dla wszystkich Odbiorców łącznie wynosi: - grupa taryfowa Cxx - 1 898 602 kWh - grupa taryfowa Gxx- 400 766 kWh 4. Liczba punktów poboru energii elektrycznej objętych niniejszym zamówieniem łącznie wynosi 30. 5. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną nie musi odpowiadać jej rzeczywistemu zużyciu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia i nie stanowi ze strony każdego z Odbiorców zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Każdy z Odbiorców zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości dostaw energii, a Wykonawca jest zobowiązany do jej dostarczania w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem Odbiorcy. Odbiorca dopuszcza możliwość niewykorzystania planowanej ilości energii elektrycznej, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie finansowe lub prawne. Zwiększenie zaś faktycznego zapotrzebowania na energię w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami ze strony Odbiorcy, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii według ceny podanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 6. Ilość pobranej przez Odbiorcę energii ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układu/układów pomiarowo -rozliczeniowego/rozliczeniowych. 7. Ceny jednostkowe netto obowiązywać będą przez cały okres realizacji zamówienia i będą podlegały zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku akcyzowego (akcyzy) na energię elektryczną. Zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe netto obowiązywać będą również dla nowo przyłączonych obiektów do sieci elektroenergetycznej w okresie realizacji zamówienia. 8. Każdy z Odbiorców objętych zamówieniem posiada odrębną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. Umowy te z wyjątkiem Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku obowiązują na czas nieokreślony. W przypadku Powiatowego Urzędu Pracy umowa obowiązuje do dnia 31.12.2016 r. , w miesiącu grudniu 2016 r. zostanie ona przedłużona na czas nieokreślony. Umowa (wspólna dla wszystkich Odbiorców) na zakup energii elektrycznej obowiązuje do 31.12.2016 r. Sprzedawcą energii elektrycznej jest ENERGA-OBRÓT S.A. , Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk. 9. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla lokalizacji Zamawiającego tj. ENERGA -OPERATOR S.A, na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii do wszystkich Odbiorców objętych zamówieniem za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia OSD w imieniu każdego z Odbiorców zgłoszenia o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej, a w przypadku zmiany Sprzedawcy energii elektrycznej do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii elektrycznej stanowiącej przedmiot zamówienia. 12. Energia elektryczna stanowiąca przedmiot zamówienia musi spełniać parametry jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, a w przypadku zmiany przepisów z uwzględnieniem ewentualnych zmian. 13. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz zgodnie z obowiązującymi do niej aktami wykonawczymi. 14. W ramach przeprowadzonego postępowania każda z Jednostek ( Odbiorców) podpisze oddzielnie umowę na zakup energii elektrycznej z wyłonionym Wykonawcą.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: zakup nergii elekrycznej dla Odbiorców zaliczonych do grupy taryfowej Cxx |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT486820.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 507923.51 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: zakup nergii elekrycznej dla Odbiorców zaliczonych do grupy taryfowej Gxx |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT106968.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 107214.93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Dostawa używanego mobilnego przesiewacza bębnowego do kompostu.
- Rozbiórka budynków w ramach zadań: Część I. Rozbiórka budynków przy ul. Wolności 18. Część II. Budowa obiektu użyteczności publicznej.
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.