eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa sprzętu multimedialnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-28

Ogłoszenie nr 314554 - 2016 z dnia 2016-09-28 r.

Białystok: Dostawa sprzętu multimedialnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Zintegrowany system gospodarki odpadami dla aglomeracji białostockiej" współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infra-struktura i Środowisko 2007-2013.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 309166-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 5000147200000, ul. ul. Kombatantów  4, 15110   Białystok, państwo , woj. podlaskie, tel. 856 539 800, faks 856 539 800, e-mail
Adres strony internetowej (URL): ww.lechnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu multimedialnego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NZM.231.22.2016.KP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa sprzętu multimedialnego do Przedsiębiorstwa Usługowo - Handlowo - Produkcyjnego "LECH" Sp. z o.o. II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Ilość sprzętu, jaka zostanie zamówiona w ramach umowy: a) 8 szt. urządzeń typu beacon; b) 35 szt. okularów VR w zestawie ze smartfonem; c) 35 szt. słuchawek przewodowych, d) 1 szt. monitor interaktywny z wbudowanym komputerem; e) 4 szt. 10-portowych stacji ładujących USB (typ A) 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 i 3 do zaproszenia - Opisie Przedmiotu Zamówienia i wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT105600
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"Syriana Janna Fischer,  syriana@syriana.pl,  ul Porębskiego 28/17,  ,  Gdańsk,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 113788
Oferta z najniższą ceną/kosztem Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustwy Pzp  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm., zwanej dalej "ustawą Pzp") unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Dostawa sprzętu multimedialnego" nr ref. NZM.231.19.2016.KP. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu złożona została jedna oferta przez Wykonawcę "SYRIANA" Joanna Fischer ul. Porębskiego 27/17, 80-180 Gdańsk, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ jej treść nie odpowiadała treści SIWZ - zaoferowany przedmiot nie spełniał wymogów OPZ, a niezgodności tej nie można było usunąć w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. W związku z powyższym na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, który wskazuje, że "w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione." Wszystkie przesłanki, warunkujące udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki zostały spełnione, tj: 1. Postępowanie pn. "Dostawa sprzętu multimedialnego" nr ref. NZM.231.19.2016.KP prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego. 2. jedyna oferta, która została złożona w postępowaniu została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, tj. ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia. 3. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione: tj. 1) W zakresie opisu przedmiotu zamówienia zakres oraz ilości zamawianego sprzętu zostały zachowane, minimalne okresy gwarancji zostały zachowane. W zakresie występujących w pierwotnym postępowaniu rozbieżności między dokumentami: OPZ oraz Załącznik nr 1 do Formularza Oferty "Opis techniczny oferowanych urządzeń" zamawiający usunął je w ten sposób, że w Opisie Przedmiotu Zamówienia dokonał następujących zmian: - w pkt "Monitor interaktywny z wbudowanym komputerem", jest: "- jasność min 360 cd/m2", powinno być: "- jasność 350 cd/m2", jest: "- wymagane akcesoria: pisaki (min. 1 szt.), przewód zasilający, uchwyt montażowy ścienny", powinno być: "- wymagane akcesoria: pisaki (min. 2 szt.), przewód zasilający, uchwyt montażowy ścienny", - w pkt "Komputer", jest "- pamięć RAM: min. 2 GB", powinno być: "- pamięć RAM: min. 4 GB". 2) termin realizacji zamówienia - zachowany z zastrzeżeniem daty granicznej 28.09.2016 r., przesuniętej o 5 dni w stosunku do daty określonej w przetargu NZM.231.19.2016.KP, z uwagi na przesunięcie w czasie nowego postępowania i koniecznością urealnienia terminów. 3) Warunki udziału w postepowaniu są takie same - Zamawiający, analogicznie jak w pierwotnym postępowaniu, nie będzie określał warunków udziału w postępowaniu a jedynie będzie badał dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia. Zamawiający oceniając istotność zmian pierwotnych warunków zamówienia oparł się na dokumencie UZP: "Wytyczne dotyczące interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę" (Warszawa 2010, s. 8-10). Wskazano w nim, że za istotną zmianę należy uznać modyfikację pierwotnych warunków zamówienia, polegającą na wprowadzeniu zmian, które - gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia - umożliwiłyby dopuszczenie innych wykonawców niż ci, którzy zostali pierwotnie dopuszczeni, lub umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty. Istotną zmianą byłaby więc taka zmiana, która może wpływać na krąg potencjalnie zainteresowanych oferentów. W myśl artykułu zawartego w serwisie Legalis pt. "Wpływ uprzedniego prowadzenia postępowania na wybór jednego z mniej konkurencyjnych trybów udzielenia zamówienia" autorstwa Konrada Różowicz: "Nie można zmienić m.in. przedmiotu zamówienia czy jego istotnych cech, w sposób, który mógłby mieć wpływ na kształt zamówienia. Zakazane są także istotne zmiany dotyczące warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert".

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.