eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I HIGIENY W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI W KOLE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Koło: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I HIGIENY W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI W KOLE
Numer ogłoszenia: 290418 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło , ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I HIGIENY W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI W KOLE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole. 1) Prace porządkowe w pływalni muszą odbywać się w systemie trzyzmianowym, od poniedziałku do niedzieli - 7 dni w tygodniu. 2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje sprzątania pomieszczeń: kręgielni i pomieszczeń pomocniczych dzierżawionych przez firmy zewnętrzne od Gminy Miejskiej Koło. 3) Zestawienie pomieszczeń i powierzchni objętych usługą sprzątania oraz ich usytuowanie obrazujące załącznik do niniejszej SIWZ oznaczony jako (rys. 1). 4) Ze względu na specyfikę sprzątania Pływalnia w Kole została podzielona na strefy: a) STREFA I - hala basenowa: niecki basenowe, zjeżdżalnia, basen hamowny, whirlpoole, brodzik, plażę, pomieszczenie ratowników, trybuny, balustrady, szklane fasady, schody na zjeżdżalnię, magazyn sprzętu sportowo - rekreacyjnego. b) STREFA II - szatnie, prysznice, przebieralnie, toalety. c) STREFA III - saunarium (odnowa biologiczna). d) STREFA IV - hol, kasy, biura, klatki schodowe, okna i przeszklenia w całym budynku. e) STREFA V - fitness - rehabilitacja. f) STREFA VI - podbasenie i teren przed wejściem głównym. 5) Przedmiot zamówienia obejmuje czyszczenie, mycie, i konserwację niecek basenowych, zjeżdżalni wewnętrznej, innych urządzeń znajdujących się w hali basenowej, czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń fitness i rehabilitacji, mycie przeszkleń wewnętrznych i zewnętrznych, mycie okien, sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, magazynów i podbasenia, dezynfekcja ścian, podłóg i przybasenia, sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła w płynie. Sprzątanie musi odbywać się z użyciem profesjonalnych środków, których spis oraz karty charakterystyki zostaną przedłożone Kierownikowi Krytej Pływalni . Wybrany Wykonawca zakupi środki czystości oraz przedstawi Zamawiającemu plany pracy poszczególnych zmian z uwzględnieniem używanych środków oraz ich stężenia. 6) Sprzątanie winno odbywać się następująco: a) dla serwisu dziennego w godz. 06.00 - 14.00 - minimum 2 osoby, b) dla serwisu popołudniowego w godz. 14.00 - 22.00 - minimum 3 osoby, c) dla serwisu nocnego w godz. 22.00 - 06.00 - minimum 4 osoby. W przypadku nieprawidłowego realizowania usługi liczba osób musi zostać odpowiednio zwiększona. Absencja personelu Wykonawcy nie może mieć wpływu na wskazaną powyżej minimalną obsadę personelu dla wymienionych trzech serwisów. 7) Usługa będzie wykonywana w ciągu całego tygodnia na bieżąco, w taki sposób aby nie zakłócała funkcjonowania pływalni oraz nie zagrażała bezpieczeństwu użytkowników. 8) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia swoim pracownikom środków ochrony osobistej przewidzianych odrębnymi przepisami. 9) Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pracowników w estetyczną jednolitą odzież ochronną dostosowana do środowiska pracy z napisem serwis porządkowy z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu oraz obuwie przeznaczone wyłącznie do pracy na hali basenowej z zakazem wychodzenia na zewnątrz obiektu w tym obuwiu. 10) Osoby wykonujące prace w hali basenowej, w każdym przypadku pod nieobecność ratownika, obowiązuje bezwzględny nakaz stosowania w trakcie prac kamizelek asekuracyjnych. Odpowiedzialność za ewentualne wypadki, jakim mogą ulec osoby nie przestrzegające niniejszego nakazu, ponosi Wykonawca. 11) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia zatrudnionych przez siebie pracowników przed przystąpieniem do pracy - zarówno w zakresie organizacji pracy, bhp, technologii, obsługi maszyn i urządzeń oraz stosowania środków (w tym chemicznych) służących wykonywaniu usługi oraz pracownicy muszą posiadać aktualną książeczkę lub zaświadczenie dla celów sanitarno- epidemiologicznych. Wykonawca przedłoży stosowny dokument potwierdzający przeszkolenie zatrudnionego przez siebie personelu w powyższym zakresie. Wyżej wymienione szkolenie Wykonawca przeprowadzi na swój koszt i swoim staraniem. 