eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa społeczna - ochrona osób i mienia oraz monitoring CCTV Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa społeczna - ochrona osób i mienia oraz monitoring CCTV Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury ZAMEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Św. Marcin 80/82

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-809

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ckzamek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckzamek.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa społeczna - ochrona osób i mienia oraz monitoring CCTV Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d089239c-0cef-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00208191/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa społeczna - ochrona osób i mienia oraz monitoring CCTV Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ckzamek

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ckzamek

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią:

Rozdziału XI. SWZ - DA/III/2024
"INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI"

oraz

Rozdziału XII. SWZ - DA/III/2024
"OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W SWZ"

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią:

Rozdziału XXI. SWZ - DA/III/2024
"OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH"

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią:

Rozdziału XXI. SWZ - DA/III/2024
"OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH"

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA/III/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Usługa społeczna – ochrona osób i mienia oraz monitoring CCTV Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu”, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz Wzorem Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ, obejmująca:

a) całodobową ochronę fizyczną obiektu oraz terenów zewnętrznych, przyległych do budynku, tzw. ochronę obiektową, przez wszystkie dni tygodnia, w tym dni ustawowo wolne od pracy, przez dwie osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej:
i. jedna osoba, jako Dowódca zmiany
ii. jedna osoba, jako Obchodowy zmiany
w zmianach 24-godzinnych, od godziny 06:00 do godziny 06:00.

b) całodobowy monitoring CCTV budynku Masztalarni, polegający na monitorowaniu przez wszystkie dni tygodnia, w tym dni ustawowo wolne od pracy, przesłanego obrazu z lokalnego systemu telewizji przemysłowej CCTV za pomocą sieci internetowej, znajdującej się w Centrum Kultury ZAMEK, do wydzielonego centrum monitorowania Wykonawcy (lub Podwykonawcy) znajdującego się poza siedzibą Zamawiającego oraz powiadamianiu, w razie potrzeby, Pracowników ochrony obiektowej i/lub Grupy Interwencyjnej o podjęciu działań interwencyjnych.
Usłudze całodobowego monitoringu wizyjnego podlegać będzie obraz z 6 kamer.
Lokalizacje kamer zostaną przekazane Wykonawcy po zawarciu Umowy. Zamawiający udostępni łącze internetowe.

c) wsparcie Grupy Interwencyjnej, w przypadku stwierdzenia przez Pracowników całodobowej ochrony fizycznej lub monitorujących obraz z systemu telewizji przemysłowej CCTV, sytuacji wymagającej działań Grupy. Działania podejmowane przez Grupę będą w czasie nie dłuższym niż 15 minut, od chwili zgłoszenia, bez względu na ilość sytuacji w danym miesiącu, dostępne całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia, w tym dni ustawowo wolne od pracy.

d) wzmocnienia całodobowej ochrony fizycznej, tzw. ochrony obiektowej, w postaci Obchodowego/Obchodowych (wpisanego/wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej) zmiany, na wniosek Zamawiającego, w zależności od bieżących potrzeb, w ramach prawa opcji, o którym mowa w §1A Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.



Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej, zgodnie z zapisami zawartymi we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający, zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość wielokrotnego skorzystania z prawa opcji, w okresie nie przekraczającym okresu, na który została zawarta niniejsza Umowa.

2. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zapewnieniu przez Wykonawcę wzmocnienia całodobowej ochrony fizycznej, tzw. ochrony obiektowej, w postaci Obchodowego/Obchodowych zmiany, jako dodatkowy zakres zamówienia.

3. Stawka za jedną godzinę świadczenia usługi wzmocnienia ochrony fizycznej będzie taka sama, jak określona w ofercie Wykonawcy dla całodobowej ochrony fizycznej, tj. dla zamówienia podstawowego.

4. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest przesłanie przez Zamawiającego, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, najpóźniej nie później niż na 72 godzin przed planowanym wzmocnieniem, z podaniem terminu, ilości osób oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia zmiany w ramach wzmocnienia.

5. Wykonawca ma obowiązek, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzić otrzymanie oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, oraz przedłożyć „Wykaz osób” skierowanych do realizacji wzmocnienia. Wykonawca zobowiązany będzie skierować do realizacji zamówienia opcjonalnego osoby, wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.

6. W incydentalnych przypadkach, Obchodowy/Obchodowi zmiany w ramach wzmocnienia może/mogą świadczyć usługę poza siedzibą Zamawiającego (co może nastąpić tylko po uprzednim uzyskaniu pisemnej zgody Wykonawcy) oraz w stroju „cywilnym – wizytowym” (po uprzednim zgłoszeniu tego przez Zamawiającego).

