eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu pt. KUCHARZ nowej generacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-22

Olsztynek: Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu pt. KUCHARZ nowej generacji
Numer ogłoszenia: 31336 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół , ul. Zamkowa 6, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192627, faks 089 5192627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu pt. KUCHARZ nowej generacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu grupowych zajęć dodatkowych z zakresu gastronomii (3 grupy x 20h), grupowych zajęć dodatkowych z języka angielskiego (2 grupy x 30h) oraz indywidualnego doradztwa edukacyjno - zawodowego (100h) w ramach projektu pt. Kucharz nowej generacji współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2012/13 od lutego do czerwca 2013 roku w salach Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku od poniedziałku do soboty według zaplanowanego harmonogramu zajęć. Zajęcia realizowane będą dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia - każda z części stanowi odrębne zamówienie i obejmuje: A. Część 1. Zajęcia dodatkowe: KUCHNIE ŚWIATA (łącznie 60h, 3 grupy po średnio 7 osób, 20h na grupę). W ramach zajęć praktycznych wyróżnia się następujące bloki tematyczne: 1. Kuchnia Grecka, 2. Kuchnia Chińska, 3. Kuchnia Meksykańska. Zajęcia w ramach bloku kuchni meksykańskiej opierają się głównie na potrawach z kukurydzy i roślin strączkowych i różnych odmianach papryki i chili. Podstawowym surowcem w przygotowaniu potraw jest masa otrzymana z przemiału ziaren kukurydzy. Zajęcia ukierunkowane na poznanie m.in. takich potraw jak: burrito, ceviche, chile relleno, chimichanga, enchiladas, gordita, guacamole, machaca, mole poblano, nachos, picadillo, quesadilla, salsa, tacos, tortilla. Zajęcia w ramach bloku kuchni chińskiej ukierunkowane na wykorzystywanie w przygotowaniu potraw m.in. takich składników jak twarożku sojowego, sosu sojowego, pieprzu syczuańskiego, sosu ostrygowego, octu ryżowego. Zajęcia w ramach bloku kuchni greckiej ukierunkowane na wykorzystywanie w przygotowaniu potraw m.in. czosnku, oliwy z oliwek, liści winorośli, dużej ilości warzyw (zwłaszcza pomidorów, papryki, świeżych ziół), baraniny i ryb. Zajęcia stanowią rozszerzenie programu edukacyjnego dla kierunku KUCHARZ małej gastronomii. Pozwolą uczestnikowi na poszerzenie wiedzy i umiejętności oraz zwiększenie konkurencyjności. Innowacyjność zajęć będzie zachowana poprzez naukę przyrządzania potraw świata oraz wykorzystanie nowoczesnych materiałów dydaktycznych i sprzętu w pracowni gastronomicznej. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: prowadzenia zajęć dodatkowych w zakresie jw. dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku, zapewnieniu i dostarczeniu produktów spożywczych w celu przeprowadzenia zajęć, utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, terminowego przekazywania miesięcznych kart czasu pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dydaktycznych, sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postępy pracy uczniów, niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut. B. Część 2. Zajęcia z języka angielskiego (łącznie 60h, 2 grupy po średnio 10 osób, 30h na grupę zajęć). Program dostosowany do poziomu uczniów i koncentrujący się wokół tematyki niezbędnej do pracy w branży turystycznej (hotelarsko-gastronomicznej). Zajęcia prowadzone będą w sposób innowacyjny: mało liczne grupy w celu indywidualnego podejścia do każdego uczestnika, nauka w oparciu o konwersacje. Uczniowie są na wyrywki pytani o różne rzeczy związane ze słownictwem wprowadzanym na danej lekcji i przy braku czasu na głębsze zastanowienie się - mają udzielać odpowiedzi. Założeniem jest używanie wyłącznie języka nauczanego bez podpowiedzi w języku ojczystym uczniów. Duży nacisk kładzie się na powtórzenia materiału. Nauczyciel ma za zadanie natychmiastowe poprawianie błędów w wypowiedziach uczniów. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: prowadzenia zajęć dodatkowych w zakresie jw. dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku, utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, terminowego przekazywania miesięcznych kart czasu pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dydaktycznych, sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postępy pracy uczniów, niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut. C. Część 3. Doradztwo edukacyjno - zawodowe (łącznie 100h, 20 osób po 5h) z elementami przedsiębiorczości oraz etyki i kultury zawodu w branży hotelarsko-gastronomicznej. Prowadzone w sposób indywidualny z uczniem. Program obejmuje doradztwo ukierunkowane na ukazaniu uczniom w dalszej drodze zawodu i edukacyjną diagnozę potrzeb edukacyjnych i zawodowych. Ponadto uzupełnione o elementy przedsiębiorczości (organizowanie własnego stanowiska pracy, samodzielne podejmowanie decyzji a także możliwości zakładania własnej działalności gospodarczej i związane z tym szanse i zagrożenia). Ponadto w ramach zajęć poruszona zostanie tematyka etyki i kultury zawodowej (właściwe kontakty z przełożonym, współpracownikami, klientem, tworzenie właściwego wizerunku, unikanie konfliktów, kształtowanie estetyki miejsca pracy itp.). Zajęcia mają charakter innowacyjny, ze względu na ramowy program, który wybiega poza ramy zajęć Zasadniczej Szkoły Zawodowej, ponadto łączy w sobie elementy różnych dziedzin, które korelują ze sobą i wzajemnie uzupełniają. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: przeprowadzenia indywidualnych zajęć dodatkowych w zakresie jw. dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku, ustalenia każdorazowo z uczestnikiem spotkań terminu zajęć przy akceptacji Koordynatora Projektu, utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, terminowego przekazywania miesięcznych kart czasu pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dydaktycznych, sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postępy pracy uczniów, niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełniania tego warunku w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełniania tego warunku w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełniania tego warunku w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: Dla części 1. