Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-24
Lądek: Prowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci w 5 oddziałach przedszkoli w Gminie Lądek w ramach projektu: Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość
Numer ogłoszenia: 315020 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek , ul. Rynek 26, 62-406 Lądek, woj. wielkopolskie, tel. 63 2763512, faks 63 2763512.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina-ladek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci w 5 oddziałach przedszkoli w Gminie Lądek w ramach projektu: Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się: Część 1. Prowadzenie zajęć dodatkowych z gimnastyki korekcyjnej: w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć Część 2. Prowadzenie zajęć muzyczno - rytmicznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć Część 3. Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć Cześć 4. Prowadzenie zajęć logopedycznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć Cześć 5. Prowadzenie zajęć psychologicznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć Czas realizacji zamówienia: rok szkolny 2012/2013 oraz 2013/2014. Każdy rodzaj zajęć (każda część) realizowany będzie codzienne w godzinach 13.00-14.00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca/ osoba prowadzące zajęcia posiada kwalifikacje do pracy w ramach nauczania początkowego lub edukacji wczesnoszkolnej zgodnie z właściwymi przepisami prawa oświatowego oraz posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć określonego rodzaju.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga by Wykonawca/ osoba prowadząca zajęcia posiadała wiedzę i doświadczenie związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca/ osoba prowadzące zajęcia posiada kwalifikacje do pracy w ramach nauczania początkowego lub edukacji wczesnoszkolnej zgodnie z właściwymi przepisami prawa oświatowego oraz posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć określonego rodzaju.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca nie posiada zaległości w płatnościach należności publiczno-prawnych (ZUS, US)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Propozycję programu zajęć obejmującą co najmniej: Tytuł zajęć; Cele zajęć/ cele kształcenia; Treści nauczania; Propozycję oceny postępu dzieci biorących udział w zajęciach; 1 przykładowy scenariusz zajęć.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Program zajęć - 30
- 3 - Doświadczenie - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina-ladek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego:
ul. Rynek 26; 62-406 Lądek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: ul. Rynek 26; 62-406 Lądek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć dodatkowych z gimnastyki korekcyjnej: w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć dodatkowych z gimnastyki korekcyjnej: w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Program - 30
- 3. Doświadczenie - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć muzyczno - rytmicznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć muzyczno - rytmicznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Program - 30
- 3. Doświadczenie - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Program - 30
- 3. Doświadczenie - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Program - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć psychologicznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć psychologicznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Program - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania intensywnych kursów języka angielskiego dla uczniów szkół podstawowych Gminy Lubenia .
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu "Rodzina-bądźmy jedną drużyną!" - wsparcie rodzin w Gminie Pełczyce
- Usługa wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia dzieci i młodzieży przybywających w pieczy zastępczej - korepetycje
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.