eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I HIGIENY W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI W KOLE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Koło: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I HIGIENY W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI W KOLE
Numer ogłoszenia: 319124 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290418 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I HIGIENY W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI W KOLE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole. 1) Prace porządkowe w pływalni muszą odbywać się w systemie trzyzmianowym, od poniedziałku do niedzieli - 7 dni w tygodniu. 2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje sprzątania pomieszczeń: kręgielni i pomieszczeń pomocniczych dzierżawionych przez firmy zewnętrzne od Gminy Miejskiej Koło. 3) Zestawienie pomieszczeń i powierzchni objętych usługą sprzątania oraz ich usytuowanie obrazujące załącznik do niniejszej SIWZ oznaczony jako (rys. 1). 4) Ze względu na specyfikę sprzątania Pływalnia w Kole została podzielona na strefy: a) STREFA I - hala basenowa: niecki basenowe, zjeżdżalnia, basen hamowny, whirlpoole, brodzik, plażę, pomieszczenie ratowników, trybuny, balustrady, szklane fasady, schody na zjeżdżalnię, magazyn sprzętu sportowo - rekreacyjnego. b) STREFA II - szatnie, prysznice, przebieralnie, toalety. c) STREFA III - saunarium (odnowa biologiczna). d) STREFA IV - hol, kasy, biura, klatki schodowe, okna i przeszklenia w całym budynku. e) STREFA V - fitness - rehabilitacja. f) STREFA VI - podbasenie i teren przed wejściem głównym. 5) Przedmiot zamówienia obejmuje czyszczenie, mycie, i konserwację niecek basenowych, zjeżdżalni wewnętrznej, innych urządzeń znajdujących się w hali basenowej, czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń fitness i rehabilitacji, mycie przeszkleń wewnętrznych i zewnętrznych, mycie okien, sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, magazynów i podbasenia, dezynfekcja ścian, podłóg i przybasenia, sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła w płynie. Sprzątanie musi odbywać się z użyciem profesjonalnych środków, których spis oraz karty charakterystyki zostaną przedłożone Kierownikowi Krytej Pływalni . Wybrany Wykonawca zakupi środki czystości oraz przedstawi Zamawiającemu plany pracy poszczególnych zmian z uwzględnieniem używanych środków oraz ich stężenia. 6) Sprzątanie winno odbywać się następująco: a) dla serwisu dziennego w godz. 06.00 - 14.00 - minimum 2 osoby, b) dla serwisu popołudniowego w godz. 14.00 - 22.00 - minimum 3 osoby, c) dla serwisu nocnego w godz. 22.00 - 06.00 - minimum 4 osoby. W przypadku nieprawidłowego realizowania usługi liczba osób musi zostać odpowiednio zwiększona. Absencja personelu Wykonawcy nie może mieć wpływu na wskazaną powyżej minimalną obsadę personelu dla wymienionych trzech serwisów. 7) Usługa będzie wykonywana w ciągu całego tygodnia na bieżąco, w taki sposób aby nie zakłócała funkcjonowania pływalni oraz nie zagrażała bezpieczeństwu użytkowników. 8) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia swoim pracownikom środków ochrony osobistej przewidzianych odrębnymi przepisami. 9) Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pracowników w estetyczną jednolitą odzież ochronną dostosowana do środowiska pracy z napisem serwis porządkowy z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu oraz obuwie przeznaczone wyłącznie do pracy na hali basenowej z zakazem wychodzenia na zewnątrz obiektu w tym obuwiu. 10) Osoby wykonujące prace w hali basenowej, w każdym przypadku pod nieobecność ratownika, obowiązuje bezwzględny nakaz stosowania w trakcie prac kamizelek asekuracyjnych. Odpowiedzialność za ewentualne wypadki, jakim mogą ulec osoby nie przestrzegające niniejszego nakazu, ponosi Wykonawca. 11) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia zatrudnionych przez siebie pracowników przed przystąpieniem do pracy - zarówno w zakresie organizacji pracy, bhp, technologii, obsługi maszyn i urządzeń oraz stosowania środków (w tym chemicznych) służących wykonywaniu usługi oraz pracownicy muszą posiadać aktualną książeczkę lub zaświadczenie dla celów sanitarno- epidemiologicznych. Wykonawca przedłoży stosowny dokument potwierdzający przeszkolenie zatrudnionego przez siebie personelu w powyższym zakresie. Wyżej wymienione szkolenie Wykonawca przeprowadzi na swój koszt i swoim staraniem. 