eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oporów › Dostawa wraz z instalacją systemu telewizji dozorowej i systemu sygnalizacji włamania i napadu w Muzeum Zamku w Oporowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-14

Oporów: Dostawa wraz z instalacją systemu telewizji dozorowej i systemu sygnalizacji włamania i napadu w Muzeum Zamku w Oporowie
Numer ogłoszenia: 316478 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Zamek w Oporowie , 99-322 Oporów, woj. łódzkie, tel. 0-24 28 59 122, faks 0-24 28 59 180.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją systemu telewizji dozorowej i systemu sygnalizacji włamania i napadu w Muzeum Zamku w Oporowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją systemu telewizji dozorowej i systemu sygnalizacji włamania i napadu w Muzeum Zamku w Oporowie. Szczegółowe wyszczególnienie urządzeń wchodzących w skład sytemu telewizji dozorowej i systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz ich parametrów technicznych znajduje w Załączniku Nr 8 do SIWZ - Wyszczególnienie urządzeń i ich parametry techniczne. 1.2 Szczegółowe opisy i zakresy dostawy systemów i ich instalacji znajdują się w: -dokumentacji technicznej systemu telewizji dozorowej- załącznik Nr 4a do SIWZ, -dokumentacji technicznej systemu sygnalizacji włamania i napadu- załącznik Nr 4b do SIWZ. 1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również: uruchomienie systemu telewizji dozorowej i systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z 14-dniową eksploatacją próbną, ponadto Wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić personel placówek w zakresie obsługi systemów oraz wyposażenie stanowisk w instrukcje do obsługi systemów w języku polskim. 1.4 Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne oraz winny odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia urządzeń wchodzących w skład systemu telewizji dozorowej i systemu sygnalizacji włamań i napadu 1.5 System sygnalizacji włamania i napadu zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa narodowego w sprawie zabezpieczenia zbiorów w muzeach przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym zniszczeniem lub utratą oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia normą musi odpowiadać klasie SA3 a urządzania wchodzące w skład systemu muszą posiadać certyfikaty klasy C lub wyższej. 1.6 Wymagany okres gwarancji na wykonane prace i dostarczane urządzenia wynosi minimum 36 miesięcy. 1.7 Do Wykonawcy należy zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych prac, uporządkowanie miejsca po ich zakończeniu oraz dokonanie niezbędnych uzgodnień z Zamawiającym do prawidłowej realizacji, zakończenia i odbioru prac. 1.8 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przekazania Dyrektorowi Muzeum - Zamek dokumentacji powykonawczej zainstalowanych systemów. 1.9 Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym ustali miejsce montażu urządzeń oraz dostosuje kolory urządzeń do miejsc ich montażu.. 1.10 Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu przygotowania oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne 32.32.31.00 - Kolorowe monitory wideo 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2000,00 PLN (dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1.1 Spełniający postanowienia art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.1.1.posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2.posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, iż a) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 dostawę wraz z instalacją odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. minimum dostawa wraz z instalacją systemu monitoringu wizyjnego lub systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiekcie muzealnym o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. b) posiadają personel odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia, minimum pracownik nadzorujący wykonanie zamówienia posiadający zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznych kursów dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed kradzieżą i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne i sakralne organizowany przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych. 1.1.3.wykonanie zamówienia tj Wykonawca składając ofertę, musi posiadać ubezpieczenie znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z charakterem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150000,00 zł 1.1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 1.2.Którzy spełnią warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki z pkt 5.1.2 lit. a) i b) oraz pkt 5.1.3 natomiast każdy z nich musi spełnić warunek z pkt 5.1.1 oraz pkt 5.1.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk Załącznik Nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną dostawę wraz z instalacją odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj minimum dostawa wraz z instalacją systemu monitoringu wizyjnego lub systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiekcie muzealnym o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto - druk Załącznik Nr 5 do SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, d) wykaz personelu do realizacji zamówienia - druk Załącznik Nr 6 do SIWZ - wraz z załączeniem zaświadczenia o ukończeniu specjalistycznych kursów dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed kradzieżą i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne i sakralne organizowanych przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych, e) kopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z charakterem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określono to w pkt. 5.1.3 SIWZ. Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 ustawy i ust. 2 pkt 1 - 4, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie składają oświadczenia i dokumenty z pkt. a), b) każdy z osobna, pozostałe oświadczenia i dokumenty łącznie (grupowo). 1.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1.2.1.zamiast dokumentu o których mowa w pkt 1.1 lit. b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 1.2.2.Dokument, o którym mowa w pkt. 1.2.1 powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. 1.2.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 1.2.2 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamekoporow.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum - Zamek w Oporowie Oporów 34 ;99-322 Oporów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii Muzeum - Zamku w Oporowie, Oporów 34;99-322-Oporów nie później niż do dnia 22.09.2009 r. do godz. 1100.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.