12) Przed podpisaniem umowy Wykonawca ma obowiązek przedłożenia Zamawiającemu imiennej listy pracowników przewidzianych do realizacji zadania - wzór druku stanowi załącznik do SIWZ. 13) Szczegółowy harmonogram oraz zakres prac z podziałem na strefy, o których mowa w pkt. 4) określa Załącznik do Umowy pod nazwą - Zakres i harmonogram wykonywanych czynności w ramach świadczenia usługi Kompleksowego utrzymania czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole. 14) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt i swoim staraniem, personelu, sprzętu oraz środków czystości w ilości wystarczającej do prawidłowej, płynnej realizacji usługi ( na poziomie nie niższym niż ten opisany w SIWZ). Awarie i naprawy sprzętu, problemy kadrowe i inne Wykonawcy nie mogą mieć wpływu na realizację zamówienia. Środki czystości, w tym worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie oraz urządzenia i przybory do sprzątania dostarcza Wykonawca i winny być one na bieżąco uzupełniane przez niego. 15) Środki stosowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, powinny być: a) dopuszczone do obrotu handlowego i stosowane w obiektach, jak ten objęty niniejszym zamówieniem tj. pływalnie, aqua parki, baseny (środki chemiczne muszą posiadać atest PZH), b) właściwe dla danego rodzaju materiału urządzeń basenowych i występujących powierzchni, c) dostosowane do poszczególnych funkcji obiektu ( np. basen, sauna, szatnie, sanitariaty, hol). 16) Inne wymagania odnośnie środków stosowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia: a) do sprzątania powierzchni okołobasenowych i niecek basenowych a szczególnie na styku lustra ze ścianami niecek basenowych, należy stosować odpowiednie środki czyszczące, b) wszystkie środki stosowane do mycia i dezynfekcji muszą, posiadać karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (MSDS) zgodnie z rozporządzeniem unijnym Reach, c) rodzaj środków stosowanych do mycia i dezynfekcji posadzek pokrytych płytkami ceramicznymi Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym, d) zamawiający w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo do nakazania Wykonawcy zmiany używanych przez niego środków czyszczących, e) należy na przemian stosować dezynfekcję roztworem kwaśnym i zasadowym. 17) Jako podstawowe środki stosowane do mycia i dezynfekcji Zamawiający wskazuje: Charakterystyka środków chemicznych a) Środek przeciwdziałający powstawania osadów i kamienia do dezynfekcji powierzchni podłóg i ścian pokrytych płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach basenowych, natrysków, łazienek, sanitariatów, saun. b) Środek do czyszczenia niecek basenowych ze stali szlachetnej, wanien z hydromasażem ich otoczenia oraz do zmywania zabrudzeń ścianek niecek nad lustrem wody. c) Środek czyszczący, odkażający, niepieniący używany wokół basenów oraz do czyszczenia urządzeń sanitarnych. d) Skondensowany środek czyszczący do sanitariatów e) Środek czyszczący do mycia powierzchni ze stali nierdzewnej, porcelany, szkła, armatury chromowej i emalii kwasoodpornej. f) Środek przeciwko algom, bakteriom i grzybom niewymagający wspomagania chloru - koncentrat środka zawierającego aminy czwartorzędne. g) Preparat do utrzymania czystości w saunarium z dodatkiem środka bakteriobójczego. h) Środek niskopieniący, antypoślizgowy, dezynfekujący do maszyn czyszczących. i) Preparat do utrzymania czystości i dezynfekcji powierzchni z płyty MDF i HPL. j) Środki czyszcząco - konserwujące powierzchnie aluminiowe lakierowane proszkowo. k) Preparat do utrzymania czystości wykładziny dywanowej. l) Preparat czyszcząco - konserwujący, antypoślizgowy do powierzchni poliuretanowej (sportowej). 18) Zamawiający wymaga, aby środki czystości dostarczone przez Wykonawcę na bieżąco jako wyposażenie toalet, spełniały poniższe wymagania: a) papier toaletowy, celulozowy, dwuwarstwowy, dzielony na listki (z perforacją), ilość listków w rolce musi odpowiadać wymiarom zainstalowanych 14 pojemników w toaletach, b) ręczniki papierowe do rąk składane typu ZZ, celulozowe o wymiarach, odpowiadających zainstalowanych 35 pojemnikom w łazienkach, toaletach i pomieszczeniach socjalnych, c) mydło w płynie (57 pojemników 1l) i do dezynfekcji (3 pojemniki 0,75l) dobrej jakości, dobrze rozprowadzające się na dłoniach. 19) Informacje dodatkowe o budynku i wyposażeniu. Budynek murowany z konstrukcjami żelbetonowymi zawierający: a) basen sportowy o długości 25m x12,5m - 6 torów (niecka stalowa), b) basen rekreacyjny o nieregularnej powierzchni z atrakcjami wodnymi (niecka stalowa), c) brodzik dla dzieci o nieregularnej powierzchni (niecka stalowa), d) 1 zjeżdżalnia typu rurowego o długości 60m (barwiona żywica poliestrowa), e) 2 wirpoole (niecki stalowe), f) fontanna pingwin wykonana z barwionej żywicy poliestrowej, g) 2 sauny: sucha - obudowa ścian i sufitu z drewna z izolacja termiczną, drzwi zewnętrzne szklane, wbudowane ławki drewniane; łaźnia parowa - obudowa ścian i podłogi mozaiką ceramiczną z izolacja termiczną, drzwi zewnętrzne szklane, wbudowane ławki obłożone mozaika ceramiczną; w części wypoczynkowej 4 leżaki oraz natryski obłożone mozaiką ceramiczną, h) widownia: siedziska kubełkowe z tworzywa sztucznego - 92 szt. oraz balustrada (szkło bezpieczne i stal nierdzewna), i) 5 przebieralni: 150 szt. szafek typu L2 z płyty laminowanej HPL zamykane na zamek elektroniczny i 20 szafek typu L2 z płyty laminowanej HPL zamykane na zamek mechaniczny. j) salka fitness: podłoga - przyrządy sportowe i gimnastyczne (czyści zamawiający). 