12) Przed podpisaniem umowy Wykonawca ma obowiązek przedłożenia Zamawiającemu imiennej listy pracowników przewidzianych do realizacji zadania - wzór druku stanowi załącznik do SIWZ. 13) Szczegółowy harmonogram oraz zakres prac z podziałem na strefy, o których mowa w pkt. 4) określa Załącznik do Umowy pod nazwą - Zakres i harmonogram wykonywanych czynności w ramach świadczenia usługi Kompleksowego utrzymania czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole. 14) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt i swoim staraniem, personelu, sprzętu oraz środków czystości w ilości wystarczającej do prawidłowej, płynnej realizacji usługi ( na poziomie nie niższym niż ten opisany w SIWZ). Awarie i naprawy sprzętu, problemy kadrowe i inne Wykonawcy nie mogą mieć wpływu na realizację zamówienia. Środki czystości, w tym worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie oraz urządzenia i przybory do sprzątania dostarcza Wykonawca i winny być one na bieżąco uzupełniane przez niego. 15) Środki stosowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, powinny być: a) dopuszczone do obrotu handlowego i stosowane w obiektach, jak ten objęty niniejszym zamówieniem tj. pływalnie, aqua parki, baseny (środki chemiczne muszą posiadać atest PZH), b) właściwe dla danego rodzaju materiału urządzeń basenowych i występujących powierzchni, c) dostosowane do poszczególnych funkcji obiektu ( np. basen, sauna, szatnie, sanitariaty, hol). 16) Inne wymagania odnośnie środków stosowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia: a) do sprzątania powierzchni okołobasenowych i niecek basenowych a szczególnie na styku lustra ze ścianami niecek basenowych, należy stosować odpowiednie środki czyszczące, b) wszystkie środki stosowane do mycia i dezynfekcji muszą, posiadać karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (MSDS) zgodnie z rozporządzeniem unijnym Reach, c) rodzaj środków stosowanych do mycia i dezynfekcji posadzek pokrytych płytkami ceramicznymi Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym, d) zamawiający w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo do nakazania Wykonawcy zmiany używanych przez niego środków czyszczących, e) należy na przemian stosować dezynfekcję roztworem kwaśnym i zasadowym. 17) Jako podstawowe środki stosowane do mycia i dezynfekcji Zamawiający wskazuje: Charakterystyka środków chemicznych a) Środek przeciwdziałający powstawania osadów i kamienia do dezynfekcji powierzchni podłóg i ścian pokrytych płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach basenowych, natrysków, łazienek, sanitariatów, saun. b) Środek do czyszczenia niecek basenowych ze stali szlachetnej, wanien z hydromasażem ich otoczenia oraz do zmywania zabrudzeń ścianek niecek nad lustrem wody. c) Środek czyszczący, odkażający, niepieniący używany wokół basenów oraz do czyszczenia urządzeń sanitarnych. d) Skondensowany środek czyszczący do sanitariatów e) Środek czyszczący do mycia powierzchni ze stali nierdzewnej, porcelany, szkła, armatury chromowej i emalii kwasoodpornej. f) Środek przeciwko algom, bakteriom i grzybom niewymagający wspomagania chloru - koncentrat środka zawierającego aminy czwartorzędne. g) Preparat do utrzymania czystości w saunarium z dodatkiem środka bakteriobójczego. h) Środek niskopieniący, antypoślizgowy, dezynfekujący do maszyn czyszczących. i) Preparat do utrzymania czystości i dezynfekcji powierzchni z płyty MDF i HPL. j) Środki czyszcząco - konserwujące powierzchnie aluminiowe lakierowane proszkowo. k) Preparat do utrzymania czystości wykładziny dywanowej. l) Preparat czyszcząco - konserwujący, antypoślizgowy do powierzchni poliuretanowej (sportowej). 18) Zamawiający wymaga, aby środki czystości dostarczone przez Wykonawcę na bieżąco jako wyposażenie toalet, spełniały poniższe wymagania: a) papier toaletowy, celulozowy, dwuwarstwowy, dzielony na listki (z perforacją), ilość listków w rolce musi odpowiadać wymiarom zainstalowanych 14 pojemników w toaletach, b) ręczniki papierowe do rąk składane typu ZZ, celulozowe o wymiarach, odpowiadających zainstalowanych 35 pojemnikom w łazienkach, toaletach i pomieszczeniach socjalnych, c) mydło w płynie (57 pojemników 1l) i do dezynfekcji (3 pojemniki 0,75l) dobrej jakości, dobrze rozprowadzające się na dłoniach. 