eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LądekProwadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci w 5 oddziałach przedszkoli w Gminie Lądek w ramach projektuDobre przedszkole - dobry start w przyszłość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Lądek: Prowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci w 5 oddziałach przedszkoli w Gminie Lądek w ramach projektu: Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość
Numer ogłoszenia: 315020 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek , ul. Rynek 26, 62-406 Lądek, woj. wielkopolskie, tel. 63 2763512, faks 63 2763512.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina-ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci w 5 oddziałach przedszkoli w Gminie Lądek w ramach projektu: Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się: Część 1. Prowadzenie zajęć dodatkowych z gimnastyki korekcyjnej: w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć Część 2. Prowadzenie zajęć muzyczno - rytmicznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć Część 3. Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć Cześć 4. Prowadzenie zajęć logopedycznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć Cześć 5. Prowadzenie zajęć psychologicznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć Czas realizacji zamówienia: rok szkolny 2012/2013 oraz 2013/2014. Każdy rodzaj zajęć (każda część) realizowany będzie codzienne w godzinach 13.00-14.00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca/ osoba prowadzące zajęcia posiada kwalifikacje do pracy w ramach nauczania początkowego lub edukacji wczesnoszkolnej zgodnie z właściwymi przepisami prawa oświatowego oraz posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć określonego rodzaju.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga by Wykonawca/ osoba prowadząca zajęcia posiadała wiedzę i doświadczenie związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca/ osoba prowadzące zajęcia posiada kwalifikacje do pracy w ramach nauczania początkowego lub edukacji wczesnoszkolnej zgodnie z właściwymi przepisami prawa oświatowego oraz posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć określonego rodzaju.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca nie posiada zaległości w płatnościach należności publiczno-prawnych (ZUS, US)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Propozycję programu zajęć obejmującą co najmniej: Tytuł zajęć; Cele zajęć/ cele kształcenia; Treści nauczania; Propozycję oceny postępu dzieci biorących udział w zajęciach; 1 przykładowy scenariusz zajęć.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Program zajęć - 30
  • 3 - Doświadczenie - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina-ladek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: ul. Rynek 26; 62-406 Lądek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: ul. Rynek 26; 62-406 Lądek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć dodatkowych z gimnastyki korekcyjnej: w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć dodatkowych z gimnastyki korekcyjnej: w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Program - 30
    • 3. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć muzyczno - rytmicznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć muzyczno - rytmicznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Program - 30
    • 3. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Program - 30
    • 3. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 30
    • 3. Program - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć psychologicznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć psychologicznych w roku 2012: ok. 160 h; w roku 2013: ok. 480 godzin; w roku 2014: ok. 320 godzin zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 30
    • 3. Program - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.