eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › PROFESJONALNA OBSŁUGA SEKRETARIATU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Włocławek: PROFESJONALNA OBSŁUGA SEKRETARIATU
Numer ogłoszenia: 314092 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293588 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROFESJONALNA OBSŁUGA SEKRETARIATU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia obejmującego zajęcia teoretyczne i praktyczne, przygotowujące do pracy w charakterze sekretarki - asystentki. Szkolenie składa się z kilku modułów, w tym z zajęć z zakresu obsługi komputera i urządzeń biurowych. Ponadto program szkolenia obejmuje zajęcia z zakresu wizażu, które pomogą osobą biorącym udział w szkoleniu zmienić własny wizerunek i zbudować właściwe relacje interpersonalne, w celu zwiększenia szans na zatrudnienie i utrzymanie zatrudnienia. 2. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne i/lub poszukujące pracy, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na szkolenie po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji. 3. Liczba uczestników: minimum 1 maksimum 2 grupy 10 osobowe. 4. Wymagana liczba godzin zegarowych szkolenia dla każdego uczestnika: 150 + egzamin do 3 godzin zegarowych. 5. Program szkolenia musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: 5.1. MODUŁ - OBSŁUGA SEKRETARIATU - 50 godz. zegarowych: a) zarządzanie korespondencją w sekretariacie (w tym pojęcie instrukcji kancelaryjnej, zasady przyjmowania, rejestracji, znakowania, rozdzielania i archiwizacji korespondencji); b) zarządzanie własnym czasem i miejscem pracy (w tym organizacja miejsca pracy, ustalanie celów, planowanie zadań); c) organizacja spotkań służbowych (w tym aranżacja i przygotowanie sali konferencyjnej: powitanie i obsługa gości); d) obsługa urządzeń sekretariatu m.in. faksu, kserokopiarki. 5.2. MODUŁ - UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE I AUTOPREZENTACYJNE - 16 godz. zegarowych: a) umiejętności rozmowy z szefem, radzenie sobie ze stresem, zasady asertywności; b) prowadzenie rozmów z klientami, zasady prawidłowego kontaktu interpersonalnego, radzenie sobie z trudnymi rozmówcami); c) dbanie o własny wizerunek - sztuka wizażu. 5.3. MODUŁ - WYKORZYSTANIE KOMPUTERA W SEKRETARIACIE - 84 godz. zegarowych: a) obsługa komputera z uwzględnieniem programów MS WORD, MS EXCEL, MS ACCESS oraz MS POWERPOINT; b) wykorzystanie Internetu w pracy biurowej oraz korzystanie z poczty elektronicznej; c) obsługa urządzeń peryferyjnych m.in. skanera, drukarki. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu Po pierwsze - praca ! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doskonalenia Kadr Wiesław Janus, ul. Karnkowskiego 7, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25070,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7430,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.