19) Informacje dodatkowe o budynku i wyposażeniu. Budynek murowany z konstrukcjami żelbetonowymi zawierający: a) basen sportowy o długości 25m x12,5m - 6 torów (niecka stalowa), b) basen rekreacyjny o nieregularnej powierzchni z atrakcjami wodnymi (niecka stalowa), c) brodzik dla dzieci o nieregularnej powierzchni (niecka stalowa), d) 1 zjeżdżalnia typu rurowego o długości 60m (barwiona żywica poliestrowa), e) 2 wirpoole (niecki stalowe), f) fontanna pingwin wykonana z barwionej żywicy poliestrowej, g) 2 sauny: sucha - obudowa ścian i sufitu z drewna z izolacja termiczną, drzwi zewnętrzne szklane, wbudowane ławki drewniane; łaźnia parowa - obudowa ścian i podłogi mozaiką ceramiczną z izolacja termiczną, drzwi zewnętrzne szklane, wbudowane ławki obłożone mozaika ceramiczną; w części wypoczynkowej 4 leżaki oraz natryski obłożone mozaiką ceramiczną, h) widownia: siedziska kubełkowe z tworzywa sztucznego - 92 szt. oraz balustrada (szkło bezpieczne i stal nierdzewna), i) 5 przebieralni: 150 szt. szafek typu L2 z płyty laminowanej HPL zamykane na zamek elektroniczny i 20 szafek typu L2 z płyty laminowanej HPL zamykane na zamek mechaniczny. j) salka fitness: podłoga - przyrządy sportowe i gimnastyczne (czyści zamawiający). 20) Wszelkie zauważone nieprawidłowości dotyczące stanu poszczególnych pomieszczeń, wyposażenia w tym urządzeń, umeblowania budynku, Wykonawca będzie zgłaszał Zamawiającemu poprzez odnotowanie w zeszycie złożonym u wyznaczonego pracownika Zamawiającego, który będzie pełnił rolę Koordynatora w zakresie wykonywanych usług. 21) Rodzaj, jakość i wydajność sprzętu musi gwarantować prawidłową i płynną realizację przedmiotu umowy. Awarie i naprawy sprzętu nie mogą wpływać na jakość świadczonych usług. 22) Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisy BHP i ppoż, przepisy dotyczące ochrony środowiska, normy sanitarne oraz zalecenia Zamawiającego, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji umowy, nie naruszając Regulaminu Krytej Pływalni w Kole. 23) Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania swoich pracowników z ustalonymi zasadami wykonywania umowy i obowiązującymi przepisami. 24) Wykonawca zobowiązany będzie do sprawowania bieżącego nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi do wykonywania umowy. 25) Opakowania i odpady po zużytych środkach służących wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca - jako wytwórca tego odpadu - usunie i zagospodaruje własnym staraniem i na własny koszt. 26) Przy usuwaniu odpadów zebranych w obiekcie, Wykonawca ma obowiązek ich segregowania, zgodnie z systemem zbierania odpadów obowiązujących w obiekcie Zamawiającego oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 27) Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z obiektem Krytej Pływalni w Kole oraz wymogami producentów dotyczących zasad eksploatacji urządzeń i sprzętu znajdującego się na terenie Krytej Pływalni, co Zamawiający umożliwi Wykonawcy, od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do godz. 14.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym). 2. Kod wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 90.90.00.00-6 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania, Przedmiot dodatkowy: 90.91.00.00-9 usługi sprzątania, 90.92.00.00-2 usługi w zakresie odkażania urządzeń, 90.91.12.00-8 usługi sprzątania budynków, 90.91.13.00-9 usługi czyszczenia okien, 90.91.92.00-4 usługi sprzątania biur, 90.92.10.00-9 usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.92.00.00-2, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.92.00-4, 90.92.10.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A., ul. Klemensa Janickiego 20 B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 276000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 359775,00

  • Oferta z najniższą ceną: 359775,00 / Oferta z najwyższą ceną: 359775,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.