To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-24
Włocławek: PROFESJONALNA OBSŁUGA SEKRETARIATU
Numer ogłoszenia: 314092 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293588 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROFESJONALNA OBSŁUGA SEKRETARIATU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia obejmującego zajęcia teoretyczne i praktyczne, przygotowujące do pracy w charakterze sekretarki - asystentki. Szkolenie składa się z kilku modułów, w tym z zajęć z zakresu obsługi komputera i urządzeń biurowych. Ponadto program szkolenia obejmuje zajęcia z zakresu wizażu, które pomogą osobą biorącym udział w szkoleniu zmienić własny wizerunek i zbudować właściwe relacje interpersonalne, w celu zwiększenia szans na zatrudnienie i utrzymanie zatrudnienia. 2. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne i/lub poszukujące pracy, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na szkolenie po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji. 3. Liczba uczestników: minimum 1 maksimum 2 grupy 10 osobowe. 4. Wymagana liczba godzin zegarowych szkolenia dla każdego uczestnika: 150 + egzamin do 3 godzin zegarowych. 5. Program szkolenia musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: 5.1. MODUŁ - OBSŁUGA SEKRETARIATU - 50 godz. zegarowych: a) zarządzanie korespondencją w sekretariacie (w tym pojęcie instrukcji kancelaryjnej, zasady przyjmowania, rejestracji, znakowania, rozdzielania i archiwizacji korespondencji); b) zarządzanie własnym czasem i miejscem pracy (w tym organizacja miejsca pracy, ustalanie celów, planowanie zadań); c) organizacja spotkań służbowych (w tym aranżacja i przygotowanie sali konferencyjnej: powitanie i obsługa gości); d) obsługa urządzeń sekretariatu m.in. faksu, kserokopiarki. 5.2. MODUŁ - UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE I AUTOPREZENTACYJNE - 16 godz. zegarowych: a) umiejętności rozmowy z szefem, radzenie sobie ze stresem, zasady asertywności; b) prowadzenie rozmów z klientami, zasady prawidłowego kontaktu interpersonalnego, radzenie sobie z trudnymi rozmówcami); c) dbanie o własny wizerunek - sztuka wizażu. 5.3. MODUŁ - WYKORZYSTANIE KOMPUTERA W SEKRETARIACIE - 84 godz. zegarowych: a) obsługa komputera z uwzględnieniem programów MS WORD, MS EXCEL, MS ACCESS oraz MS POWERPOINT; b) wykorzystanie Internetu w pracy biurowej oraz korzystanie z poczty elektronicznej; c) obsługa urządzeń peryferyjnych m.in. skanera, drukarki. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu Po pierwsze - praca ! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM DOSKONALENIA KADR Wiesław Janus
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM DOSKONALENIA KADR Wiesław Janus
- Centrum Doskonalenia Kadr Wiesław Janus, ul. Karnkowskiego 7, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25070,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7430,00
Oferta z najniższą ceną: 7430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Kompleksowa organizacja i realizacja dwudniowego wydarzenia pn. "Święto Powiatu Włocławskiego 2024"
- Rekonstrukcja ul. Łęgskiej, ul. Ogniowej, ul. Konopnickiej, ul. Cysterskiej, ul. Żwirowej i ul. Rózinowskiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach gminnych"
- Rekonstrukcja Al. Jana Pawła II, Ronda Falbanka z odcinkiem ul. Szosa Brzeska i ul. Długiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach powiatu" .
- Przebudowa kamienicy przy ul. Maślanej 4/6.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i realizacja usług szkoleniowych oraz prowadzenie zajęć z coachingu, doradztwa zawodowego oraz psychologicznego
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
- ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"
- Organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla uczniów II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.