Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-18
Elbląg: Dostawa i sprzedaż artykułów spożywczych - sypkich dla Socjalizacyjnej Całodobowej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 311436 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Socjalizacyjna Całodobowa Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Elblągu , ul. Chrobrego 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 625 83 04, 6258310, faks 55 625 83 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.domdziecka.elblag.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i sprzedaż artykułów spożywczych - sypkich dla Socjalizacyjnej Całodobowej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ananasy w syropie szt. 20 Sos boloński 360 g szt. 15 Budyń szt. 80 Barszcz czerwony 330 ml szt. 10 Bułka tarta kg 100 Brzoskwinie w syropie szt. 10 Cukier puder kg 15 Cukier waniliowy szt. 80 Cukier kg 750 Kostka rosołowa-drobiowa 12szt. op. 30 Cynamon szt. 10 Dżem 280g szt. 650 Fasola sucha kg 30 Groszek konserwowy 180g szt. 30 Groch łuskany kg 20 Galaretka owocowa szt. 130 Herbata miętowa 20 saszetek szt. 10 Herbata granulowana 100g szt. 270 Kwasek cytrynowy szt. 70 Kisiel szt. 100 Ketchup 500g szt. 250 Kasza jęczmienna kg 50 Kawa Inka szt. 40 Koncentrat pomidorowy 30% 900g szt. 60 Koncentrat pomidorowy 30% 180g szt. 80 Kasza manna kg 10 Kompot truskawkowy 900 ml szt. 60 Kompot czarna porzeczka 900 ml szt. 60 Kukurydza konserwowa 180g szt. 40 Kakao 100g szt. 60 Liść laurowy szt. 10 Przyprawa do zup w płynie 1000ml szt. 40 Musztarda stołowa 190g szt. 60 Majeranek szt. 100 Makaron nitka kg 40 Makaron świderki kg 100 Mąka pszenna (typ 500) kg 400 Majonez 900g szt. 50 Mąka ziemniaczana kg 30 Miód naturalny 370g szt. 20 Mak kg 2,5 Rodzynki kg 2 Ocet szt. 40 Olej 500ml szt. 150 Olej 1000ml szt. 150 Ogórek konserwowy 900g szt. 70 Papryka sucha szt. 80 Papryka konserwowa 900ml szt. 50 Pieprz mielony naturalny szt. 250 Płatki ryżowe 500g szt. 40 Proszek do pieczenia szt. 35 Płatki owsiane 500g szt. 30 Płatki jęczmienne 500g szt. 30 Płatki kukurydziane 250g szt. 160 Płatki kukurydziane - czekoladowe 250g szt. 100 Ryż kg 40 Sól kg 230 Sok owocowa spiżarnia 420ml szt. 100 Szczaw konserwowy 900ml szt. 25 Przyprawa do zup w proszku kg 20 Marmolada 600g szt. 20 Przyprawa do drobiu szt. 40 Nutella 230g szt. 140 Oregano szt. 5 Ćwikła z chrzanem 380g szt. 20.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - termin płatności - 10.00
- 3 - warunki płatności - 10.00
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.domdziecka.elblag.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Socjalizacyjna Całodobowa Placówek Opiekuńczo - Wychowawcza w Elblągu
ul. Chrobrego 4
82-300 Elbląg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 10:30, miejsce: Socjalizacyjna Całodobowa Placówek Opiekuńczo - Wychowawcza w Elblągu ul. Chrobrego 4 82-300 Elbląg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W II PÓŁROCZU 2025 ROKU
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Remont 10 lokali mieszkalnych do ponownego zasiedlenia w zasobie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych
- "Przebudowa konstrukcji dachu wraz z pokryciem dachowym, instalacją odgromową i ślepą podłogą stropu strychowego w nieruchomości przy ul. Traugutta 66 w Elblągu"
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- Dostawa systemu kinotechnicznego w ramach projektu pn. "Nowe kino cyfrowe w dużej sali Kina Światowid"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów garmażeryjnych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa mrożonek i ryb dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Sukcesywna dostawa żywności do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2025/2026
- Dostawa żywnosci do Publicznej Szkoły Podstawowej w Rusinowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.