eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Dostawa używanego mobilnego przesiewacza bębnowego do kompostu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa używanego mobilnego przesiewacza bębnowego do kompostu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130314574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 236624278

1.5.8.) Numer faksu: BRAK

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgk.plonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanego mobilnego przesiewacza bębnowego do kompostu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-371a025b-fd4b-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej e-Zamawiający, tj. Platformy Marketplanet OnePlace, pod adresem: https://pgkplonsk.eZamawiajacy.pl.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści swz. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „korespondencja”.
4. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf"-zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, oprócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
6. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.
7. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc, pdf.
8 .Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
9. Zgodnie z art. 63 ust. 2 uPzp ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzoną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres https://pgkplonsk.eZamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje na temat ochrony danych osobowych zawarte są w Rozdziale 27 swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 7/TP/SB/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa używanego mobilnego przesiewacza bębnowego do kompostu”.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.2.1. Wymiary transportowe:
1) Długość do 10 750 mm,
2) Szerokość do 2 400 mm,
3) Wysokość do 3 850 mm.
1.2.2. Silnik:
1) Moc 34 kW – 50 kW,
2) Max moment obrotowy 130 - 220 Nm,
3) Pojemność zbiornika paliwa ponad 200 dm3,
4) Zużycie paliwa ok. 5,5 l/h - 6 l/h,
5) Silnik wraz z całym osprzętem winien być umieszczony na konstrukcji ramowej z możliwością wysunięcia z maszyny. Dla ułatwienia dostępu do przestrzeni silnika - winien on być umieszczony na wysokości ok. 1,5 m od terenu.
1.2.3. Bęben przesiewacza:
1) Średnica 1 800 mm,
2) Długość 4 700 mm,
3) Preferowana przez zamawiającego wielkość oczka w bębnie przesiewacza 25 x 25 mm,
4) Grubość blachy sita min 6 mm,
5) Bęben winien być wyposażony w podwójny system prowadzenia materiału wewnątrz bębna min 6 mm,
6) Prędkość obrotowa 0-23 obr/min,
7) Element czyszczący - czyszczenie bębna za pomocą szczotki. Szczotka podnoszona i opuszczana hydraulicznie,
8) Napęd na bęben winien być przenoszony za pomocą przekładni bezcięgnowej. Napęd musi umożliwiać szybką wymianę bębna przesiewającego oraz winien gwarantować bezpoślizgową pracę bębna podczas przesiewania wilgotnego kompostu lub wilgotnej ziemi oraz zapewnić niski poziom hałasu,
9) Bęben musi być umieszczony na trudnościeralnych rolkach prowadzących.
1.2.4. Komora zasypowa:
1) Objętość od 4 m3 do 5 m3,
2) Długość do 3 500 mm,
3) Wysokość do 2 760 mm,
4) Szerokość do 2 000 mm,
5) Szerokość taśmy 1 000 mm,
6) Wymagane jest mechaniczne prowadzenie taśmy wewnątrz komory zasypowej,
7) Napęd: silnik hydrauliczny z przekładnią przeciążeniową,
8) Urządzenie musi być wyposażone w kontrolę przeciążeniową pracy bębna tj. przy zbyt dużej ilości wprowadzonego materiału do bębna przesiewającego winien automatycznie wyłączać się napęd wprowadzenia, a następnie powodować automatyczne załączenie napędu wprowadzenia.
1.2.5. Przenośniki:
1) Wymaga się, żeby urządzenie było wyposażone w dwa przenośniki do transportu przesianego materiału dla frakcji podsitowej - przenośnik boczny oraz dla frakcji nadsitowej - przenośnik tylny,
2) Długość: tylny ~ 3 000 – 5 000 mm,
3) Długość: boczny ~ 5 000 mm,
4) Szerokość: tylny ~800 mm,
5) Szerokość: boczny ~800 mm,
6) Prędkość pasa przenoszącego - tylny ~0.9 m/s,
7) Prędkość pasa przenoszącego - boczny ~2.9 m/s.
1.2.6. Wyposażenie i wymagania.
1) Wymaga się, żeby maszyna była wyposażona w regulację parametrów pracy poprzez zmianę prędkości obrotowej i zmianę kąta pochylenia maszyny,
2) Wymagane jest wyposażenie podzespołów sita w układ centralnych listew smarowniczych,
3) Instalowanie maszyny - na przyczepie dwuosiowej,
4) Przyczepa winna być wyposażona w zaczep kulowy do łatwego przemieszczania maszyny po placu kompostowym za pomocą ładowarki oraz zaczep przelotowy średnicy 50 mm do przeciągania maszyny po drogach publicznych za pomocą np. hakowca,
5) Maszyna winna być wyposażona w system szybkiej wymiany bębna przesiewającego. Konstrukcja winna umożliwić wymianę sita w czasie nie dłuższym niż 20 min.
6) Dokumentacja techniczna maszyny, instrukcja obsługi.
1.2.7. Wymagania dodatkowe:
Przedmiot zamówienia:
1) Musi być kompletny, sprawny technicznie i użytkowo,
2) Nie może mieć uszkodzeń oprzyrządowania w stopniu uniemożliwiającym prawidłową eksploatację,
3) Nie może mieć znacznych oznak korozji, nadmiernych luzów, przecieków oleju i płynów eksploatacyjnych,
4) Musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania urządzenia z produkcji jednostkowej, prototypu i takiego urządzenia z produkcji seryjnej, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełniania wymagań określonych niniejszą swz,
5) Powinien stanowić własność wykonawcy,
6) Powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych,
7) Nie mogą mieć do niego prawa osoby trzecie i nie może być przedmiotem żadnego postępowania w tym egzekucyjnego i zabezpieczającego.
1.2.8. Szkolenie pracowników:
1) W ramach dostawy wykonawca przeszkoli pracowników zamawiającego w zakresie bezpiecznej obsługi, konserwacji i eksploatacji urządzenia,
2) Szkolenie wskazanych przez zamawiającego pracowników odbędzie się w dniu dostawy urządzenia do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Poświętnem ul. Pułtuska 5, 09-100 gmina wiejska Płońsk.
1.2.9. Badanie zgodności przedmiotu zamówienia z treścią swz i złożoną ofertą:
1) Przed dokonaniem wyboru oferty najkorzystniejszej, komisja powołana przez zamawiającego sprawdzi zgodność parametrów technicznych i eksploatacyjnych z warunkami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia oraz w złożonej ofercie,
2) Członkowie komisji dokonają oględzin i sprawdzenia urządzenia w siedzibie wykonawcy.
3) W przypadku stwierdzenia, że przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań określonych przez zamawiającego oraz w złożonej ofercie, zostanie ona odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5

