eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Rozbudowa Stacji Uzdatniana Wody wraz z niezbędną infrastrukturą w Bojanie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Stacji Uzdatniana Wody wraz z niezbędną infrastrukturą w Bojanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szemud

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Szemud

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Stacji Uzdatniana Wody wraz z niezbędną infrastrukturą w Bojanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a53b9b5a-d0bc-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018496/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z niezbędną infrastrukturą w Bojanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213587

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Wykonawca jest podmiotem wewnętrznym - spółką z o.o. ze 100% udziałem Gminy Szemud. Zamawiający sprawuje nad osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. 100 % działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego, w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. W związku z powyższym spełnione zostały przesłanki określone ustawą.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/4/2024/ZW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3865521,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) budowa zbiornika retencyjnego przy stacji uzdatniania wody na działkach nr 8/27 i 8/28 w miejscowości Bojano, gmina Szemud. Zakres inwestycji obejmuje budowę żelbetowego zbiornika retencyjnego o pojemności około 1000,0 m3 (powierzchnia zabudowy zbiornika – 248,85m2) wraz z doprowadzeniem wszystkich instalacji (rurociągu wody uzdatnionej do zbiornika, rurociągu wody uzdatnionej ze zbiornika do pompowni, rurociągu wód spustowych i przelewowych oraz tras kablowych – tras zasilających, sterowniczych i sygnalizacyjno-pomiarowych).
2) zmiana lokalizacji istniejącego zestawu pomp pionowych w obrębie istniejącego budynku pompowni,
3) montaż dodatkowego zestawu pomp pionowych (6 szt. pomp o wydajności około 450,0 m3/h) wraz z wymianą i montażem niezbędnej armatury, orurowania i opomiarowania, wewnętrznymi instalacjami technologicznymi oraz zewnętrznymi instalacjami terenowymi,
4) demontaż istniejącej stacji wraz z transformatorem 250 kVA,
5) budowa nowej stacji transformatorowej o mocy 630 kVA wraz z wyposażeniem, zasilającej nowy zestaw pompowy,
6) demontaż istniejącego agregatu prądotwórczego,
7) instalacja nowego agregatu prądotwórczego o mocy 513 kW i napięciu 400/230 V wraz z wyposażeniem,
8) dostawa i montaż zestawu hydroforowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4300000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4300000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4300000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Szemud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882422590

7.3.3) Ulica: ul. Kartuska 13

7.3.4) Miejscowość: Szemud

7.3.5) Kod pocztowy: 84-217

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4300000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie dofinansowane ze środków rządowego funduszu polski ład programu inwestycji strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.