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. osobą która posiada minimum 5-letnie doświadczenie dydaktyczne, oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia (Dz. U. 2009 Nr 50, poz. 400 z późn zm.). Dla części 2. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. osobą która posiada minimum 5-letnie doświadczenie dydaktyczne, oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia (Dz. U. 2009 Nr 50, poz. 400 z późn zm.). Dla części 3. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. kwalifikacje do zajmowania stanowiska zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia (Dz. U. 2009 Nr 50, poz. 400 z późn zm.) oraz która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadziła min. 100h zajęć z doradztwa zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełniania tego warunku w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Olsztynku, ul. Zamkowa 6, 11-015 Olsztynek sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół w Olsztynku, ul. Zamkowa 6, 11-015 Olsztynek sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Kucharz nowej generacji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dodatkowe: KUCHNIE ŚWIATA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (łącznie 60h, 3 grupy po średnio 7 osób, 20h na grupę). W ramach zajęć praktycznych wyróżnia się następujące bloki tematyczne: 1. Kuchnia Grecka, 2. Kuchnia Chińska, 3. Kuchnia Meksykańska. Zajęcia w ramach bloku kuchni meksykańskiej opierają się głównie na potrawach z kukurydzy i roślin strączkowych i różnych odmianach papryki i chili. Podstawowym surowcem w przygotowaniu potraw jest masa otrzymana z przemiału ziaren kukurydzy. Zajęcia ukierunkowane na poznanie m.in. takich potraw jak: burrito, ceviche, chile relleno, chimichanga, enchiladas, gordita, guacamole, machaca, mole poblano, nachos, picadillo, quesadilla, salsa, tacos, tortilla. Zajęcia w ramach bloku kuchni chińskiej ukierunkowane na wykorzystywanie w przygotowaniu potraw m.in. takich składników jak twarożku sojowego, sosu sojowego, pieprzu syczuańskiego, sosu ostrygowego, octu ryżowego. Zajęcia w ramach bloku kuchni greckiej ukierunkowane na wykorzystywanie w przygotowaniu potraw m.in. czosnku, oliwy z oliwek, liści winorośli, dużej ilości warzyw (zwłaszcza pomidorów, papryki, świeżych ziół), baraniny i ryb. Zajęcia stanowią rozszerzenie programu edukacyjnego dla kierunku KUCHARZ małej gastronomii. Pozwolą uczestnikowi na poszerzenie wiedzy i umiejętności oraz zwiększenie konkurencyjności. Innowacyjność zajęć będzie zachowana poprzez naukę przyrządzania potraw świata oraz wykorzystanie nowoczesnych materiałów dydaktycznych i sprzętu w pracowni gastronomicznej. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: prowadzenia zajęć dodatkowych w zakresie jw. dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku, zapewnieniu i dostarczeniu produktów spożywczych w celu przeprowadzenia zajęć, utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, terminowego przekazywania miesięcznych kart czasu pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dydaktycznych, sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postępy pracy uczniów, niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (łącznie 60h, 2 grupy po średnio 10 osób, 30h na grupę zajęć). Program dostosowany do poziomu uczniów i koncentrujący się wokół tematyki niezbędnej do pracy w branży turystycznej (hotelarsko-gastronomicznej). Zajęcia prowadzone będą w sposób innowacyjny: mało liczne grupy w celu indywidualnego podejścia do każdego uczestnika, nauka w oparciu o konwersacje. Uczniowie są na wyrywki pytani o różne rzeczy związane ze słownictwem wprowadzanym na danej lekcji i przy braku czasu na głębsze zastanowienie się - mają udzielać odpowiedzi. Założeniem jest używanie wyłącznie języka nauczanego bez podpowiedzi w języku ojczystym uczniów. Duży nacisk kładzie się na powtórzenia materiału. Nauczyciel ma za zadanie natychmiastowe poprawianie błędów w wypowiedziach uczniów. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: prowadzenia zajęć dodatkowych w zakresie jw. dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku, utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, terminowego przekazywania miesięcznych kart czasu pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dydaktycznych, sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postępy pracy uczniów, niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doradztwo edukacyjno - zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (łącznie 100h, 20 osób po 5h) z elementami przedsiębiorczości oraz etyki i kultury zawodu w branży hotelarsko-gastronomicznej. Prowadzone w sposób indywidualny z uczniem. Program obejmuje doradztwo ukierunkowane na ukazaniu uczniom w dalszej drodze zawodu i edukacyjną diagnozę potrzeb edukacyjnych i zawodowych. Ponadto uzupełnione o elementy przedsiębiorczości (organizowanie własnego stanowiska pracy, samodzielne podejmowanie decyzji a także możliwości zakładania własnej działalności gospodarczej i związane z tym szanse i zagrożenia). Ponadto w ramach zajęć poruszona zostanie tematyka etyki i kultury zawodowej (właściwe kontakty z przełożonym, współpracownikami, klientem, tworzenie właściwego wizerunku, unikanie konfliktów, kształtowanie estetyki miejsca pracy itp.). Zajęcia mają charakter innowacyjny, ze względu na ramowy program, który wybiega poza ramy zajęć Zasadniczej Szkoły Zawodowej, ponadto łączy w sobie elementy różnych dziedzin, które korelują ze sobą i wzajemnie uzupełniają. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: przeprowadzenia indywidualnych zajęć dodatkowych w zakresie jw. dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku, ustalenia każdorazowo z uczestnikiem spotkań terminu zajęć przy akceptacji Koordynatora Projektu, utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, terminowego przekazywania miesięcznych kart czasu pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dydaktycznych, sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postępy pracy uczniów, niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.