eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa odzieży i obuwia ochronno - roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska - Nr 47/11/N

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-30

Dęblin: Dostawa odzieży i obuwia ochronno - roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska - Nr 47/11/N
Numer ogłoszenia: 313396 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224913 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219, , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i obuwia ochronno - roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska - Nr 47/11/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: :1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa odzieży i obuwia ochronno roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska na potrzeby Jednostki Wojskowej 4219 w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej, a także w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione w formularzu ofertowym - określone jako parametry graniczne. 2. Termin realizacji dostawy - jednorazowo w ciągu 30 dni od podpisania umowy. 3. Do oferty wymagane złożenie tabel rozmiarowych zgodnie z opisem poszczególnych przedmiotów zamówienia (zawartych w załączniku nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym). 4. W ciągu 5 dni roboczych po podpisaniu umowy Kupujący prześle do Sprzedającego szczegółowe zamówienie w zakresie rozmiarowym opracowane na podstawie dostarczonych na etapie złożenia oferty tabel rozmiarowych. Wg przesłanego zapotrzebowania rozmiarowego sprzedawca wykona zamówienie. 5. Kupujący zastrzega sobie możliwość, w przypadku trudności w jednoznacznym dopasowaniu przedmiotów zamówienia, otrzymanie od Sprzedawcy przedmiotów w poszczególnym asortymencie i poszczególnych rozmiarach w celu dopasowania. Wówczas przesłanie zamówienia od Kupującego do Sprzedawcy nastąpi w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu przedmiotów do przymiarek, jednak nie później jak 15 dni po podpisaniu umowy. 6. W wyjątkowych sytuacjach Kupujący zastrzega sobie możliwość dokonania nieodpłatnej wymiany przedmiotów zamówienia, jeżeli zostaną niewłaściwie dopasowane do użytkowników, pomimo zachowania należytej staranności przy dopasowaniu. Wykonawca dokona wymiany przedmiotów zamówienia na właściwe pod względem rozmiarowym w terminie 7 dni od daty dostawy. 7. Wykonawca udzieli minimum 12-24 miesięcznej bezpłatnej gwarancji na dostarczone przedmioty zamówienia: - grupa I - gwarancja min. 24 m-ce; - grupa II, III, IV- gwarancja min. 12 m-cy; Gwarancja, o której mowa powyżej liczona jest od daty dostarczenia przedmiotów zamówienia do magazynu kupującego. 8. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 9. Koszt dostawy przedmiotów zamówienia wliczony w cenę przedmiotów zamówienia. 10. Dostarczone przedmioty zamówienia powinny być wysokiej jakości, posiadać cechy wykonawcy, być odpowiednio złożone i spakowane w bezzwrotnych opakowaniach, posiadać certyfikat CE i spełniać polskie normy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia oddzielnych faktur dla poszczególnych grup. 12. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania wykonawcy do przedstawienia próbek, opisów, fotografii, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Odzież Robocza Spółka Jawna Drela i Wspólnicy, ul. Krakowska 25, 25-036 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13238,49

  • Oferta z najniższą ceną: 13238,49 / Oferta z najwyższą ceną: 26863,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jakubiak Robert Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ABIS, ul. Tartaczna 16/18, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8690,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7950,47

  • Oferta z najniższą ceną: 7304,35 / Oferta z najwyższą ceną: 13269,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PW Krystian Sp. z o.o., ul. Staszica 9A, 26-400 Przysucha, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59725,11

  • Oferta z najniższą ceną: 59725,11 / Oferta z najwyższą ceną: 77226,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PSP Sp. z o.o., ul. Inżynierska 3, 20-484 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2487,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3489,90

  • Oferta z najniższą ceną: 3489,90 / Oferta z najwyższą ceną: 10848,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.