4.2.6.) Główny kod CPV: 43411000-7 - Maszyny sortujące i przesiewające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego poniżej:
Co – oznaczenie kryterium
Co = (Cmin : Cx) x 100 pkt
gdzie
Co - liczba pkt, jaką może uzyskać oferta badana
Comin - najniższa cena ofertowa brutto
Cox - cena ofertowa brutto ocenianej oferty
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w swz, wykonawca nie będzie podlegać wykluczeniu z postępowania oraz oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
5. Do celów porównania ofert w zakresie kryterium „Cena ofertowa brutto” brana będzie pod uwagę całkowita wartość brutto zamówienia, z zastrzeżeniem, że:
1) jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
2) W ofercie, o której mowa w pkt 1. Wykonawca ma obowiązek:
3) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
4) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego,
5) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
6) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
6. W przypadku złożenia oferty przez podmiot zagraniczny z państw trzecich, Zamawiający doliczy do ceny ofertowej Wykonawcy różnicę w kwocie należnego podatku VAT, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy oraz cło.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie są wymagane.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie są wymagane.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie są wymagane.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania złożonego wraz z ofertą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania, którego dotyczy i zakresu umocowania pełnomocnika.
3. Podpisy na pełnomocnictwie muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Podpis i poświadczenie za zgodność z oryginałem złożone muszą być za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub osobistego.
4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy członek konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej) składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 specustawy. W tym celu każdy z członków konsorcjum/ wspólnik spółki cywilnej samodzielnie wypełnia oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia.
5. Wszelkie oświadczenia lub dokumenty sporządzone zgodnie z swz składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Podpis i poświadczenie za zgodność z oryginałem muszą być złożone za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub osobistego.
7. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pgkplonsk.eZamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.