7. Wykonawcy nie przysługują dodatkowe roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.

8. Zamawiający w ramach prawa opcji przewiduje zlecić maksymalnie 500 godzin świadczenia wzmocnienia ochrony fizycznej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących do 100% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług objętych przedmiotem zamówienia, na warunkach wynikających z Opisu Przedmiotu Zamówienia i Umowy, po przeprowadzonych negocjacjach, z możliwością zmian:

a) ilości osób pełniących służbę, jako Obchodowy zmiany, w ramach całodobowej ochrony fizycznej

b) ilości roboczogodzin realizowanych w ramach wzmocnień całodobowej ochrony fizycznej

c) ilości kamer, z których obraz będzie podlegał usłudze całodobowego monitoringu CCTV.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z treścią:

Rozdziału XVI. SWZ - DA/III/2024
"OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową, wykaże, że wpisany jest do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeśli wpis taki jest obowiązkowy


b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada, zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995), aktualną koncesję uprawniającą do świadczenia usług w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra właściwego do Spraw Wewnętrznych

i. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który będzie realizował usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane


c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie


d) zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 usługi, z których każda obejmowała lub obejmuje ochronę fizyczną osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej oraz trwała lub trwa nieprzerwanie 12 miesięcy - Załącznik nr 5 do SWZ.

i. Za jedną usługę Zamawiający uzna usługę zrealizowaną lub realizowaną na rzecz jednego Zamawiającego na podstawie jednej Umowy.

ii. W przypadku usług będących w trakcie wykonywania wymóg czasu trwania usługi dotyczy części Umowy już zrealizowanej, tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert.

iii. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców.

iv. Zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225) przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek prze-znaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 852), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub in-formacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 6 do SWZ

b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

i. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowego dokumentu w formie elektronicznej w Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 4 do SWZ, Zamawiający samodzielnie pobierze go z bazy danych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) aktualna koncesja, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995), uprawniająca do świadczenia usług w zakresie ochrony osób i mienia, wydana przez Ministra właściwego do Spraw Wewnętrznych

d) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i Podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez Podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wy-konywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 5 do SWZ.

i. Okres wyrażony w latach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składnia ofert.

ii. Jeżeli Wykonawca będzie powoływał się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 4 do SWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / usługi / dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.

2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z Umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 1) oraz art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wskazanym we wzorze Umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.

4. Zmiana Umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej lub formy elektronicznej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-17 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ckzamek

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-17 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Powody niedokonania przez Zamawiającego podziału zamówienia na części, o których mowa w art. 91 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: postępowanie przeprowadzone w jednej części nie naruszy konkurencji, poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie Wykonawcom z sektora MŚP. Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu CCTV Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu obejmują nadzór zarówno przestrzeni wewnętrznych, jak też terenów zewnętrznych. Ponadto, Zamawiający przewiduje doraźne wzmocnienia całodobowej ochrony fizycznej przedsięwzięć organizowanych lub współorganizowanych przez Zamawiającego w ramach bieżącej działalności. Przy tak rozlicznych zadaniach konieczna jest ich realizacja przez jeden wyspecjalizowany Podmiot, co pozwoli na sprawne planowanie i koordynowanie zadań dla ochrony, możliwość ich bieżącej korekty w sytuacjach dynamicznych, przemieszczanie sił i środków w celu udzielenia wsparcia w sytuacjach tego wymagających. Istotne znaczenie ma tu jednolitość dowodzenia i zarządzania zarówno ze strony Zamawiającego, jak też ze strony Podmiotu zewnętrznego świadczącego usługę ochrony, co w sposób zdecydowany podnosi efektywność działań i gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia. Dodatkowo siedziba i teren Zamawiającego jest miejscem wielu imprez kulturalnych organizowanych przez Podmioty zewnętrzne na zasadzie wynajmu. Większość z nich posiada własną ochronę, część z nich posiada status imprez masowych. W takich sytuacjach dochodzi do współpracy ochrony Zamawiającego z ochroną imprez. W sytuacji, gdy na rzecz Zamawiającego usługę świadczy tylko jedna firma ochraniająca, współpracę taką łatwiej zorganizować i skoordynować, zarówno pod względem podziału zadań, kompetencji, odpowiedzialności, jak też współdziałania i łączności. Brak podziału zamówienia na części ma także uzasadnienie ekonomiczne, ponieważ przy zamówieniu usług kompleksowych cena za ich wykonanie będzie niższa niż przy nabyciu tych samych usług jako zamówienia odrębne.

2. Wartość zamówienia wyrażona w złotych jest mniejsza niż równowartość kwoty 750.000,00 €, nie mniejsza jednak niż równowartość kwoty 130.000,00 zł.

3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497).

4. Zamawiający informuje, że złożenie oferty może być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na wniosek Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.