20) Wszelkie zauważone nieprawidłowości dotyczące stanu poszczególnych pomieszczeń, wyposażenia w tym urządzeń, umeblowania budynku, Wykonawca będzie zgłaszał Zamawiającemu poprzez odnotowanie w zeszycie złożonym u wyznaczonego pracownika Zamawiającego, który będzie pełnił rolę Koordynatora w zakresie wykonywanych usług. 21) Rodzaj, jakość i wydajność sprzętu musi gwarantować prawidłową i płynną realizację przedmiotu umowy. Awarie i naprawy sprzętu nie mogą wpływać na jakość świadczonych usług. 22) Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisy BHP i ppoż, przepisy dotyczące ochrony środowiska, normy sanitarne oraz zalecenia Zamawiającego, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji umowy, nie naruszając Regulaminu Krytej Pływalni w Kole. 23) Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania swoich pracowników z ustalonymi zasadami wykonywania umowy i obowiązującymi przepisami. 24) Wykonawca zobowiązany będzie do sprawowania bieżącego nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi do wykonywania umowy. 25) Opakowania i odpady po zużytych środkach służących wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca - jako wytwórca tego odpadu - usunie i zagospodaruje własnym staraniem i na własny koszt. 26) Przy usuwaniu odpadów zebranych w obiekcie, Wykonawca ma obowiązek ich segregowania, zgodnie z systemem zbierania odpadów obowiązujących w obiekcie Zamawiającego oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 27) Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z obiektem Krytej Pływalni w Kole oraz wymogami producentów dotyczących zasad eksploatacji urządzeń i sprzętu znajdującego się na terenie Krytej Pływalni, co Zamawiający umożliwi Wykonawcy, od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do godz. 14.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym). 2. Kod wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 90.90.00.00-6 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania, Przedmiot dodatkowy: 90.91.00.00-9 usługi sprzątania, 90.92.00.00-2 usługi w zakresie odkażania urządzeń, 90.91.12.00-8 usługi sprzątania budynków, 90.91.13.00-9 usługi czyszczenia okien, 90.91.92.00-4 usługi sprzątania biur, 90.92.10.00-9 usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.92.00.00-2, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.92.00-4, 90.92.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000,00zł (pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonywali co najmniej 2 usługi sprzątania basenów z których każda świadczona była w ramach jednej umowy w okresie co najmniej 12 miesięcy przy czym wartość łączna tych umów nie może być niższa, niż 200.000,00 zł brutto w ciągu roku, o łącznej powierzchni sprzątania co najmniej 2.000m2 rocznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje niżej wymienionym potencjałem technicznym: a) 2 maszynami szorująco - czyszczącymi z odpowiednimi nakładkami (w tym nakładką szczotkującą), b) 1 szorowarką do antypoślizgowych płytek gresowych, c) 1 odkurzaczem podwodnym (basenowy), d) 1 odkurzaczem do zbierania wody z podłogi, e) 1 pistoletem ciśnieniowym do dezynfekcji, f) 1 myjką ciśnieniową, g) 2 specjalistycznymi wózkami do sprzątania (wielofunkcyjnymi), h) 1 odkurzaczem piorąco - czyszczącym do podłóg z wykładzin dywanowych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuj minimum 9-cioma osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawcy wykażą iż są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 350.000,00 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane; 2) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane; 3) zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty, zgodnie z Załącznikiem Nr 5, jeżeli wykonawca będzie korzystał z zasobów innych podmiotów; 4) wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - na Załączniku Nr 6, jeżeli wykonawca będzie korzystał z podwykonawstwa. 6) Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem -wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług - ceny brutto, wartość brutto przedmiotu umowy ulegną zmianie odpowiednio do zmienionej stawki podatku od towarów i usług po uprzednim podpisaniu aneksu do niniejszej umowy; 2) w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, a zmiana ta polega dostosowaniu jej postanowień do zmienionych przepisów i realizacji celu umowy; 3) w przypadku realizacji decyzji, wytycznych, zaleceń itp. wydanych przez uprawnione organy, a zmiany te polegać będą na dostosowaniu postanowień umowy do wydanych decyzji, wytycznych, zaleceń, itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kole, Wydział Zamówień Publicznych, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Kole, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12, Sekretariat Burmistrza Miasta Koła, pok. nr 9 (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.