eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Dostawa sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych związanych z przeprowadzeniem zajęć w ramach projektu Krok ku samodzielności realizowanego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. H. Sienkiewicza w Świdniku w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapit

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-04

Świdnik: Dostawa sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych związanych z przeprowadzeniem zajęć w ramach projektu Krok ku samodzielności realizowanego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. H. Sienkiewicza w Świdniku w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapit
Numer ogłoszenia: 319144 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy , ul. Cypriana Kamila Norwida 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 0-81 468 89 79, faks 0-81 468 89 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw.marsoft.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Powiatu Świdnickiego w Świdniku..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych związanych z przeprowadzeniem zajęć w ramach projektu Krok ku samodzielności realizowanego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. H. Sienkiewicza w Świdniku w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapit.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych związanych z przeprowadzeniem zajęć w ramach projektu Krok ku samodzielności. Przedmiot został podzielony na 2 części przy czym częśc 1 obejmuje pomoce i sprzet do zajęć z komunikacji alternatywnej, terapi polisensorycznej, zajęć wyrównawczo-dydaktycznyych oraz doradztwa a część 2 dotyczy zajęć arteterapii i wyposażenia pracowni ceramicznej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdej części - załącznik Nr 3.1 i 3.2 SIWZ. Część nr 1 ZAMÓWIENIA : A Sprzęt, pomoce i materiały do zajęć specjalistycznych B Sprzęt, pomoce i materiały do zajęć wyrównawczo-rozwijających C Pomoce i materiały do zajęć z doradztwa zawodowego Część nr 2 ZAMÓWIENIA : D Sprzęt, pomoce i materiały do wyposażenia pracowni ceramicznej (cena towaru, dostawy i zamontowania ) 4.1.Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru na własny koszt i ryzyko do miejsca dostawy, jego rozładowania i wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dostawca musi być obecny przy sprawdzaniu odbieranego towaru pod kątem zgodności ze specyfikacją. 4.2.Wyceniając ofertę należy uwzględnić wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Dostawcy niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością i zgodnie z najwyższymi standardami, w tym również: koszty transportu (załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego i pomoc przy sprawdzaniu i wskazywaniu właściwych artykułów). 4.3.Dostawa musi być zrealizowana w ciągu od daty zawarcia umowy do 27.10.2011r. Potwierdzeniem zrealizowania zamówienia będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Dostawcy. 4.4.Dostarczony sprzęt, materiały dydaktyczne i edukacyjne muszą być kompletne z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć. 4.5.Dostawca wraz z urządzeniami przekaże Zamawiającemu stosowne karty gwarancyjne. W przypadku ich braku podstawę roszczeń gwarancyjnych stanowić będzie faktura VAT. 4.6.Jeżeli w szczegółowych wykazach pomocy dydaktycznych i wyposażenia , wskazano że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. 4.7.Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy dostarczany był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. 4.8.Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia, wraz z określeniem wymagań, jakie muszą spełniać oferowane urządzenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu większej ilości tego samego rodzaju zamówień niż przewidywana w zamówieniu podstawowym jednakże nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm./.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.20.00-5, 37.44.29.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków wymaganych zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków wymaganych zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków wymaganych zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków wymaganych zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków wymaganych zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

i na następujących warunkach: 1) Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy nie mogą naruszać art. 144 ustawy. 2) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku Vat, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze zmienionej stawki VAT ,obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosw.marsoft.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku, ul. Norwida 4, 21-040 Świdnik, biuro projektu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 14:45, miejsce: Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku, ul. Norwida 4, 21-040 Świdnik, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Krok ku samodzielności. Projekt realizowany przez Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku w ramach umowy nr 691.POKL.09.01.02-06-220/11-00 z dnia 31.08.2011 r. w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Na część 1 zamówinie składa się: A Sprzęt, pomoce i materiały do zajęć specjalistycznych , B Sprzęt, pomoce i materiały do zajęć wyrównawczo-rozwijających, C Pomoce i materiały do zajęć z doradztwa zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1.Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru na własny koszt i ryzyko do miejsca dostawy, jego rozładowania i wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dostawca musi być obecny przy sprawdzaniu odbieranego towaru pod kątem zgodności ze specyfikacją. 4.2.Wyceniając ofertę należy uwzględnić wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Dostawcy niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością i zgodnie z najwyższymi standardami, w tym również: koszty transportu (załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego i pomoc przy sprawdzaniu i wskazywaniu właściwych artykułów). 4.3.Dostawa musi być zrealizowana w ciągu od daty zawarcia umowy do 27.10.2011r. Potwierdzeniem zrealizowania zamówienia będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Dostawcy. 4.4. Dostarczony sprzęt, materiały dydaktyczne i edukacyjne muszą być kompletne z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć. 4.5.Dostawca wraz z urządzeniami przekaże Zamawiającemu stosowne karty gwarancyjne. W przypadku ich braku podstawę roszczeń gwarancyjnych stanowić będzie faktura VAT. 4.6.Jeżeli w szczegółowych wykazach pomocy dydaktycznych i wyposażenia , wskazano że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. 4.7.Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy dostarczany był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. 4.8.Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia, wraz z określeniem wymagań, jakie muszą spełniać oferowane urządzenia stanowi Załącznik nr 3.1 i 3.2 do SIWZ - Formularz cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.20.00-5, 37.44.29.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: D Sprzęt, pomoce i materiały do wyposażenia pracowni ceramicznej (cena towaru, dostawy i montażu pieca ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1.Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru na własny koszt i ryzyko do miejsca dostawy, jego rozładowania i wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dostawca musi być obecny przy sprawdzaniu odbieranego towaru pod kątem zgodności ze specyfikacją. 4.2.Wyceniając ofertę należy uwzględnić wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Dostawcy niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością i zgodnie z najwyższymi standardami, w tym również: koszty transportu (załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego i pomoc przy sprawdzaniu i wskazywaniu właściwych artykułów). 4.3.Dostawa musi być zrealizowana w ciągu od daty zawarcia umowy do 27.10.2011r. Potwierdzeniem zrealizowania zamówienia będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Dostawcy. 4.4. Dostarczony sprzęt, materiały dydaktyczne i edukacyjne muszą być kompletne z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć. 4.5Dostawca wraz z urządzeniami przekaże Zamawiającemu stosowne karty gwarancyjne. W przypadku ich braku podstawę roszczeń gwarancyjnych stanowić będzie faktura VAT. 4.6.Jeżeli w szczegółowych wykazach pomocy dydaktycznych i wyposażenia , wskazano że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. 4.7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy dostarczany był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. 4.8.Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia, wraz z określeniem wymagań, jakie muszą spełniać oferowane urządzenia stanowi Załącznik nr 3.1 i 3.2 do SIWZ - Formularz cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.